Vaimon suhtautuminen miehen naiskaveriin...
Miten suhtautuisitte vaimona, jos mies ehdottaa lähtevänsä naispuoleisen kaverinsa kanssa kaksin parin yön kalastusreissulle? Siis tilanne, että vaimoa on kysytty jo ensisijaisesti, mutta ei halua lähteä, kun ei ole kiinnostunut kalastuksesta.
Tämän kymmenisen vuotta nuoremman naisen kanssa tutustuttu harrastuksen tiimoilta edellisenä kesänä. Vaimolle kerrottu avoimesti ja kyse on harrastuksesta, ei mistään sen kummemmasta.
Objektiivisesti ajateltuna tässä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä, mutta voikohan kuitenkin herätä ns pahaa verta kun kyseessä on vastakkaisen sukupuolen edustaja?
Sinänsä älytöntä joutua tällaista nykypäivänä edes miettimään, mutta jotenkin vaan tuli mieleen...
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimona suhtautuisin niin, että mies saa jäädä sille reissulle lopullisesti.
Saisit lähdöt miehen talosta.
Talo on minun.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kaverimiehen kanssa mökillä ja varmistin vielä leikilläni lähtiessä, että tarjolla on vaan mukavaa seuraa, mutta ei mitään muuta, niin jumankekka, eikö tämä kuitenkin alkanut saunassa parin oluen jälkeen lämpenemään. Minä kun kuulemma olen niin paljon sopivampi ja ihanampi, kuin vaimo, kun meillä on niin paljon yhteistä ja meillä on samoja kiinnostuksen kohteita. Ja siis ikinä ennen ei ole ollut mitään sutinaa ja olin hänen häissään kaasonakin. Nyt sitten tunteet (tai kiima) jostain heräsi. Eli tähän viitaten, en tykkäisi. Eikä muuten tule enää kaverimiehet mökkeilemään ilman vaimojaan, oli ikävä viikonloppu.
Kuka nainen oikeasti lähtee varatun miehen kanssa viikonlopun viettoon ja muka kuvittelee, ettei mitään lähentelyä tapahtuisi? Yleensä kyllä tiedetään jo lähtiessä, että aiotaan harrastaa seksiä.
Aika kuolleena syntynyt idea muutenkin lähteä mökkeilemään oman erittäin hyvän ystävän miehen kanssa. Mitä ajattelit siinä kohtaa?
Mies narsisti, joka osasi vedellä naruista ja saada kaiken vaikuttamaan viattomalta sekä sinun että vaimon suuntaan? Hehän haluavat pettää lähipiirissä. Tuo lisäkiksit siihen verrattuna, että työmatkalla polkisi jotain satunnaista tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimona suhtautuisin niin, että mies saa jäädä sille reissulle lopullisesti.
Saisit lähdöt miehen talosta.
Talo on minun.
Ihan sama, vaikka ei olisi. En katselisi tuollaista siltikään. Ihan kuin talon omistaminen toisi oikeuden sikailla suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jo on mustasukkaista ja puolisoaan rajoittavaa porukkaa tällä foorumilla. Kyllä minä reissaan ja harrastan asioita ystävieni kanssa sukupuoleen katsomatta ja jos tämä olisi avopuolisolleni ongelma, niin potkisin kyllä pellolle. Ei jaksa enää tässä iässä katella mitään heikkoitsetuntoista kitisijää kumppanina.
mies, keski-iässä
Ihan varmasti vaimosi lähtisi katselee Roomaan maisemia Naapurin kanssa (miehen) museot kiinnostaa. Ethän kitise ei jaksa yhtään tän ikäsenä kitinää kuunella. Ukko lentäs ulos.
Miettikää kuinka vaikeaa teidän elämänne olisi, jos olisitte biseksuaaleja, tai jos puolisonne olisi. Silloin teillä ei voisi olla kavereita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kaverimiehen kanssa mökillä ja varmistin vielä leikilläni lähtiessä, että tarjolla on vaan mukavaa seuraa, mutta ei mitään muuta, niin jumankekka, eikö tämä kuitenkin alkanut saunassa parin oluen jälkeen lämpenemään. Minä kun kuulemma olen niin paljon sopivampi ja ihanampi, kuin vaimo, kun meillä on niin paljon yhteistä ja meillä on samoja kiinnostuksen kohteita. Ja siis ikinä ennen ei ole ollut mitään sutinaa ja olin hänen häissään kaasonakin. Nyt sitten tunteet (tai kiima) jostain heräsi. Eli tähän viitaten, en tykkäisi. Eikä muuten tule enää kaverimiehet mökkeilemään ilman vaimojaan, oli ikävä viikonloppu.
