naisilla "muodissa olevat" löysät farkut turn off.
Sillä saa kyllä vehkeen laskemaan jos jollain. Ihan oikeasti.
Kommentit (404)
Naisena sovituskopissa olen joskus kokeillut leveämpi lahkeisia housuja ja reiteni näyttävät lihavilta, mutta jalkoja myötäilevissä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, usko pois, et halua nähdä minua kireissä housuissa. :)
Mutta leggingseissä haluaisin nähdä
Tuskin. Tekisit sen jälkeen uuden aloituksen aiheesta hieman eri kulmalla. :)
Kuva ois kiva
Hoikalla kaikki näyttää hyvältä, ja vielä helpottavampaa tietää etteivät miehet vahtaa kun kuljen löysissä farkuissa.
Me keski-ikäiset käytetään edelleen pillifarkkuja. Onneksi eivät kuitenkaan herätä kenenkään mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva ois kiva
Muuten tietysti ja ilman muuta, mutta en nyt vain satu omistamaan legginsejä. :)
Olen parisuhteen M ja tykkään kyllä, lun puolisoni käyttää leggingsejä. Ne ovat hyvännäköiset päällä ja ollaan vähän kinkyjä että esimerkiksi junassa on helppo sormeilla haaroväliä, kun muodotkin tuntuvat läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva ois kiva
Muuten tietysti ja ilman muuta, mutta en nyt vain satu omistamaan legginsejä. :)
Okei :(
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteen M ja tykkään kyllä, lun puolisoni käyttää leggingsejä. Ne ovat hyvännäköiset päällä ja ollaan vähän kinkyjä että esimerkiksi junassa on helppo sormeilla haaroväliä, kun muodotkin tuntuvat läpi.
Naisena sanon että tuntuu myös mukavalta, kun poikaystäväni pääsee käsiksi niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Hoikalla kaikki näyttää hyvältä, ja vielä helpottavampaa tietää etteivät miehet vahtaa kun kuljen löysissä farkuissa.
Kyllä ainakin iso.pi reisiset naiset näyttää hyvältä leggingseissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsettehan aina ne vaunun keskiosan paikat, joussa on neljä istuinta vastakkain. Muuten jää tuo sormeilunne varmaan muilta näkemättä. :(
Senverran kinkyjä ei olla
Vierailija kirjoitti:
Hyvärunkoisen erottaa missä vaan retkuissa.
M33
Joo mutta ei ne silti näytä tippaakaan seksikkäältä.
Vierailija kirjoitti:
MITEN AP HUOMIOIT PUKEUTUMISESSASI JA ULKOISESSA OLEMUKSESSASI SEN, ETTÄ YRITÄT OLEMUKSELLASI VIEHÄTTÄÄ JA NIELLYTTÄÄ KAIKKIA MAAILMAN NAISIA?
Voisimpa niellyttää kaikki naiset mutta se ei varmaan ole mahdollista, monia olen kyllä niellyttänyt. Mutta pukeudun nuorekkaasti ja pidän pilli farkkuja mistä pullottaakin vähän. Toiminut aika moneen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Me keski-ikäiset käytetään edelleen pillifarkkuja. Onneksi eivät kuitenkaan herätä kenenkään mielenkiintoa.
Enhän käytä. Enkä legginsejä. Enkä ap. mainitsemia housuja. On parempia olemassa ja jotka sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ei suostu käyttämään leggingsejä. Olisin halunnut että kaikki muutkin näkevät hänen mojovan varustuksensa ja sitä olisi myös mukava kopeloida julkisella paikalla. Typerys käyttää vain löysiä housuja! Jäävät sitten kaikki muodot piiloon.
Näin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITEN AP HUOMIOIT PUKEUTUMISESSASI JA ULKOISESSA OLEMUKSESSASI SEN, ETTÄ YRITÄT OLEMUKSELLASI VIEHÄTTÄÄ JA NIELLYTTÄÄ KAIKKIA MAAILMAN NAISIA?
Voisimpa niellyttää kaikki naiset mutta se ei varmaan ole mahdollista, monia olen kyllä niellyttänyt. Mutta pukeudun nuorekkaasti ja pidän pilli farkkuja mistä pullottaakin vähän. Toiminut aika moneen naiseen.
Oletko liittymäkauppias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko liittymäkauppias?
En sentään. Teen ihan miesten töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko liittymäkauppias?
Toisin kuin yli 160 alapeukuttanutta palstamammaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko liittymäkauppias?
Kireät housut miehisellä alalla ovat vähän epäilyttävät. Miksi esitellä peppuaan muille miehille? Jos ei sitten...
Vihjailetko jotain ;)
Voin sanoa, että punaiset leggingsit kääntävät katseita kyllä. N