Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vaihdoin skinny ja pillifarkut löysempiin

Vierailija
28.03.2025 |

Onko kukaan muu tehnyt tätä vaihtoa? Mä olin vannoutunut pillifarkkujen käyttäjä. Ja nyt ostin yhden mom jeansit ja toiset on leveämmät suorat farkut. Ja oon hieman ylipainoinenkin vielä. Nää löysemmät vaan on paremmat ehkä nyt iänkin karttuessa

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten jo, ensin suoriin ja lievästi bootcuteihin ja nyt ostin leveät farkut

-N49

Vierailija
2/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä vaihda. Edelleen pillit ja ehkä boyfriendit. 60v ja vartalomalli ehkä H tai Y. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä vaihda. Edelleen pillit ja ehkä boyfriendit. 60v ja vartalomalli ehkä H tai Y. 

Mullakin h, tai kaareva h pidätkö sä pitkiä paitoja pillifarkkujen kanssa

Ap

Vierailija
4/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin juuri erilaisia housumalleja, siis muitakin kuin farkkuja, mutta kyllä ne tämänkin kevään ja tulevan kesän housut on pillifarkut ja -caprit. 60+

Vierailija
5/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskaltauduin viime vuonna ostamaan löysempiä farkkuja. Sopivat vartalolleni paljon paremmin näin jälkiviisaana, mutta oli se vähän pelottava muutos, kun pillit olivat se juttu koko nuoruuteni.

N31

Vierailija
6/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin h, tai kaareva h pidätkö sä pitkiä paitoja pillifarkkujen kanssa

Ap

Siis takamuksen yli tulevia? En yleensä. Ihan normaaleja teeppoja, joskus pitempi paitapusero. 

Vierailija
7/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin uskaltauduin viime vuonna ostamaan löysempiä farkkuja. Sopivat vartalolleni paljon paremmin näin jälkiviisaana, mutta oli se vähän pelottava muutos, kun pillit olivat se juttu koko nuoruuteni.

N31

Mä olen elämäni aikana käynyt läpi kaikki farkkumallit kun muotihan kertautuu, mutta silti pillit on ollut suosikkini jo vuosia. Sopivat niin kaupunkiin kuin erämaihin, arkeen kuin juhlaan. 60+

Vierailija
8/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mikä mietityttää on että seksikkyydestä hävisi osa....mutta onko sillä väliä 47v

Ap

Vierailija
9/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdan pois skinnyistä korkeintaan siinä vaiheessa kun Walesin prinsessa kuvataan leveälahkeisissa. Hänellä on aina skinnyt vaikka eivät ole "muotia" olleet enää viiteen vuoteen.

Vierailija
10/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käykö skinnyfarkut jos on ylipainoa?

Vierailija
11/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mä olen elämäni aikana käynyt läpi kaikki farkkumallit kun muotihan kertautuu, mutta silti pillit on ollut suosikkini jo vuosia. Sopivat niin kaupunkiin kuin erämaihin, arkeen kuin juhlaan. 60+

Joo sama. Hieman nostalgiselta tuntui kiskoa ekaa kertaa jalkaan bootcutit sitten 2000-luvun alun, mutta onneksi nuo mun farkut eivät kuitenkaan ole ihan yhtä matalavyötäröiset kuin silloin aikanaan. Nythän niitä low riseja alkaa taas tulla markkinoille, jospa niistä pitäytyisi kuitenkin pois näillä ikävuosilla...

-1

Vierailija
12/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin leveät farkut, samanlaiset kuin 13v tyttärelläni. Palautukseen meni. Ei ne pahalta näyttänyt, mutta tuli vaan jotenkin teini olo.

Vierailija
13/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Joo sama. Hieman nostalgiselta tuntui kiskoa ekaa kertaa jalkaan bootcutit sitten 2000-luvun alun, mutta onneksi nuo mun farkut eivät kuitenkaan ole ihan yhtä matalavyötäröiset kuin silloin aikanaan. Nythän niitä low riseja alkaa taas tulla markkinoille, jospa niistä pitäytyisi kuitenkin pois näillä ikävuosilla...

-1

Juu, ei matalavyötäröisiä 😄 60+

Vierailija
14/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että nyt voit rauhassa lihoa ilman että se näkyy ... Pilleissä on pakko pitää kilot kurissa. 

Vierailija
15/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmiset vaihtaa epämukaviin ja itselle sopimattomiin vain koska "muoti"?

Vierailija
16/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihmiset vaihtaa epämukaviin ja itselle sopimattomiin vain koska "muoti"?

Tai "ikä"?

Vierailija
17/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Minä olisin jo nuorempana tykännyt käyttää löysempiä, yhdet ihanat olikin lukiossa mutta en kehdannut niitä sitten käyttää, kun kaikilla muilla oli pillit ja sain niistä kommentteja. Nyt pääsin tästä "traumasta" yli vihdoin. Toki mustat pillifarkut ovat pysyvänä klassikkona kaapissa ja ovat monissa asuissa lyömättömät.

N31

Vierailija
18/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mikä mietityttää on että seksikkyydestä hävisi osa....mutta onko sillä väliä 47v

Ap

Levenevät farkut on seksikkäät jos seksikkyyttä haluaa. Ite hurjastelin ja ostin sellaiset peräti matalalla vyötäröllä. Luulin ettei mataliin enää ole paluuta kun alavatsa roikkuu raskauksien jäljiltä mut kun on oikea malli niin eipä haittaa, se mahanahkapussi on muutenkin niin alhaalla että mahtuu jopa matalien farkkujen housunkaulukseen :D

Vierailija
19/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis teetin tälläisen vartalo/tyylianalyysin itselleni niin se suositteli noita löydempiä farkkuja mulle. En mä muuten olis pillejä vaihtanut

Ap

Vierailija
20/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pillithän on keskimäärin superjoustavia ja muutama kilo ei tunnu missään. Löysät farkut harvoin on kovin joustavia, joten vyötärö kyllä alkaa tuntua epämukavalta hyvin nopeasti, vaikka muualla riittäisi tilaa.