Asiantuntija varoittaa naisia: miehet piilottelevat rahojaan - toimi näin
Eivätkö naiset olekaan omillaan toimeen tulevia jotka lähes kaikki tienaavat miehiään enemmän?
Kommentit (424)
On vain hyvä että asioita nostetaan enemmän esille. Heteroparisuhde on todella huono diili muutenkin (varsinkin naisille). Onneksi viimein on aloitettu sosiaalistamaan meitä muihinkin elämisen malleihin kuin pelkästään heteroparisuhteeseen.
Olen tarjonnut miesystävälle paljonkin, mutta myös hän minulle. Meillä on tilanteet vaihdelleen vuosikausien saatossa.
Minusta kuulostaa, että osa miehistä ei aidosti viihdy vaimonsa kanssa ja siksi jemmaavat rahojaan mielummin kuin elävät vaimojensa kanssa. Miesystäväni maksaa minulle asioita, koska hän haluaa tehdä niitä kanssani. Matkoja, ruokia, golfia jne. Ei ole mikään pakko, kun emme ole naimisissa emmekä asu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tietyt miehet pitävät naisia koirina. He määrittävät, millaisen elintason koira heidän mielestään ansaitsee. Koiralle ei kuulu, paljonko omistaja tienaa ja mitä rahoillaan tekee ja milloin ja miten.
Toki vaimo on vaimo siinä vaiheessa, kun pitäisi olla seksiä tai maksaa laskuja. Silloin kyllä katsotaan, että vaimo maksaa puolet, mielellään enemmänkin.
Se on hieno, että sinä kohtelet avioliitossa olevien ihmisten välistä seksiä kuin jonain valuuttana... Mitä se sulle varmasti onkin.
Toivottavasti et ole parisuhteessa.
Saat rivien välistä kuulostamaan siltä kuin mies maksaisi intiimistä ajasta kenelle tahansa muulle muttei omalle puolisolleen.
Onkohan tämä oikeasti yleisempikin ajattelutapa. Puoliso on ilmainen työjuhta koska "rakkaus". Muita naisia voi vähän hemmotella tai ammattilaiselle voi iskeä suoraan kouraan kasan kylmää käteistä.
Eri
Kiitos tästä, asiantuntija!
Nyt miehet rahat esiin ja loppu se piilottelu!
Vierailija kirjoitti:
Olen tarjonnut miesystävälle paljonkin, mutta myös hän minulle. Meillä on tilanteet vaihdelleen vuosikausien saatossa.
Minusta kuulostaa, että osa miehistä ei aidosti viihdy vaimonsa kanssa ja siksi jemmaavat rahojaan mielummin kuin elävät vaimojensa kanssa. Miesystäväni maksaa minulle asioita, koska hän haluaa tehdä niitä kanssani. Matkoja, ruokia, golfia jne. Ei ole mikään pakko, kun emme ole naimisissa emmekä asu yhdessä.
Tässä on varmaan totuuden siemen. Miehellä usein vain on joku nainen ns. paikanpitäjä erilaisia palveluksia antamassa/hoitamassa kunnes mies tapaa naisen, johon oikeasti panostaa. Jos mies oikeasti välittää, hän pitää naisesta huolta ja lompakonnyörikin löystyy. Tätä tulisi yleisemmin opettaa naisille.
Tämä ketju paljastaa kylmän totuuden naisista.
Mies on yhäkin naisilleresurssien tarjoaja, jonka arvo mitataan kyvyllä ja halulla nostaa naisen elintasoa. Jos mies ei tähän pysty, ei parisuhdetta synny.
Mies ei saa jemmata mitään itselleen, vaan kaikki pitää laittaa likoon naisen eteen. Naisen on tietysti viisasta jättää jemmaan tulevaisuutta varten, koska miehet kuitenkin ottavat jopa 25% avioeroista ja naiset vain 75%.
Kaiken pohjalla on se, että naisten silmissä naiseus on arvokkaampaa. Seksi on jotain mitä miehet saavat naisilta, ja siitä tuleekin maksaa. Nainen sentään antaa miehen vähäarvoisen pippelin työntyä kullanarvoiseen pimppiinsä; olisi vääryys jos mies saisi tämän halvalla.
Tietysti julkisuudessa täytyy esiintyä 100% tasa-arvoisena parina. Kun mies maksaa kodin remontin täysin ja tekee leijonan osan siihen liittyvästä raksaamisesta, tutuille on kerrottava satuja siitä kuinka teimme sen yhdessä, kun nainen suunnitteli ja visioi kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Mies on yhäkin naisilleresurssien tarjoaja, jonka arvo mitataan kyvyllä ja halulla nostaa naisen elintasoa. Jos mies ei tähän pysty, ei parisuhdetta synny.
Mies ei saa jemmata mitään itselleen, vaan kaikki pitää laittaa likoon naisen eteen. Naisen on tietysti viisasta jättää jemmaan tulevaisuutta varten, koska miehet kuitenkin ottavat jopa 25% avioeroista ja naiset vain 75%.
