Vaimon suhtautuminen miehen naiskaveriin...
Miten suhtautuisitte vaimona, jos mies ehdottaa lähtevänsä naispuoleisen kaverinsa kanssa kaksin parin yön kalastusreissulle? Siis tilanne, että vaimoa on kysytty jo ensisijaisesti, mutta ei halua lähteä, kun ei ole kiinnostunut kalastuksesta.
Tämän kymmenisen vuotta nuoremman naisen kanssa tutustuttu harrastuksen tiimoilta edellisenä kesänä. Vaimolle kerrottu avoimesti ja kyse on harrastuksesta, ei mistään sen kummemmasta.
Objektiivisesti ajateltuna tässä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä, mutta voikohan kuitenkin herätä ns pahaa verta kun kyseessä on vastakkaisen sukupuolen edustaja?
Sinänsä älytöntä joutua tällaista nykypäivänä edes miettimään, mutta jotenkin vaan tuli mieleen...
Kommentit (192)
Täällä ei näköjään monen naisen mielessä pyöri kuin pettäminen. Sellaisen kanssa se vasta hullua onkin olla parisuhteessa.
Kaksin lähteminen tuntuisi oudolta. Kalastusporukka, jossa miehiä ja naisia, tai vaikka pelkkiä naisia, olisi mulle ok. Kahdestaan on jotenkin liian. . . kahdestaan.
Mutta en lähtisi aikuista ihmistä kieltämään, jos lähtee niin lähtee, ja toivottavasti tietää mitä on tekemässä jos haluaa olla kanssani.
Mun mielestä kalastusreissu on ihan ok, jos luottamus on kunnossa.
Jos miehesi haluaa sua tämän kaverinsa kanssa pettää, niin pettäähän se. Ei sitä varten mitään kalareissuja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Onko ok, että vaimo lähtee jonkun mieskaverinsa kanssa vaikkapa ulkomaille surffaamaan?
Mä olen käynyt miespuolisen kaverin kanssa surffausreissuilla. Mikä ongelma siinä muka olisi? Tosi huippuja reissuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nainen kuuma ja flirttaileva tyyli puhua miehille? Olisi kyllä red flag...
Ei. Tyyli ja olemus enemmän semmoinen harrastusorjentoitunut poikatyttö, tyyliin Janni Hussi tai Lotta Hintsa.
Ap
Heh, voisin näin miehenä kuvitella pystyäni viettämään viikonlopun Jannin ja Lotan kanssa "kalassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nainen kuuma ja flirttaileva tyyli puhua miehille? Olisi kyllä red flag...
Ei. Tyyli ja olemus enemmän semmoinen harrastusorjentoitunut poikatyttö, tyyliin Janni Hussi tai Lotta Hintsa.
Ap
Heh, voisin näin miehenä kuvitella pystyäni viettämään viikonlopun Jannin ja Lotan kanssa "kalassa".
Valitettavasti sitä ei tule tapahtumaan koska olet ällö ja vastenmielinen sukuelimellä ajattelija.
Fiksummat tyypit saavat kalakavereita toisestakin sukupuolesta. Kaltaisesi ukko jolla on aina seksi mielessä, ei ole turvallista seuraa naiselle.
Ei missään nimessä ole ok, jos lähtee niin saa jäädä sille tielle.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen lähdössä kalastelemaan vanhemman ukkomiehen kanssa? Jos oma mieheni tulisi tuollaista ehdottamaan, saisi saman tien valita lopullisesto joko minut tai sen kalakaverin.
Kymmenen vuoden ikäerolla ei ole kyl sinänsä "vaaraa". Eri, jos olisi saman ikäinen.
Ihan luonnolista, että nuorempi kiinnostunut oppimaan vanhemmalta ja oletettavasti kokeneemmalta kalastajalta uusia taitoja.
Monista vastauksita päätellen todennäköisesti tämä herättäisi vähintäänkin epäilyjä ja pelkkä ehdottaminenkin voi johtaa ongelmiin.
Eli kohtalaisen punainen vaate ilmeisesti.
Olen nainen ja saan helposti mieskavereita - mitenkään erityisesti etsimättä siis. Ongelmaksi tilanne muodostuu siinä, että ystävystyn vain hyvännäköisten miesten kanssa ja ystävyys johtaa aina seksiin. Tilanne on ongelmallinen, koska olen naimisissa kivan miehen kanssa. En oikein osaa ratkaista, mitä pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaiset ovat mustasukkaisia siksi, koska olisivat itse pettämässä heti tilaisuuden tullen.
Kannattaa valita puoliso joka ei ole mustasukkainen, koska hänellä ei pettäminen pyöri päässä
Minä taas lakkasin olemasta mustasukkainen sen jälkeen kun aloin itse pettää.
Kylläpä on monella heikko luotto omaan kumppaniinsa. Miksi ylipäänsä olette sellaisen ihmisen kanssa, jonka arvelette pettävän heti kun on tilaisuus? Minua ei kiinnostaisi sellainen parisuhde, jossa puoliso saadaan pysymään vierellä ainoastaan vahtimalla ja kieltämällä ja painostamalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja saan helposti mieskavereita - mitenkään erityisesti etsimättä siis. Ongelmaksi tilanne muodostuu siinä, että ystävystyn vain hyvännäköisten miesten kanssa ja ystävyys johtaa aina seksiin. Tilanne on ongelmallinen, koska olen naimisissa kivan miehen kanssa. En oikein osaa ratkaista, mitä pitäisi tehdä.
No tuossa on vähintäänkin alitajuisesti jo lähtökohtaisestikin kyse muusta kuin puhtaasti ystävystymisestä, jos ulkonäkökriteereillä on noin suuri merkitys.
Tilaisuus tekee usein varkaan ja perhe on suojelemisen arvoinen. Varmaan mies jonkun muunkin kalakaverin löytäisi, jos reissuun haluaa.
"Hei, Mää olisin lähös yhen kaverin kans viikonlopuks koskille kalasteleen. Vuorattiin mökki pariksi yöksi. Vuokra ja bensat tulee tulee kaksin paljon halvemmaks. Ihan hyvä turvallisuudenkin takia olla joku mukana, jos mulle vaikka sattuis joku tapaturma. Tulisin sit sunnutaina takas. Onhan tää ok?"
https://www.ebaumsworld.com/pictures/30-ladies-that-sure-know-how-to-wo…
Vierailija kirjoitti:
Vaimona suhtautuisin niin, että mies saa jäädä sille reissulle lopullisesti.
Heikko itsetuntoisia luuskia palstalla riittää. Ollaan olevinaan niin avoimia ja hyväksytään kaikki kunnes omalle kohdalle osuu. Tässäkään ei ole ongelma kuin rouvan asenteessa. Jos miehesi ja kalakaveri haluaa panna niin ne ovat sen todennäköisesti jo tehneet. Onko parempi että mukaan lähtisi mies? mistäs tiedät jos miehesi tykkää välillä saada aisaa ja homostelee kalakaverinsa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Oot trolli. Lopeta se.
Vierailija kirjoitti:
T: Pena
Mustasukkaiset ovat mustasukkaisia siksi, koska olisivat itse pettämässä heti tilaisuuden tullen.
Kannattaa valita puoliso joka ei ole mustasukkainen, koska hänellä ei pettäminen pyöri päässä