Ristiäiskutsu, mies ei aio lähteä!
Sain miesystäväni kanssa kutsun ristiäisiin. Mies ilmoitti ettei aio lähteä, koska ei tunne kutsun lähettäjää tarpeeksi hyvin. Minä siis tunnen paremmin. Onko tämä teistä Ok? Menen siis yksin kun äijää ei huvita., tosi kiva.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaaleissa parisuhteissa mennään yhdessä, jos molemmat ovat kutsuttu. Mutta tietty täällä palstalla ei juuri ole niitä normaaleja parisuhteen omaavia, joten kommentit ovat pskaa.
No ei ole mitään sääntöä, että kaikkiin juhliin on pakko mennä. Parisuhde täysin normaali, jos osataan olla erilläänkin eikä aina tarvitse raahata sitä toista mukaan.
No kun ei niissä normaaleissa parisuhteissa ajatella, että se on mitään toisen raahaamista. Eli kyllä on sääntö.
No ei ole mikään sääntö. Jokainen saa ihan itse päättää osallistumisestaan. Ja jos toinen ei halua osallistua, sinä et häntä voi pakottaa. Etkä voi siitä loukkaantua, koska sinun pitää ymmärtää, että maailma ei pyöri sinun tahtosi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään lähtisi mitään paskatykkiä "ihastelemaan" ja olen nainen.
Sä oot itsekin paskatykki, vai pidätätkö niin et halkeet?
Siellähän meni mammalla tunteisiin :DDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaaleissa parisuhteissa mennään yhdessä, jos molemmat ovat kutsuttu. Mutta tietty täällä palstalla ei juuri ole niitä normaaleja parisuhteen omaavia, joten kommentit ovat pskaa.
Miksi minun pitäisi tavoitella sinun määrittämää parisuhdenormaalia?
Koska sellainen parisuhde voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen raskaimpia lieveilmiöitä ovat lisääntyvät velvollisuusvierailut kumppanin perheen ja sukulaisten luona. Ottaa lujille kouluttaa porukat siihen, että ei vain mene paikalle, mutta lopulta he tottuvat eivätkä edes enää odota tai kutsu mukaan.
Aika ikävä asenne. Tuolla asenteella ei voi odottaa kovin pitkää ja onnellista parisuhdetta.
OK, no onneksi tässä on ollut jo kohta 30 vuotta onnellista parisuhdetta takana, että jos se nyt sitten yhtäkkiä tuohon 30 vuoden jälkeen kaatuu niin ainakin oli hauskaa niin kauan kun se kesti.
Toisille sopii ja toisille ei ehdottomasti. Minulle ei sovi, että puoliso jää pois ilman hyvää syytä. Samoin takana yli 30 vuotta. Suvussakin ihmetellään, jos jonkun puoliso ei ole mukana. Mei
Jos puolisosi ajattelee samoin niin silloinhan asiat ovat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mitään sääntöä, että kaikkiin juhliin on pakko mennä. Parisuhde täysin normaali, jos osataan olla erilläänkin eikä aina tarvitse raahata sitä toista mukaan.
No kun ei niissä normaaleissa parisuhteissa ajatella, että se on mitään toisen raahaamista. Eli kyllä on sääntö.
Sinä et päätä, mikä kenellekin on normaalia. Kasva aikuiseksi ja opettele ymmärtämään, että sinun tahtosi ei ole kaikkien tahto.
Menetkö itse aina mehesi mukana kaikkialle vai onko se vain miehesi tehtävä kulkea sinun perässä sinne minne yksin sinä haluat?
Minulla on vain yksi elämä. Saan valita itse. T. Mies38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et edelleenkään päätä mikä on normaali parisuhde ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mikään sääntö. Jokainen saa ihan itse päättää osallistumisestaan. Ja jos toinen ei halua osallistua, sinä et häntä voi pakottaa. Etkä voi siitä loukkaantua, koska sinun pitää ymmärtää, että maailma ei pyöri sinun tahtosi
No onneksi minun normaalissa parisuhteessani ei tuollaista tilannetta tule koskaan vastaan, että tuollaisesta tarvitsi edes keskustella.
t. Juuri ollut juuri esim. järjestämässä anopin synttäreitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan voi hyvin, jos akka pakottaa johonkin huutavan paskakäärön kastelutilaisuuteen.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä voi. Sellainen parisuhde voi hyvin jossa molemmilla on oikeus ja vapaus olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tavannut kyseiset ihmiset ennenkin. Mielestäni parisuhteessa voi kyllä joustaa toisen hyväksi, miten voi ikinä tutustua kehenkään tuolla asenteella? Jos asenne on minä,.minä, ehkä kannattaa pysyä sinkkuna. Ap
Pitäisikö teidän naisten sitten ALOITTAA joustaminen miehiä kohtaan? Ja itsehän olet täsmälleen samanlainen minä minä minä ihminen kun näin suutut kun mies ei tee niin kuin sinä haluat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mikään sääntö. Jokainen saa ihan itse päättää osallistumisestaan. Ja jos toinen ei halua osallistua, sinä et häntä voi pakottaa. Etkä voi siitä loukkaantua, koska sinun pitää
No kivat sulle! Vielä kun tajuaisit, että se sinun normaali parisuhteesi ei ole ainut mahdollinen tapa elää niin hyvä tulisi. Sääliksi käy miestäsi, kun akka on tuollainen "my way or no way" tyyppi.
Pliis älkää roudatko ristiäisiin isäntäväelle tuntemattomia ystäviänne/deittejänne/poikkiksia/tyttiksiä/ vakipanoja käsipuolessanne.
Lapseni ristiäisiin kutsuin serkkuni. Hän tuli minulle tuntemattoman miesystävänsä kanssa sinne. Olin kutsunut siis serkkuni. Pikkasen oudoksuin, kun en tiennyt sen tyypin nimeä edes.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tavannut kyseiset ihmiset ennenkin. Mielestäni parisuhteessa voi kyllä joustaa toisen hyväksi, miten voi ikinä tutustua kehenkään tuolla asenteella? Jos asenne on minä,.minä, ehkä kannattaa pysyä sinkkuna. Ap
Ristiäiset on intiimi perhejuhla. Ei sinne mennä ihmisiin tutustumaan. Miehesi on todennäköisesti kutsuttu pelkkää kohteliaisuutta, pelkästään sinua ei ole kehdattu kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä voi. Sellainen parisuhde voi hyvin jossa molemmilla on oikeus ja vapaus olla oma itsensä.
Silloin on parempi olla yksin, jos toinen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiäiset vain ihan perhepiirissä pienesti. Älä sinäkään mene. Älä ainakaan miestäs mukaan pakota.
Entä jo ap on sitä perhepiiriä? Esimerkiksi vauvan täti?
Mikään ap:n viestistä ei anna olettaa että kyseessä olisi mikään lähisukulainen, vaan ennemminkin joku työkaveri tms.
No onneksi minun normaalissa parisuhteessani ei tuollaista tilannetta tule koskaan vastaan, että tuollaisesta tarvitsi edes keskustella.
t. Juuri ollut juuri esim. järjestämässä anopin synttäreitä
Siinä ei ole mitään normaalia, että asioista ei keskustella. Teillä on todella sairas parisuhde, jos mistään ei keskustella, vaan sinä diktaattorina määräät, mihin miehesi osallistuu. Normaalissa parisuhteessa kaikenlainen osallistuminen on vapaaehtoista.