Kaiken pohjalla on se, että naisten silmissä naiseus on arvokkaampaa. Seksi on jotain mitä miehet saavat naisilta, ja siitä tuleekin maksaa. Nainen sentään antaa miehen vähäarvoisen pippelin työntyä kullanarvoiseen pimppiinsä; olisi vääryys jos mies saisi tämän halvalla.
Tietysti julkisuudessa täytyy esiintyä 100% tasa-arvoisena parina. Kun mies maksaa kodin remontin täysin ja tekee leijonan osan siihen liittyvästä raksaamisesta, tutuille on kerrottava satuja siitä kuinka teimme sen yhdessä, kun nainen
Oletkohan lukenut samaa ketjua?
Pariutumista helpottaisi, jos toisten hyväksikäyttäjät pariutuisivat keskenään, näitä kun valitettavasti on molemmissa sukupuolissa.
Hei, jemma on ihan ok, kunhan toiminta on läpinäkyvää eli molemmat tietävät toistensa jemmat. Jokainen saa itse hallita jemmaansa ja se hallinnan tapa kertoo puolisolle paljon suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti julkisuudessa täytyy esiintyä 100% tasa-arvoisena parina. Kun mies maksaa kodin remontin täysin ja tekee leijonan osan siihen liittyvästä raksaamisesta, tutuille on kerrottava s
Miten se on hyväksikäyttöä jos mies ei tarjoa naiselle elintason nousua miehen rahoilla?
En muista kertaakaan naisen ilmaisseen, että se on miehen hyväksikäyttöä jos varakkaampi nainen ei kustanna miehelle ylellisempää elämää.
Mistä muusta tämä ristiriita voi johtua kuin siitä, että naiset pitävät naiseutta arvokkaampana?
Vierailija kirjoitti:
Hei, jemma on ihan ok, kunhan toiminta on läpinäkyvää eli molemmat tietävät toistensa jemmat. Jokainen saa itse hallita jemmaansa ja se hallinnan tapa kertoo puolisolle paljon suhteesta.
Toisin sanottuna, ellei mies käytä jemmaansa naiseen, on suhteen laatu huono.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja siinä kohtaa kun ollaan eroamassa sen jemman piilotettu on yksiselitteisesti laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on lukemisen ymmärtämisen vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti julkisuudessa täytyy esiintyä 100% tasa-arvoisena parina. Kun mies maksaa kodin remontin täysin ja tekee leijonan osan siihen liittyvästä raksaamisesta, tutuille on kerrottava satuja siitä kuinka teimme sen yhdessä, kun nainen
Jos haluat normaalia seksiä normaalin naisen kanssa ilman vastineita ja kaupankäyntiä, unohda ne persoonallisuushäiriöiset naiset. Ai niin, mutta kun et pysty. Pitäisi ensin hoitaa itsensä normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti julkisuudessa täytyy esiintyä 100% tasa-arvoisena parina. Kun mies maksaa kodin remontin täysin ja tekee leijonan osan siihen l
Minun tuntemissani tapauksissa naiset kyllä ovat tarjonneet miehilleen elintasoa ja juttuja, joihin miehellä ei olisi ollut varaa. Olen itsekin tehnyt niin.
Mielestäni sekin on naisen tarjoamaa elintasoa miehelle, että mies saa ostaa naisen kymmenillä tuhansilla miestenleluja tai nainen tekee kahta työtä, jotta mies voi tuhlata omiin juttuihinsa.
Sekin on elintason korotusta miehelle, kun joku nainen huolehtii perheen lasten ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niinkään ole. Kunhan asia on balanssissa.
Veikkaan, että jemmasi on 300 e, johon moniongelmaisen vähävaraisen naisesi sormet syyhyävät. Ja itse olet imenyt naiselta rahat ja palveluksia.
Sen sijaan miehen 100 000 euron sijoitussalkku on monelle naiselle ihan ok, kunhan yhteinen rahankäyttö on balanssissa.
Tietyt laskut yhdessä ja omat erikseen.
Narsisti pitää kaikkia parisuhdenaisia äitinään. Ja onhan se silloin hänen tunnemaailmassaan niin, että äidin pitää huolehtia lapsista eikä äiti voi edellyttää, että jälkikasvu huolehtisi hänestä. Siksi jokainen naiseen käytetty euro tuntuu ryöstöltä ja epäreilulta.
Nainen jätti minut ja piilottelin perintöäni siltä. Se sai tietää että olin saanut perinnön koska veljeni kertoi sille ja sitten nainen halusi alkaa uudelleen seurustelee kanssani. Ei me oltu yhdessä kun puoli vuotta ja en kertonut perinnöstä joka oli 400000 euroa.
Meillä on ollut aikoja, kun olen käynyt yksin kaupassa ja aikoja, kun siellä käydään yhdessä. Elämäntilanne määrittää kumpi tapa on järkevämpää.