Löhdit kaverimiehen kanssa mökille vain vähän iltaa viettämään just joo! Ei kukaan lähde kaverinsa miehen kanssa kahdestaan mökkeilemään ja saunomaan.
Mulla on ollut mies YSTÄVÄNÄ jo alakoulusta asti, ollaan toistemme lasten kummeja, välillä käydään istumassa iltaa tai vietetään päivä yhteisessä harrastuksessa. Mutta en mä tällaista kenenkaan kaverin kans tekisi, kyllä sen pitää olla todella läheinen ystävä ja silloinkaan en mihinkään mökille kahdestaan lähtisi saunomaan.
Kun mies tulisi kotiin, olisin poissa ja pöydällä lappu, että lähdin Maken kanssa pitkäksi viikonlopuksi Lappiin, tulen kotiin joku pv.
Tämä siis, jos mies vastoin toiveitani lähtisi reissulle.
Joskus nuorena oltiin poikaystävän kanssa matkoilla. Sairastuin ja poikaystävää ei pariin vuorokauteen näkynyt kuin hotellihuoneessa kääntymässä. Kun olin tervehtynyt, puin ja meikkasin eräänä iltana. Poikaystävä kysyi, miksi meikkaan. Sanoin, että lähden kahden samassa hotellissa asuvan naisen kanssa viihteelle. Siellä sitten tanssittiin pöydillä ruotsalaisten miesten kanssa jne. Kun tulin takaisin kahdelta yöllä, poikaystävä istui hotellin edustalla ja sanoi olleensa huolissaan. No, ei lähtenyt sen jälkeen eri teille.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kuinka vaikeaa teidän elämänne olisi, jos olisitte biseksuaaleja, tai jos puolisonne olisi. Silloin teillä ei voisi olla kavereita ollenkaan.
Kyllä sen silloinkin vaistoaa, kenestä ollaan eri tavalla kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vai ei mies saisi lähteä naispuolisen kaverin kanssa kalastusreissulle. Suosittelen hakemaan apua mustasukkaisuuteenne. Miksi edes olette parisuhteessa, kun ette selvästikään luota kumppaniinne?
Miksi ihmeessä aviomiehen pitäisi mennä yökalastukseen jonkun muun naispuolisen kanssa, korkeintaan siskonsa! Voi kuule, parisuhde ei kaipaa kolmatta osapuolta naukumaan siihen viereen. Mieti nyt vähän itsekin miten se jutustelu kehittyy ja kohta puhutaan jo varsin intiimejä vitsejä ja sitten naukku lämmikkeeksi.Ja sinä siellä hanki poikamies tai pyydä sukulaisukkoja kaveriksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on monella heikko luotto omaan kumppaniinsa. Miksi ylipäänsä olette sellaisen ihmisen kanssa, jonka arvelette pettävän heti kun on tilaisuus? Minua ei kiinnostaisi sellainen parisuhde, jossa puoliso saadaan pysymään vierellä ainoastaan vahtimalla ja kieltämällä ja painostamalla.
Tuskinpa ap:kaan ajatteli olevansa sellaisen kanssa, mutta nyt vaikuttaa siltä, että ap:n mies ja uusi kaverinainen suunnittelevat panoreissua ap:n silmien edessä.
Aivan sokea ja tyhmä ei tarvitse olla. Se on paljon yleisempää kuin ukkomiesten ja aivan tuoreiden naistuttavien viattomat viikonloppureissut korvessa. Niitä ei juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaimo pitäisi hyvänä ideana, että mies lähtee parin päivän kalastusreissulle kymmenen vuotta nuoremman kivan Janni Hussin/ Lotta Hintsan näköisen naisen kanssa 😂😂😂
Rationaalisesti ajateltuna sehän olisi parempi mitä nuorempi ja hemaisevampi nainen. Sillohan miehellä vastaavasti olisi huonommat mahikset.
