Miten nuorilla naisilla on varaa matkustella jatkuvasti?
https://www.tiktok.com/@hetskiii/video/7485012310289845526
Siedettävät hotellit ja lennot ovat kalliita. En tarkoita että pitäisi olla 5-tähden luksusta ja lennot business luokassa vaan ihan perus turistiluokassa suorilla lennoilla ja kolmen tähden hotellia eikä tarvi olla kaupungin keskusaukion laidalla, en vaan halua yöpyä torakoita ja luteita kuhisevassa motellissa jossa ei ole edes omaa suihkua ja vessaa ja lentää kohteeseen kahdella välilaskulla. Luteet pilaavat elämän sitten takaisin kotimaassa ja välilaskuilla tarvii lisää lomapäiviä ja sitten kohteessa on väsyneempi kun matka-aika venyy eikä saa nukuttua.
Kommentit (310)
Onko pojat kuulleet etätöistä, projektitöistä ja määräaikaisduuneista? Niiden väiin jää vapaata ja uutta freelancer-hommaa saa kysymällä kun on edelliset tehnyt hyvin ja hyvissä väleissä työnantajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekevät töitä. Suosittelen sinullekin.
Miten voi lähteä kahdeksi kuukaudeksi aasiaan? Saan potkut jos en ilmesty paikalle kuukauden kesäloman jälkeen.
Säästää rahetit, sopii runsaasti etukäteen palkattomasta lomasta. Jos ei käy niin virkistää vaihtaa työpaikkaa välillä myöskin.
Nykyäänhän on vaihdettava työntantajaa noin 3 vuoden välein ettei käy happamaksi muiden työnantajien silmissä. Pitää olla näkemystä, kokemusta, portfolio ja suosittelijoita. Ja niitähän on.
Ei se mitään rakettitiedettä ole. Onnistuin säästämään matkustelua varten jopa opiskeluaikana kesätyörahoista. Siihen aikaan ja nykyään vielä useammin voi saada tosi halpoja diilejä lentolippuihin, junalippuihin, majoitukseen jne. jos seuraa asiaa. Dynaaminen hinnoittelu tekee tätä.
Koska nuoret naiset suorittaa korkeakoulun, työllistyy ja säästää eikä juo ja polta tienestejään.
Ystäväni väittelee ensi perjantaina. Hän on 29, vaalea hoikka mimmi. Kaunis, parisuhteessa. Mitäs alustan pojat meinaa olla 29-vuotiaana?
Kun itse nuorempana matkustelin, säästin arjessa tosi paljon. Söin edullista ruokaa, en ostanut kotiin uusia juttuja, kävin harvoin kampaajalla tms. Tein paljon keikkatöitä ja sesonkitöitä joissa tuli paljon pyhätunteja eli tuplapalkkaa. Joskus jopa useammassa työpaikassa samaan aikaan. Mulla ei ollut autoa tai muuta joka olisi vaatinut säännöllisiä kuluja, kuljin julkisilla tai ihan kävelllen.
Pystyin ottamaan parin kuukauden palkattoman loman sesonkitöiden välillä, ekan palkallisen oikean kesäloman sain vasta vuosia myöhemmin. (Lomakorvaus toki maksettiin lain mukaan loppupalkassa.)
Matkustin tosi edullisesti, otin edulliset lennot, kohteessa edulliset hostellit ja todella yksinkertaiset majoitukset ilman mitään ilmastointia tai uima-altaita. Ei tosiaankaan mitään tähtiluokituksia, mutta siellä huoneessa just ja just nukuttiin ja muuten olin menossa. Upeita luontoelämyksiä ja paikkoja tuli nähtyä. Ruoka oli usein edullista katuruokaa ja samaa mitä paikalliset syö tai vähän kalliimmissa kaupungeissa hain marketista eväät ja kokkasin hostellissa spagettia.
Edelleenkin matkustustyyli on suht edullinen. Olen yli 40-v. ja juuri oltiin 6 viikkoa reissussa tropiikissa paratiisisaarilla. Yksinkertainen majoitus ja ruoka, mutta upea luonto ympärillä. Lomia voi töissä säästää ja jotkut työnantajat antaa palkatontakin. Siihen pitää toki olla varaa ja pitää ottaa huomioon matkan kustannuksissa.
Luteita on ollut vain yhdessä majoituspaikassa vuosien varrella, mutta nekään eivät tulleet kotiin asti. Onneksi kotiin tullessa oli tammikuun kovimmat pakkaset ja kannoin rinkan suoraan parvekkeelle viikoksi jäätymään.
Varotoimenpiteenä jätän aina kaikki matkatavarat ulos ja sieltä siirrän ne sisälle vasta huolellisen pesun kautta. Varsinkin tropiikista voi tulla muutakin kuin luteita mukana. Eikä hotelliluokitus ole siinä mikään turva salamatkustajien puuttumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen juttu kuin työnteko. Onko tuttu?
Mä olen ollut työelämässä nyt kymmenisen vuotta. Eka valmensin koulun ohella. Sitten oli suht rahakkaat kesätyöt ja opiskelun sivussa tein töitä.
Nyt kolme vuotta oon paiskinut mahdollisimman paljon, että tulee rahaa.
Normaali arjessa elän aika tiukasti, kun tykkään reissata.
