Anssi sitten jätti Laura Arffmanin 10 vuoden suhteen päätteeksi - häipyi yhteisestä kodista. Sinne jäivät Laura ja pienet lapset
Ero ei ole niin sanotusti yhdessä sovittu, vaan Anssi on muuttanut pois perheen kohdista Helsingistä.
Kauhean iso šokki. En olisi tätä halunnut. Olisin ollut valmis tekemään kaikkeni säilyttääkseni perheeni, Laura kommentoi.
Laura Arffman, 39, ja entinen maajoukkuehiihtäjä Anssi Pentsinen, 38, menivät naimisiin vuonna 2017. Pariskunnalla on kaksi lasta.
Parisuhde ei ole ollut raiteillaan viime kuukausien aikana.
Tosi huonosti olen jaksanut koko alkuvuoden, Arffman sanoo.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a79487c3-bcb7-4a09-96af-9b461f64e4
8 vuotta naimisissa, suhdetta yhteensä 10 vuotta.
Lapset syntyneet 2019 ja 2021 eli 4-vuotias ja 6-vuotias.
Kommentit (583)
Anssi ei sitten akan pillin mukaan tanssi!
Kauhean höttöpäisiä ja huonokestoisia nuo nuoremmat sukupolvet. Me ollaan oltu yhdessä 35 vuotta, josta naimisissa 33 vuotta. Oltaisiin saatu mennä naimisiin ja erota kolme kertaa, jotta oltaisiin päästy noiden numeroihin.
Vai pelastiko meidän parisuhteen ja avioliiton, että minä olen vapaaehtoisesti lapseton? Hmmm. Kokeilkaapa toisetkin!
Vierailija kirjoitti:
Mites toisen osapuolen tarina?
Taitaa olla liian kiireinen uuden salarakkaan lihapatojen äärellä reppu selässään.
Vierailija kirjoitti:
Kauhean höttöpäisiä ja huonokestoisia nuo nuoremmat sukupolvet. Me ollaan oltu yhdessä 35 vuotta, josta naimisissa 33 vuotta. Oltaisiin saatu mennä naimisiin ja erota kolme kertaa, jotta oltaisiin päästy noiden numeroihin.
Vai pelastiko meidän parisuhteen ja avioliiton, että minä olen vapaaehtoisesti lapseton? Hmmm. Kokeilkaapa toisetkin!
Onko puolisosi myös vapaaehtoisesti lapseton?
Surullista. Pienet lapset tarvitsevat molempia vanhempia joka päivä, ei vain vuoroviikoin. Pienet töyssyt pitäisi pystyä selvittämään eikä muuttaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että toi toinen ketju piti sulkea.
Kyllähän täällä puidaan muidenkin eroja.
Miksi Lauraa suojellaan palstalla?
Haluaisitko itse omaa eroasi käsiteltävän palstoilla? Suurin osa ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että toi toinen ketju piti sulkea.
Kyllähän täällä puidaan muidenkin eroja.
Miksi Lauraa suojellaan palstalla?
Naisenemmistöisellä palstalla naiset automaattisesti asettuvat naisten puolelle. Vaikka nainen olisi käynyt vieraissa tai hakenut eron, ajatellaan, että sekin oli miehen käytöksestä johtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Pienet lapset tarvitsevat molempia vanhempia joka päivä, ei vain vuoroviikoin. Pienet töyssyt pitäisi pystyä selvittämään eikä muuttaa pois.
Toinen nainen ei ole pieni töyssy. Se on itseasiassa kaksi töyssyä.
Neljänkympin kriisi ja toinen nainen.
Ihan klassinen ihmisen kehityskaari, johon niin moni mies haksahtaa. Eli nää perheenjättäjämiehet, ja heitähän on.
Sitten itketään 10 vuoden päästä, että mitä tulikaan tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Voi nolo 🤪
Tämä suhde alkanut uskottomuudesta, niin usein ennuste on huono.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pettämisellä alkaa se pettämiseen päättyy.
Mitäpä siitä olette mieltä, että toinen reissaa paljon ja toisella kotona voi jo siksi olla tyhjä olo. Ja sen lisäksi käy ilmi, että reissussa toinen langennut houkutuksiin vaikka kuinka haluaisi tehdä kaikkensa suhteen eteen??
Vierailija kirjoitti:
Oho. Kumpi petti silloista kumppaniaan?
Kaikella on tarkoitus. Tai ainakin selitys.
Teki mies elämänsä pahimman virheen. Heikot sortuu elon tiellä, nyt joutuu kertaamaan koko parisuhteen alusta alkaen.. Sitä harva jaksaa, vaan vuoden, parin päästä jo pettäjät eroaa kun alkuhuuma katoaa ja tajuaa että ei se vaihtamalla parane (narsistit ja juopot tietty eri asia).
Lauralle voimia, tuo on yksi elämän traumaattisimmista kokemuksista. Halveksin niitä puolisoita, jotka voi olla niin itsekkäitä, että romauttaa puolison ja lasten koko sen hetkisen maailman. He sitten joutuu kasaamaan identiteetin ja itsensä uudelleen tomua pienemmistä osista.
Mitä ihmeellistä tässä on? Nykyään erotaan tosi paljon ja taitaa yli puolet suhteista päätyä eroon. Hyvä että nykyään erotaan koska huonossa suhteessa ei pidä olla.
Ei kenenkään tarvitse katsella puolisoa jota ei rakasta. Akka vaikuttaa takertuvalta. Nytkin mankuu miestä takaisin vaikka tällä on selvästi toinen. Jos olisi ollut asiallinen, niin olisi jättänyt "vihjailut" sanomatta.
Alkuvuodesta ajettiin täysillä päin seinää enkä tiedä miten tästä itseni kasaan. Olisin ollut valmis tekemään meidän eteen enemmän. En olisi halunnut tätä vielä julkisuuteen, mutta media päätti sen puolestani. Toivon, että saadaan lasten kanssa käsitellä asiaa rauhassa ja asiat selviäisi parhain päin. Isoin kiitos menee kaikille ystäville ja läheisille. Olette korvaamattomia, Arffman kirjoittaa.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011132062.html