Anssi sitten jätti Laura Arffmanin 10 vuoden suhteen päätteeksi - häipyi yhteisestä kodista. Sinne jäivät Laura ja pienet lapset
Ero ei ole niin sanotusti yhdessä sovittu, vaan Anssi on muuttanut pois perheen kohdista Helsingistä.
Kauhean iso šokki. En olisi tätä halunnut. Olisin ollut valmis tekemään kaikkeni säilyttääkseni perheeni, Laura kommentoi.
Laura Arffman, 39, ja entinen maajoukkuehiihtäjä Anssi Pentsinen, 38, menivät naimisiin vuonna 2017. Pariskunnalla on kaksi lasta.
Parisuhde ei ole ollut raiteillaan viime kuukausien aikana.
Tosi huonosti olen jaksanut koko alkuvuoden, Arffman sanoo.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a79487c3-bcb7-4a09-96af-9b461f64e4
8 vuotta naimisissa, suhdetta yhteensä 10 vuotta.
Lapset syntyneet 2019 ja 2021 eli 4-vuotias ja 6-vuotias.
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan täällä oli tänäänki pitkä ketju miten ESIM. seksittömässä liitossa saa ja pitää lähteä.
Mistä kukaan tietää mikä miehen versio asioista.
Jos on pieniä lapsia kyllä ensin pitäisi ajatella heitä eikä muuttaa salamana pois.
Edelleen: 70 % eroista naisten aloitteesta. Muistakaa se. Kertokaa niille siskoille ja ystäville tuo saarna kans
Naiset silti yleensä hoitavat lapsensa eivätkä hylkää perhettä vaikka eroaisivat. Moni eroaa kun on jo muutenkin käytönnössä yh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo äijä mikään James Bond ole. Laura on hoikka ja ihan ok näköinen.
Ihan samalla tavalla on petetty Jennifer Lopezia ja muitakin kaunottaria, tuore liha uudessa kääreessä, nami nami. Siinä ei perhe enää silloin merkitse mitään.
Kannattaako juosta ympäri maailmaa ja jättää mies lasten kanssa kotiin. Ei.
Kannattaako puhua vaimolle suoraan ja vaikka JOPA uhata avioerolla, joitta saa tilanteen muuttumaan? Onko jotenkin ymmärrettävää, että ollaan heti munaa upottamassa vieraaseen, kun ei olla tyytyväisiä kotona vallitsevaan tilanteeseen?
Mä ainakin uskon, että vaikka Laura olisi ollut kotiäitinä lasten kanssa, niin sama juttu. Sitten vaan olisi syynä ollut tylsä arki ja kyllästyminen samaan naamaan jne. Näitä selityksiä riittää.
Mitkä ovat ne syyt, joilla saa pettää?? Surullista, että petetystä tehdään syyllinen. Ja mies taisi kyllä tietää jo kun avioituivat, että urheilutoimittaja rientää maailmalla???
Vierailija kirjoitti:
Kauhean höttöpäisiä ja huonokestoisia nuo nuoremmat sukupolvet. Me ollaan oltu yhdessä 35 vuotta, josta naimisissa 33 vuotta. Oltaisiin saatu mennä naimisiin ja erota kolme kertaa, jotta oltaisiin päästy noiden numeroihin.
Vai pelastiko meidän parisuhteen ja avioliiton, että minä olen vapaaehtoisesti lapseton? Hmmm. Kokeilkaapa toisetkin!
Tinder on täynnä sinkkuäitejä jotka yrittävät lapsettomia miehiä. Naurettavaa vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
ketään ei ole vapaaehtoisesti lapseton
paitsi mielenterveyspotilaat
kukaan, ei ketään
minä olen vela, enkä ole mtpotilas
Vierailija kirjoitti:
Lapset kärsivät aina eroista. Mutta minä minä minä minä kun haluun olla vapaa. Minä.
70 % naisten aloitteesta, muistakaa se
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo nainen mikään kaunotar ole. Aika yllättävää että noin tavallisen näköinen työskentelee telkkarissa.
Käy tutustumassa tv-toimittajiin ja tule vasta sitten suoltamaan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan täällä oli tänäänki pitkä ketju miten ESIM. seksittömässä liitossa saa ja pitää lähteä.
Jos on pieniä lapsia kyllä ensin pitäisi ajatella heitä eikä muuttaa salamana pois.
Edelleen: 70 % eroista naisten aloitteesta. Muistakaa se. Kertokaa niille siskoille ja ystäville tuo saarna kans
Naiset silti yleensä hoitavat lapsensa eivätkä hylkää perhettä vaikka eroaisivat. Moni eroaa kun on jo muutenkin käytönnössä yh.
