Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keski-ikäinen enkä pidä Marimerkosta

Vierailija
30.03.2025 |

Olenko ainoa? En tajua niiden kukkakuvien hienoutta...

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et 

minusta Suomessa on erikseen marimekkonaisrotu 10-20 prossaa väestöstä

Vierailija
2/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään pidä, ja ne astiat, eihän niitä tehdä edes Suomessa ja porukka haalii niitä kuin jotain pokaaleja. Ihan ihme muoti. Ja katukuvassa talvella on 100 tusinassa niitä joilla on musta pitkä toppatakki ja ylihinnoitelti Marimekon laukku🙄 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan sitten ole Seinäjoelta? Siellä sinut olisi jo viety saunan taakse.

Vierailija
4/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kun tädit kilvan kisaavat Marimekon aletuotteista niin, että leukaheltat väpättävät... sitten kuvataan jopa logolla kirjotut paperipussit instaan ja ylpeinä odotellaan kommentteja ja sydämiä.

Vierailija
5/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää vaatteita tai laukkuja, joissa nimi lukee isolla präntillä. Kauheimpia on juuri ne laukut joiden hihnaa kiertää MARIMEKKO MARIMEKKO MARIMEKKO MARIMEKKO MARIMEKKO

Vierailija
6/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat vaatteet varmaan temusta.

Vierailija
7/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vit..tuako tästästä mesotaan.  Toiset tykkää toiset ei.   Sille et voi mitään moukka.😝😝😝

Juuri näin.

Vierailija
8/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ihmiset aivottomia kun juoksevat sen perässä.

Vierailija
9/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vit..tuako tästästä mesotaan.  Toiset tykkää toiset ei.   Sille et voi mitään moukka.😝😝😝

Terveisin mustatukkainen marimekkomamma Seinäjoen Joupista.

Vierailija
10/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän kohta 60 enkä omista ainuttakaan Marimekon vaatetta. Mulla on yksi Marimekon kankainen cash&carry laukku.

Sain varmaan lapsena yliannostuksen Marimekosta. Samoin Aallon huonekaluista =)

Vierailija
11/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvii tykätä jostain vaikka moni muu tykkää. Fanittele sä omia juttujas.Ootko tutustunut muihin Marimekon tuotteisiin? On niillä muutakin kuosia kuin unikko, ihan tiedoksi.  Eikä niistä muistakaan tarvii pitää.  

Vierailija
12/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wee Teet ostavat Marimekkoa ja kuvittelevat olevansa fiinejä ja tyylikkäitä.

Vierailija
13/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt kun tädit kilvan kisaavat Marimekon aletuotteista niin, että leukaheltat väpättävät... sitten kuvataan jopa logolla kirjotut paperipussit instaan ja ylpeinä odotellaan kommentteja ja sydämiä.

Haista paska. Marimekkoa käyttävät nykyään eniten nuoret trenditietoiset miehet.

Ei ainakaan meillä päin. Kyllä ne on tenatantat kun kilvan lyllertävät himoisa kiilto silmissä Marimekon hyllyille ja Visa vinkuu...

Vierailija
14/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä.  Järkyttävän kalliita eikä enää edes valmisteta Suomessa.  

Vierailija
15/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Marimekosta! 

En silti puhu rumasti muista, olen siis parempi ihminen.

Vierailija
16/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli valtavan tärkeä tieto. Ja ihan järisyttävä yllätys, etteivät kaikki pidä samoista tuotemerkeistä. 

Vierailija
17/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikosta en välitä, mutta jotkut vaatteet ovat ihanan erikoisia. Hintavia toki, mutta tykkään. Joskus nelikymppisenä havaitsin, että niiden vaatteista moni itse asiassa pukee mua. Olen pitkä honkkeli. 

Jengi varmaankin kategorioi marimekkofanit heiksi, joilla on joskus yllään unikkokuosia. Onhan se tunnistettava. Mutta marimekolla on paljon muitakin tuotteita kuin ne, missä lukee isolla marimekko:)

Vierailija
18/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin juuri keski-ikäisen pitäisi tykätä Marimekosta? Ei se ole iästä kiinni, vaan makumieltymyksistä.

Olen keski-ikäinen, ja en tykkää Marimekosta. En ole koskaan tykännyt. Enkä edes kuvittele olevani ainut.

Tunnen nuoria, keski-ikäisiä ja vanhoja, jotka tykkäävät Marimekon tuotteista. Ovat aina tykänneet.

Vierailija
19/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Veit sanat suustani.

Vierailija
20/147 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkeläinen enkä minäkään pidä Marimekon vaatteita mitenkään kauniina. Eivät mitenkään erityisiä ole muutkaan tuotteet. Ja ylihintaisia vielä päälle päätteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä