Seiska: Riikka Purran villi ja estoton tanssi vaaliteltalla tallentui videolle!
Kädet ja jalat heiluivat villisti ja muissa maailmoissa olleen oloinen Purra teki myös haarahypyn, eli niin sanotun Muskin X -hypyn tapaista liikehdintää.
Koko video Riikan villistä tanssista:
https://www.seiska.fi/kotimaa/villi-video-riikka-purra-riehaantui/16594…
Kommentit (1579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan vastaavanlaista päihdehuuruista sekoilua luvassa lisää vai saako Purra katkaistua kierteen ennen vaalipäivää?
Turvamiesten pitää olla valppaampina vaali-iltana, kun piri-Purralle paljastuu persujen jööti. Niin epätasapainoinen ministerimme nyt on. Metallinpaljastimen kautta ainakin valvojaisiin.
Niinpä. Paikka, jossa vaalivalvojaiset järjestetään alkaa Riikkulin mielessä muistuttaa lähijunaa ja sitten ei enää voi olla varma miten Riikkuli alkaa purkaa ahdistustaan.
Ei persujen vaalivalvojaisissa varmaan oo suklaanaamoja
Alan voi olla. Ja Joakimin morsmaikku. Ja se Chico. Olkaapa varuillanne, persmorsiot
Sehän on ihan hyvä juttu.
Purra on Suomen hankalin olento, rotat mukaan luettuina.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus miten sairasta sakkia täällä kommentoimassa. Kaikki taitavat kuulua vasemmiston tai vihreiden puoluetoimistoon.
Tällä palstalla kyllä tulee selkeästi ilmi miten sairaita vihervassarit ovat päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella pahalta lukea tällaista henkilöönkäyvää kommentointia. Käyttäydyttekö näin omia sukulaisia ja ystäviä kohtaan?
Joo? Olen ottanut mallia Purrasta
Ois kiva joskus nähä teitä persuvihaajia naama naamaa vasten. Katotaan uskaltaisitko soittaa poskea samanlailla ku oiski vastassa 197cm 118kg mies niinku minä. Vai tykkäätkö huudella puskista ku oot pikku hiiri?
Henkilön tanssiminen on "villiä ja estotonta" -> Henkilö itsekin on villi ja estoton
M.O.T.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus miten sairasta sakkia täällä kommentoimassa. Kaikki taitavat kuulua vasemmiston tai vihreiden puoluetoimistoon.
Tällä palstalla kyllä tulee selkeästi ilmi miten sairaita vihervassarit ovat päästään.
Persut varmaan haluaa, että poliitikkoja kohdellaan yhdenvertaisesti näissä asioissa. Kohdellaan nyt sitten piripäätä samoin kuin persut kohtelivat Marinia. On tärkeää olla johdonmukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on merkillepantavaa tuossa videossa, että Riikka ei ota tanssiessaan minkäänlaista kontaktia tähän nuoreen mieheen, vaikka mies tekee sellaisia eleitä että haluaisi tanssia Riikan kanssa. Siis siinä mielessä että oltaisiin vastakkain vaikka välimatkankin päässä ja otettaisiin katsekontakti. Riikka pyörii ihan itsekseen. Vasta kun mies sanoo hänelle jotain, katsekontakti syntyy.
Niinpä, on ihan omissa maailmoissaan. Videolla kanssa yksi mies pyytää Purraa lopettamaan ja sanoo, että on asiaa hänelle. Purra vaan jatkaa tamppaamista ja hyppimistä.
En minäkään yksin tanssiessani ota koskaan mitään kontaktia kehenkään, vaan keskityn ja eläydyn täysin vain siihen tanssimiseen. Paritanssit on sitten ihan eri asia tai jos joku varta vasten hakee tanssimaan, sill
Ei riikkuli yksin tanssinut, luuli piripäissään tanssivansa yksin.
Kuvitteli olevansa bileristeilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on merkillepantavaa tuossa videossa, että Riikka ei ota tanssiessaan minkäänlaista kontaktia tähän nuoreen mieheen, vaikka mies tekee sellaisia eleitä että haluaisi tanssia Riikan kanssa. Siis siinä mielessä että oltaisiin vastakkain vaikka välimatkankin päässä ja otettaisiin katsekontakti. Riikka pyörii ihan itsekseen. Vasta kun mies sanoo hänelle jotain, katsekontakti syntyy.