Aatteleppa sen sijaan, jos olisi joku miestä 20 vuotta vanhempi varttunut puuma. Siinä vietäisiin miestä niin että vikinä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löhdit kaverimiehen kanssa mökille vain vähän iltaa viettämään just joo! Ei kukaan lähde kaverinsa miehen kanssa kahdestaan mökkeilemään ja saunomaan.
Mulla on ollut mies YSTÄVÄNÄ jo alakou
Sääliksi käy vaimo, kun on tuollainen mies ja paras "ystävä". Mihin sitä vihollisia enää tarvitsisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei mies saisi lähteä naispuolisen kaverin kanssa kalastusreissulle. Suosittelen hakemaan apua mustasukkaisuuteenne. Miksi edes olette parisuhteessa, kun ette selvästikään luota kumppaniinne?
Miksi ihmeessä aviomiehen pitäisi mennä yökalastukseen jonkun muun naispuolisen kanssa, korkeintaan siskonsa! Voi kuule, parisuhde ei kaipaa kolmatta osapuolta naukumaan siihen viereen. Mieti nyt vähän itsekin miten se jutustelu kehittyy ja kohta puhutaan jo varsin intiimejä vitsejä ja sitten naukku lämmikkeeksi.Ja sinä siellä hanki poikamies tai pyydä sukulaisukkoja kaveriksesi.
Veikkaanpa, että tuossa se kalastus on keksitty rekvisiitaksi. Pääpointti on lähteä sen naisen kanssa jonnekin viikonlopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on monella heikko luotto omaan kumppaniinsa. Miksi ylipäänsä olette sellaisen ihmisen kanssa, jonka arvelette pettävän heti kun on tilaisuus? Minua ei kiinnostaisi sellainen parisuhde, jossa puoliso saadaan pysymään vierellä ainoastaan vahtimalla ja kieltämällä ja painostamalla.
Tuskinpa ap:kaan ajatteli olevansa sellaisen kanssa, mutta nyt vaikuttaa siltä, että ap:n mies ja uusi kaverinainen suunnittelevat panoreissua ap:n silmien edessä.
Aivan sokea ja tyhmä ei tarvitse olla. Se on paljon yleisempää kuin ukkomiesten ja aivan tuoreiden naistuttavien viattomat viikonloppureissut korvessa. Niitä ei juuri ole.
Ap on se mies, joka yrittää saada täältä tukea hankkeelleen, kun vaimo on nihkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on helppoa jos on tervejärkinen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vaimo pitäisi hyvänä ideana, että mies lähtee parin päivän kalastusreissulle kymmenen vuotta nuoremman kivan Janni Hussin/ Lotta Hintsan näköisen naisen kanssa 😂😂😂
Rationaalisesti ajateltuna sehän olisi parempi mitä nuorempi ja hemaisevampi nainen. Sillohan miehellä vastaavasti olisi huonommat mahikset.
Aatteleppa sen sijaan, jos olisi joku miestä 20 vuotta vanhempi varttunut puuma. Siinä vietäisiin miestä niin että vikinä käy.
JOS joku nainen suostuu lähtemään miehen kanssa jonnekin korpeen (tai viiden tähden hotelliin, mistä sitä tietää mihin ovat oikeasti menossa) niin kyllä siinä on yleensä pantu jo ennen reissua, on ikäeroa 10, 20 tai 50 vuotta. Miesten haluttavuus muutenkin nousee sitä mukaa, kun vanhenevat. Ja vanhemman miehen on helpompi pallottaa nuorta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis olen ollut miehen ystävä jo ennen kuin vaimo tuli kuvioihin ja olen siis molempien ystävä. Jotenkin mies osasi nätisti kertoa, miten hän haluaa päästä katsomaan vanhoja tuttuja paikkoja ja olin niin sinisilmäinen, että tosiaan on tulossa maisemia katsomaan. Meillä kun ei ikinä ole ollut mitään ihastuksen poikastakaan. Luulin väärin ja otan opikseni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit siis bestman etkä kaaso. Vai ottiko vaimo sinut kaasokseen?
Mies voisi ihan vapaasti mennä, mutta minun oveni taakse olisi sen jälkeen turha tulla ulisemaan.
Joo, ja minä en ole niin heikkoitsetuntoinen, että jäisin kitisemään. Olisit otettu, jos joku on niin kiintynyt tuollaiseen, että viitsii nähdä kitisemisen ja rajoittamisen vaivan.