Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työtön ja kaverini kysyi voisinko vahtia heidän lapsiaan miehensä kesälomaviikon?

Vierailija
30.03.2025 |

Että mies saisi lomailla rauhassa? Kaveri itse palasi äitiysvapailta töihin niin ei ole kesälomaa lainkaan. Mutta miten minä liityn heidän perheen lomien järjestämiseen? Tuntui pitävän ihan läpihuutojuttuna... Lapset 2 ja 5. 

Säästäisivät näin päivähoitomaksuissa tai jotain?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööhnotota voit tai et, sinähän sen voit päättää ihan itse. Sinulta on kysytty ja sinä voit vastata niin kuin haluat ja sillä selvä.

Vierailija
102/104 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä siltä viikolta palkka, ei sinun tehtäväsi ole toisen perheen ilmainen hoitaja olla.

Työttömänä on vaikea lupautua mihinkään, koska silloin ei ole oikeutta päivärahoihin. Sillä ei ole merkitystä tekeekö työn ilmaiseksi vai korvausta vastaan. 

Sinäkö kerrot kaikki tekemisesi joillekin viranomaisille? Käteisenä maksu tuollaisista hommista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lasten kanssa oleminen ole juurikin LAATUAIKAA!? Oli se isä sitten Tri, Di tai tavallinen duunari

Vierailija
104/104 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suostuisin, jos kerran aikaa on hyvin kun ei ole töitä. Toki syy on huono, vain sen takia et isä saa huilata se ei iske. Mutta muutoin auttaisin ystävääni kyllä lasten kanssa. Ehkä juttelisin ja hienovaraisesti kyseenalaistaisin miksi isä ei hoida. Tai sitten hoidat 7-11 tms 4h ajan.

mutta onko isä ollenkaan osallistuva. Onko kaverisi sitten ihan väsynyt kun joutuu kaiken hoitamaan itse ja mies ei tee mitään..