Niinpä, on ihan omissa maailmoissaan. Videolla kanssa yksi mies pyytää Purraa lopettamaan ja sanoo, että on asiaa hänelle. Purra vaan jatkaa tamppaamista ja hyppimistä.
En minäkään yksin tanssiessani ota koskaan mitään kontaktia kehenkään, vaan keskityn ja eläydyn täysin vain siihen tanssimiseen. Paritanssit on sitten ihan eri asia tai jos joku varta vasten hakee tanssimaan, sill
Ihan ystävän neuvo: kandee vähän miettiä missä tilanteessa lähtee eläytymään kovin niihin ns. sisäisiin fiiliksiin.
Riikka joraa villisti ja kaikki ihailevat ja lyövät tahtia! Koko kansan Riikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todella pahalta lukea tällaista henkilöönkäyvää kommentointia. Käyttäydyttekö näin omia sukulaisia ja ystäviä kohtaan?
Ois kiva joskus nähä teitä persuvihaajia naama naamaa vasten. Katotaan uskaltaisitko soittaa poskea samanlailla ku oiski vastassa 197cm 118kg mies niinku minä. Vai tykkäätkö huudella puskista ku oot pikku hiiri?
Onko teillä persuilla jotain koulutusta tohon väkivallalla uhkailuun? Se on hienosti hallussa kyllä, ministeritasolle asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä persuilla jotain koulutusta tohon väkivallalla uhkailuun? Se on hienosti hallussa kyllä, ministeritasolle asti.
Sä oot kirjottanu viestin 1073 ja sit heti perään tän. Hyvin sä vedät.
Kansalaiset haluaa torilla kysyä riikkylilta sosiaalihuollon leikkauksista, ja pyörii ja tamppaa siellä menemään kuin sähikäinen perseessä 😂. Aivan huippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no, et kai sinä rehtinä persuna hakkaisi itseäsi paljon pienikokoisempaa naista? Eiku.... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no, et kai sinä rehtinä persuna hakkaisi itseäsi paljon pienikokoisempaa naista? Eiku.... :D
Ne on ne herrasmiesasetukset 😂.
Vierailija kirjoitti:
Kansalaiset haluaa torilla kysyä riikkylilta sosiaalihuollon leikkauksista, ja pyörii ja tamppaa siellä menemään kuin sähikäinen perseessä 😂. Aivan huippua.
Miks pitäs kysyä leikkauksista? Onko tuo itseprojektio et kaikki ois köyhiä pummeja niinku sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään yksin tanssiessani ota koskaan mitään kontaktia kehenkään, vaan keskityn ja eläydyn täysin vain siihen tanssimiseen. Paritanssit on sitten ihan eri a
"Ihan ystävän neuvo: kandee vähän miettiä missä tilanteessa lähtee eläytymään kovin niihin ns. sisäisiin fiiliksiin."
Totta kai. Mutta käsittääkseni tuollaiset torilla pidettävät vaalitapahtumat ovat aika epämuodollisia tilaisuuksia, joten niissä voi vähän mutkattomammin esiintyä ja jopa vähän irrotella.
Sopimatonta olisi toki, jos joku poliitikko laittaisi tanssiksi esim. eduskunnan kyselytunnilla tai kesken television vaalitentin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii mä varmaan vaan haluan nähä soitatko sä poskea samanlailla sillon. Ei se sillenkään mee et naiset saa räkyttää turpaansa loputtomiin mut niille ei saa tehdä mitään.
Nassepossu, natsityttö, jatsaa sinä vaan
sen rytmi ain kaikkialla huumaa.
Nassepossu, natsityttö, jatsaa sinä vaan
sen rytmiin voit huolet unhoittaa.
Turhaa on surra, jos ei oo sulla heilaa
pistä nokkas puuteriin ja otsatukkas peilaa.
Nassepossu, natsityttö, joraa sinä vaan
humpankin jytke meidät vallattomaks saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäs kysyä leikkauksista? Onko tuo itseprojektio et kaikki ois köyhiä pummeja niinku sinä?
Ei mitenkään pidä. Voi kysyä vaikka pervoilusta, jos on persu. Kukin kysyy siiitä mikä kiinnostaa, pikkuinen.