naisilla "muodissa olevat" löysät farkut turn off.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella hyvä peppu, reidet ja pohkeet niin miksi piilottaa ne säkkiin?
Juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän siitå kun miehet katselee, tosin olen sinkku nainen
En tiedä oliko sinkku vai ei. Kävelin muutaman metrin hänen takanaan aamun kauppareissulla.
Hän työnsI lastenvaunuja ja jalassaan hänellä oli kiiltävät mustat legginsit. Yhtäkkiä hän pysähtyi ja kumartui ottamaan jotakin vaunujen alaosasta. Edessäni oli todella upea pylly. Vihelsin hiljaa. Hän kääntyi katsomaan ja iskin silmää ja nuolaisin huuliani. Hän vastasi silmäniskuuni ja jatkoi matkaansa.
Hän oli ehkä 20-22 -vuotias, minä 72, mutta näytän ehkä muutaman vuoden vanhemmalta. Saimme molemmat kivan hetken.
Vierailija kirjoitti:
En halua kenenkään näkevän mun vartaloa julkisella paikalla. Kotona voin pitää legginsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kenenkään näkevän mun vartaloa julkisella paikalla. Kotona voin pitää legginsejä.
Itse käytän ihan julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän ihan julkisilla paikoilla.
Se on sun valinta.
Vaimoni käyttää niitä mukavuuden takia, mutta myös sentakia että tykkään itsekkin niistä. On kiva kauppakeskuksen hississä kouraista pebasta oikein kunnolla, niin että sormet käy jo reijän lähellä ja tunnet stringi rajan. Saa kyllä heti kovaksi. Vaikea poistua hissistä kun pullottaa jo housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni käyttää niitä mukavuuden takia, mutta myös sentakia että tykkään itsekkin niistä. On kiva kauppakeskuksen hississä kouraista pebasta oikein kunnolla, niin että sormet käy jo reijän lähellä ja tunnet stringi rajan. Saa kyllä heti kovaksi. Vaikea poistua hissistä kun pullottaa jo housuissa.
Ne on niitä arjen pieniä esileikkejä ennen illan huipentumaa. Pitäidipä minunkin naiseni leggingsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä arjen pieniä esileikkejä ennen illan huipentumaa. Pitäidipä minunkin naiseni leggingsejä.
Ehdotat nikn eiköhän se onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielipide levälahkeisista farkuista naisilla on lähinnä, joko on vegaani tai joku feministi tai muuten vaan vihreitä arvoja ajatteleva nainen.
Ei oo todellista.
Farkut ja farkut. Samantekevää. Tyylikkäämpiäkin vaihtoehtija löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Esim leggingsit
En voisi ikinä käyttää leveälahkeisia housuja. Ksntakapakassa niitä on.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitten farkkuhame. Olis kiva ylläri.
Eivätkö ne nyt ole aika tylsiä ja vanhanaikaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim leggingsit
🤮
Sulla taas ei o varaa minkäänlaisiin farkkuihin!