Kuinka kukaan mies viittii alkaa elättämään tällaista kun tuo Baylen tv.ssä?
Tic oireinen joo, mutta haukkuu joka käänteessä miesystäväänsä (Joo ticejä, muutta kuinka kauan tuo naurattaa, kun ne tulee kuitenkin paikoissa, että mies vaikka ojentaa naista ostamasta kaiken maailman tavarat, vaikka hänellä ei ole mitään tuloja. Eikä tule koskaan olemaankaan. Mies on ihan tossukka ja säälistä hankkii kaikki mitä kihlattu pyytää. Koiriakin on heti 3. Aivan hirveää katsottavaa.
Kommentit (13)
Minusta hän on huijari, ehkä joitain (oikeitakin) oireita on, mutta liioittelee/feikkaa ainakin osan.
En osaa selittää, muista tourette ihmisistä (joita julkisuudessa ollut) ei tule vastaavia viboja.
En kovin montaa jaksoa ole katsonut (en pysty em. syystä) mutta sattumalta näin yhden, jossa naislääkärin kanssa juttelivat hoidosta (mikä auttanut useimpia) ja tuon lääkärinkin elekieli oli 'outo'. Veikkaan että hän näki esityksen läpi, en muista mitä sanoi, mutta jotain 'ettei ole koskaan tavannut näin oirelevaa' tmv. ja siksi ei osaa arvioida hoidon toimivuutta tmv. (En muista tarkkaan, mutta jäi mieleen kun minusta lääkärin elekieli oli jotenkin 'ristiriitainen' kuin ei olisi hakunjut olla tilanteessa lainkaan....)
Ehkä sellainen mies joka rakastaa naistaan juuri sellaisena kuin hän on
Ps aloitus oli kuin suoraan hirviön kirjoittama
Miten kukaan voi edes ajatella tuolla tavalla?
Minä en ikinä ottaisi itselleni miestä joka ei olisi minua valmis hyväksymään sataprosenttisesti sellaisena kuin minä olen
Luuletko, että hän ei saisi rahaa tästä ohjelmasta? Todennäköisesti saa laitettua sukanvarteen.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että hän ei saisi rahaa tästä ohjelmasta? Todennäköisesti saa laitettua sukanvarteen.
Eikä hän esitä niitä oireita tiedän pakko oireisena ettei tourettea eikä mitään pakko oireita pysty näytellä
Niitä pystyy liioitella ja niitä voi tehdä ärsyttämis mielessä ja niitä voi pystyä kontrolloida mutta niitä ei koskaan pysty näytellä
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän rakastaa naista?
Sääli ei ole rakkautta.
On varmaan ihastunut alapään juttuihin seksin aikana. Onhan sillä miehelläkin joku tauti, kun sen naama on kestopunainen. Semmoisiapa ne miehet on: Nätti naama ja seksi riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sellainen mies joka rakastaa naistaan juuri sellaisena kuin hän on
Eli kaikki pitää sulattaa. Nainen ostaa rahattomana kaiken mitä keksii ja etsii netistä päivät pitkät lisää. Tilaa ruuat valmiina netistä ja on täysin leikitty pilalle. Kuinka moni lopulta kestää sellaista edes rakkaudesta?
Kerran kun haukkui tätä kihlattuaan, niin hymili ivallisesti perään. Mies raukka luulee, että nainen ei tarkoita näitä ("you Idiot, studio, dick") möläytyksiään.
Sitä olen ihmetellyt itsekkin.