Eikös tuo mies on tähänki mennessä lapset hoitanut kun mamma laahuaa maailmalla?! Mies saa jättää siinä missä nainenkin
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu ei voi tietää todellisuutta kuin itse pari. Puheita on toki. Kukaan ei yleensä lähde ilman syytä, joka yleensä pidemmän ajan raskas päätös. Lopettakaa noi, että miehen pitää jäädä lasten luo ym. Väkisin ei tule mitään hyvää.
Ei pidä väkisin jäädä mutta selkärankaa pitää löytyä ettei häivy salaa kun toinen on poissa.
Sai pillua 2 lapsen verran ja päätti häippästä, näin miehet yleensäkin toimii, ei mikään yllätys, ei mikää ihme, ei mikään uutinen. Seuraava juttu, kiitos !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt sentään ihan niin mene, että kaikki eroavat miehet hylkäävät lapsensa. On niitä yhteishuoltajiakin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Pienet lapset tarvitsevat molempia vanhempia joka päivä, ei vain vuoroviikoin. Pienet töyssyt pitäisi pystyä selvittämään eikä muuttaa pois.
Mistä sinä tiedät olivatko töyssyt pieniä vaiko isoja, todella typerä kommentti.
Salasuhtelijat ovat vanhemman roolissa alinta pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo mies on tähänki mennessä lapset hoitanut kun mamma laahuaa maailmalla?! Mies saa jättää siinä missä nainenkin
Tekee itsekin ainakin kahta työtä, googlaa ja lue.
Voi voi että taas palstalaisilla on revittelyä, meneekö teillä lujaa tai mitä kommentoitte kilvan heidän elämäänsä, kurkistakaa sinne omaan paskaseen elämäänne, mielellään nyt, heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu ei voi tietää todellisuutta kuin itse pari. Puheita on toki. Kukaan ei yleensä lähde ilman syytä, joka yleensä pidemmän ajan raskas päätös. Lopettakaa noi, että miehen pitää jäädä lasten luo ym. Väkisin ei tule mitään hyvää.
Ei pidä väkisin jäädä mutta selkärankaa pitää löytyä ettei häivy salaa kun toinen on poissa.
Kuulutko sisäpiiriin vai mistä olet moisen kuullut, että olisi salaa häipynyt? Minä luulen että suurin osa meistä ei tiedä heidän asioistaan yhtään mitään, mitä taustalla on. Päteviä arvioita ja ohjeita on vain helppo tänne heitellä.
Toinen nainen kuvioissa 100% varma. Meni tämän luokse pitämään hauskaa!
Voi mitä kaksinaismoralismia tämä palsta täynnä.
Kun äiti jättää isän, jolla liikkuva työ, ja pieniä lapsia, niin aaaahhhh mammat kehuu, kuinka oikein, että äiti nyt voimaantui, otti ja jätti, kun ukko liehuaa maailmalla.
Ja nyt kun se isä jättää äidin, joka liehuaa maailmalla, niin se vasta onkin ihan kamalaa.
Ihan sama oikeus se kesälläkin on jättää vaimonsa, ja samoista syistä.
Ja kukaan ei tiedä, vaikka isä haluaisi ja hakisi lasten lähihuoltajuutta itselleen, kun se äiti nyt vaan niin haluaa reissaa.
Ja neljänkympin korvilla taas kerran. Se on just se ikä kun ukot ja akat nykyään voimaantuvat. Lapset ei ole enää sylivauvoja, niin sitä ajatellaan että nyt tai ei koskaan. Lähdetään lätkimään perustavallisesta ihan hyvästä liitosta, koska ajatellaan että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Siinä ei mene kovin pitkä aika, kun Anssi ja tämä hänen uusi ihastuksensa eroavat. Anssi huomaa, että ihan tavallinen ihminenhän se oli tuokin ja ongelmia tulee. Ne on todennäköisesti eri ongelmia kuin tässä liitossa Lauran kanssa, mutta ongelmia silti. Sitten se pörrää hetken Tinder-treffeillä ja huomaa ettei kukaan niistä ole kuintekaan Laura. Harmittaa, kaduttaa ja vonkaa sitten vuoden parin päästä Lauraa ja ydinperhettä takaisin. Tajuaa ettei se ole enää mahdollista, vaan juna meni jo. Sitten Anssi havahtuu jonkun uusioperheen perhehelvetissä pääkallopastaa keitellessä ja lastensa sekä uuden naisensa lapsien tappelua kuunnellessa, että vituix män. Tulee sen jälkeen internetin keskustelupalstoille kertomaan muille, että älkää erotko ihan pikkujuttujen takia, että ei tämä kuulkaas niin kovin ruusuista elämää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko sisäpiiriin vai mistä olet moisen kuullut, että olisi salaa häipynyt? Minä luulen että suurin osa meistä ei tiedä heidän asioistaan yhtään mitään, mitä taustalla on. Päteviä arvioita ja ohjeita on vain helppo tänne heitellä.
Jutussa luki että oli lähtenyt kun toinen oli pois kotoa.
Ei ole exä, eroa ei ole laitettu vielä vireillekään.