N26
Ite käyn töissä, enkä törsää viinaan suoratoistoon yms. silti ei oo varmaa matkustaa kun kerran 2v välein Espanjaan. Palkka on 3000€ josta verot, nii enää 2300€... Asun stadissa ja rahaa menee elämiseen kuten vuokraan, ruokaan jne. n33
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt ihan niitäkin nuoria naisia, mitkä julkisilla instatileillään esittelevät joka viikonloppuisia keikka- juhlimiskuvia, missä on vielä kuvat eri bändien takahuoneista julkkiksen kainalossa. Kuinka jollain tavan duunaritytöllä voi olla rahaa joka viikonloppuisen matkusteluun ja juhlimiseen, ihan Suomessakin?? Maksaako he näille bändin jätkille luonnossa että saavat ilmaiset liput , matkat, juomat kun postaavat ne kuvat nettiin?
Oletko perehtynyt mielikuvamarkkinointiin? Tai tähän ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3048798/kuinka-feikata-luksuselama-some…
Kaikki ei aina ole totta minkä sinä internetissä näet.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt ihan niitäkin nuoria naisia, mitkä julkisilla instatileillään esittelevät joka viikonloppuisia keikka- juhlimiskuvia, missä on vielä kuvat eri bändien takahuoneista julkkiksen kainalossa. Kuinka jollain tavan duunaritytöllä voi olla rahaa joka viikonloppuisen matkusteluun ja juhlimiseen, ihan Suomessakin?? Maksaako he näille bändin jätkille luonnossa että saavat ilmaiset liput , matkat, juomat kun postaavat ne kuvat nettiin?
Mikähän kyylä-ukko sinä olet jos yksiä ja samoja naisia vahtaat viikonlopusta toiseen.
Et ehkä tiedä, mutta somevaikuttajat ja monien muiden ammattien edustajat ovat työnsä vuoksi tekemisissä esim. muusikoiden, kirjalijoiden ja varakkaiden ihmisten kanssa. Minäkin olen tavannut Suomen rikkaimmat ihmiset työssäni. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, se on työtä, eikä siihen liity seksi, vaikket sinä kykene näkemään naisissa mitään muuta.
Minä matkustelin opiskelijanakin. Ihan niillä rahoilla, jotka sain osa-aikatöistä ja kesätöistä. Hotellit eivät välillä olleet häävejä, ei haitannut. Niistäkin muuten sai silti nättejä kuvia.
Jätkät menee suohon ryömimään kolmen euron päiväkorvauksella, muijat käy töissä ja lähtee reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Tarviit sugar daddyn
99% varmuudella juuri näin se menee. Naiset sitten maksavat luonnossa nämä matkat. Tästä puhuminen on edelleen TABU länsimaissa, vaikka kaikki tästä ovat tietoisia.
Kuule kun on pääomasijoittajalla töissä, työnkuvaan kuuluu esim tapahtumien järjestäminen ja kutsuvierastilaisuudet sekä sidosryhmätyö.
Eikö sullekin tule ajoittain kutsuja Osuuspankin kanta-asiakasiltoihin (kahvia ja pullaa)?
Vierailija kirjoitti:
Jätkät menee suohon ryömimään kolmen euron päiväkorvauksella, muijat käy töissä ja lähtee reissuun.
No nämä jätkät täällä ei ole kelvanneet inttiin. Ne on KELA-tilillä koko ajan, syntymästä hautaan.
Työnteko kannattaa kun valitsee alan oikein ja kouluttautuu tarpeeksi. Ja kun ei ole tuollainen kusipäinen ihmisvihaaja ja metsänpeikko.
Yritätte halventaa naisia ja onnistutte halventamaan vain itseänne. Noloja poikia, kerrassaan.
Ura ja terveys, perhe, tuki. Mulla ei ole ollut nuorena mahdollisuutta tai vieläkään, matkustella. En tiedä kuka lähtisi edes seuraksikaan. Ja mihin sitä uskaltaisi.
Trollipojille työelämä ja palkka ei ole siis tuttu ilmiö. Mutta poijaat, kyllä teille voi Dubaissa ja Suomen suurkaupungeissa suuhunpaskoja löytyä kunhan laitatte itsenne kuntoon. Se vaikuttaa olevan teillä haaveena.
Lihakset, leuat, parturi, hampaat ja vermeet kuntoon. Suomi-verkkarit ei sytytä naisia eikä emiirejä.
Kielitaitoa pitää olla myös ja osata käyttäytyä kuin sivistynyt ihminen.
Just kattelin että viikko kreikassa 500€ onks se kallista, varmaa kyllä paska hotelli. Jos säästäis 50e/kk nii pitäis kyl päästä lomalle, mut kaikki on itsestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkolainen hemmo maksaa lentolipun ja maksuksi tytöt bunkkaa sen hemmon luona.
Niinhän sinä työtön maalaisjuoppo luulet :D Koska eihän nyt kukaan voi saada enemmän rahaa kuussa TYÖSTÄ kuin sinä saat tukiaisia ja etuuksia makaamisesta muuttotappiokunnan peräkylässä vanhempiesi loisena.
Miksi puhut niin ilkeästi? Ei se sometus mitään työtä ole.
Ei matkustaminen nyt niin kallista ole.
Tään päivän uutiset noista Dubain- matkalaisista kyllä avaa silmiä.. karmeeta mihin naiset suostuvat julkisuuden ja rahan vuoksi.