Löytyykö enää keski-ikäistäkään naista joka ei esittelisi itseään somessa esim Instagramissa
Olen jo vähän kyllästynyt nykyihmisten narsismiin. T. Fiksumies 39
Kommentit (50)
Makeeta olla instassa. Näyttelen mielelläni itsestäni kuvia eri asennoissa ja myös "saavutukseni" , harrastukseni (ihan kaikki) haluan näyttää kaikille. Janoan kehuja ja huomiota ikävä kyllä. Huomiosta juopuu. T. N49
Jotenkin kauhean tiukkapipoinen meininki täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman joka toinen 35--45v nainen joka on vähääkään urheilullinen. Esittelee itseään napapaidassa tinderissä tai salilla. Olen mies mutta tunnen myötähäpeää kun keski-ikäinen nainen pukee napapaidan. Vaikka vartalo ja vatsa oikeasti kestäisikin esitellä sitä julkisesti.
Toinen nämä erittäin avoimet kaula-aukot että lähes nännit näkyvät. Bikinikuvia ettei tiedä onko tinderissä vai onlyfansissa. Tekstissä vihjaillaan tai suoraan sanotaan etsittävän seksiä tai sitten ilmaistaan kiinnostus perverssiin seksiin mustilla sydämillä tai ketjuhymiöllä.
Moni näistä vaikuttaa muuten tasapainoiselta mutta nainen jonka kanssa voin kuvitella aloittavani jotain laittaa tideriin kuvia joissa on peittävästi pukeutunut. Enkä voi kuvitella vakavaan suhteeseen naista joka puhuu seksistä profiilissaan tai jopa treffeillä.
Pitää olla napapaita 👍 pyykkilauta on kova saavutus keski-ikäiseltä.
Itsestään saa olla ylpeä. Jos on pakko julkaista turhia kuvia turhasta elämästä, kuntoa esittelevät kuvat ei ole pahimmasta päästä. Ehkä tämä on makuasia?
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään keski-ikäistä naista, joka esittelisi pärstäänsä netissä. Liikut varmaan ihan toisenlaisissa piireissä kuin minä.
Sama. Korkeintaan näytään työhön liittyvissä kuvissa puhtaasti ammatillisissa yhteyksissä.
Niin ja työ ei ole olla maksullinen nainen. Eli vaatteet ovat päällä.
En esittele pärstää enkä pyrstöä missään somessa, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut sosiaalisessa mediassa ja olen keski-ikäinen. Mietin juuri tänään miten yleinen tämä ratkaisuni on. En yhtään tiedä.
Et ole ainoa. En ole facebookissa enkä instassa tms. Ei ole mitään tarvetta.
Ymmärrän, että kyllästyttää. Onhan siinä jotain todella outoa, että laittaa itsestään jotain bikinikuvia täysin vieraiden ihmisten töllättäväksi.
Joku kehitysvaihe jäänyt välistä? Ei ole saanut isältään positiivista palautetta?
59 v. Minulla on kyllä facebook ja insta. Facebookissa ei ole yhtään kaveria ja en kerro julkisestikaan mitään. Instassa taitaa olla yksi kissakuva ja sielläkään en seuraa ketään. Linkedin on, mutta sielläkin on vaan työhistoria. Joskus piti sellainen tehdä jotain työhakemusta varten, mutta senkin voisi jossain vaiheessa ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut sosiaalisessa mediassa ja olen keski-ikäinen. Mietin juuri tänään miten yleinen tämä ratkaisuni on. En yhtään tiedä.
Olet juuri nyt sosiaalisessa mediassa.
Tämä on epäsosiaalinen media, jossa anonyymit käyttäjät sekoilevat kasvottomina. Ehkä jos olisi kirjautumispakko, niin voisi laskea someksi. Itsekin esiinnyn täällä satoina eri henkilöinä.
Julkisivun takana tilanne voi olla aivan toisin. Ehkä näillä oman elämänsä esittelijöillä on jokin suuruuden hulluus harha ja kuvittelevat olevansa jotain julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että kyllästyttää. Onhan siinä jotain todella outoa, että laittaa itsestään jotain bikinikuvia täysin vieraiden ihmisten töllättäväksi.
Joku kehitysvaihe jäänyt välistä? Ei ole saanut isältään positiivista palautetta?
Samaa mieltä, en tosin tunne ketään, joka laittaisi. Minusta tuollainen olisi tosi noloa.
Kaikilla ystävilläni ei edes ole mitään sometiliä, mutta niillä joilla on, on kyllä vaatteet normaalisti päällä. Itselläni ei ole kuvia itsestäni ollenkaan, käytän ig:tä harrastukseni seuraamiseen. Kuvavirtakin muodostuu sen perusteella eli ei ole vähäpukeisia minun ig:ssäni.
Sekin on minusta vähän noloa, kun jokainen risaus raportoidaan someen. Ymmärrän vain siinä tapauksessa, että on ammatin takia pakko.
En ole edes keski-ikäinen, mutta en esittele. Olen 29, mitat 158/75 ja naama vaatimaton.
Mut ai niin, eihän mua edes määritellä naiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, en tosin tunne ketään, joka laittaisi. Minusta tuollainen olisi tosi noloa.
Kaikilla ystävilläni ei edes ole mitään sometiliä, mutta niillä joilla on, on kyllä vaatteet normaalisti päällä. Itselläni ei ole kuvia itsestäni ollenkaan, käytän ig:tä harrastukseni seuraamiseen. Kuvavirtakin muodostuu sen perusteella eli ei ole vähäpukeisia minun ig:ssäni.
Sekin on minusta vähän noloa, kun jokainen risaus raportoidaan someen. Ymmärrän vain siinä tapauksessa, että on ammatin takia pakko.
Sellainen ammatti olisi todella rasittava.
Vierailija kirjoitti:
En esittele pärstää enkä pyrstöä missään somessa, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Minä olen niin ruma läski etten häpeä esitellä itseäni edes ruokakaupassa. Siksi katkerana täällä auton päätäni. 🤮🤮🤮🤮
Ongelma on todella helppo ratkaista, jos se häiritsee elämääsi eli lakkaat vain kyttäämäatä somessa keski-ikäisiä naisia. Näin helppoa.
En edes tiennyt, että Kaikki keski-ikäiset naiset ovat somessa, ennen kuin sen täällä kerrot, vaikka itsekin kuulun samaan ikäryhmään.
Ihanaa olla keski-ikäisenä somessa. Laitan useamman kuvan päivässä, vähän seksikläitä ja vähän hepeniä päälle ja saan päivittäin tuhansia tykkäsiä ja yhteydenottoja. On ihanaa olla suosittu.
Enkä ole edes kaunis, vaan ylipainoinen, persjalkainen suomalainen nainen.
"Sosiaalinen media on yleisnimitys sellaisille verkkopalveluille, joissa ihmiset kommunikoivat ja jakavat omaa sisältöään muiden nähtäväksi. Tunnettuja sosiaalisen median alustoja ovat Facebook, Twitter, Instagram ja LinkedIn".
En esittele itseäni instassa. Olen hullu kissatäti, joten esittelen kissojani.
Vierailija kirjoitti:
"Sosiaalinen media on yleisnimitys sellaisille verkkopalveluille, joissa ihmiset kommunikoivat ja jakavat omaa sisältöään muiden nähtäväksi. Tunnettuja sosiaalisen median alustoja ovat Facebook, Twitter, Instagram ja LinkedIn".
Mikä on oma sisältö?
Voit toki lakata katselemasta heitä niin ei tarvitse niin hävetä, eikö vaan?