Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vaihdoin skinny ja pillifarkut löysempiin

Vierailija
28.03.2025 |

Onko kukaan muu tehnyt tätä vaihtoa? Mä olin vannoutunut pillifarkkujen käyttäjä. Ja nyt ostin yhden mom jeansit ja toiset on leveämmät suorat farkut. Ja oon hieman ylipainoinenkin vielä. Nää löysemmät vaan on paremmat ehkä nyt iänkin karttuessa

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mikä mietityttää on että seksikkyydestä hävisi osa....mutta onko sillä väliä 47v

Ap

Levenevät farkut on seksikkäät jos seksikkyyttä haluaa. Ite hurjastelin ja ostin sellaiset peräti matalalla vyötäröllä. Luulin ettei mataliin enää ole paluuta kun alavatsa roikkuu raskauksien jäljiltä mut kun on oikea malli niin eipä haittaa, se mahanahkapussi on muutenkin niin alhaalla että mahtuu jopa matalien farkkujen housunkaulukseen :D

Nää ei ole levenevät vaan mom jeansit. Ja mä oon ylipainoinen niin mietin sopiiko sellaisille skinnyt?

Ap

Vierailija
22/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mikä mietityttää on että seksikkyydestä hävisi osa....mutta onko sillä väliä 47v

Ap

Levenevät farkut on seksikkäät jos seksikkyyttä haluaa. Ite hurjastelin ja ostin sellaiset peräti matalalla vyötäröllä. Luulin ettei mataliin enää ole paluuta kun alavatsa roikkuu raskauksien jäljiltä mut kun on oikea malli niin eipä haittaa, se mahanahkapussi on muutenkin niin alhaalla että mahtuu jopa matalien farkkujen housunkaulukseen :D

Mutta leveät ja levenevät ovat kaksi eri asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kävi itsellä, ensin olin vastaan ja sitä mieltä ettei sovi ollenkaan 32vuotiaalle vannoutuneelle pillifarkkujen käyttäjälle mutta ensin hankin vähän leveälahkeiset, sitten jo sellaiset suorat ja viimeiseksi tosi leveälahkeiset ja tuntuu että leveät farkut sopii vartalomallilleni parhaiten. Eilen pitkästä aikaa laitoin pillifarkut ja neuleen yhteen työjuttuun ja oli jotenkin niin nuhjuinen ja jopa vähän tätimäinen(!) olo siinä asussa.. ainut mikä itseä häiritsee kun omasta mielestä löysät yläosat ei sovi leveiden farkkujen kanssa vaan pitäisi käyttää tyköistuvampia ja tiukempia ja niissä taas on vähän epävarma olo välillä vaikka olen melko hoikka, mutta silti vatsa menee vähän rullalle istuessa että kireässä paidassa sen huomaa.

Vierailija
24/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuden farkut olivat jämäkkää kangasta ja joustamattomat, myös ne tiukkaakin tiukimmat, ja hurjimmat veti ne märkinä jalkaan kun muuten eivät olisi mahtuneet. Onneksi itse en ihan noin pitkälle mennyt. Onneksi mun nuoruudessa muoti ja ulkonäkö ei ollut niin pinnalla kuin nykyisin. Välillä liikuttiin vaikka missä rönttösissä eikä kukaan noteerannut tai kiusannut. 60+

Vierailija
25/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi vìttu, palstamammasta palstamummoksi

Vierailija
26/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipyllyinen ja hoikkareisinen ei usein ole edukseen lököfarkuissa varsinkaan jos on harteikkaampi ja rintavampi.

Vierailija
27/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi vìttu, palstamammasta palstamummoksi

Hyi vìttu, joku haiseva syrjäytynyt poika tuli pieremään kivan keskustelun päälle. 

Vierailija
28/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole tarvetta mennä housukaupoille ollenkaan. Housuja on kertynyt omiin tarpeisiin yllin kyllin. Pitää nyt ensin käytellä näitä, etteivät mene hukkaan.

Vierailija
29/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienipyllyinen ja hoikkareisinen ei usein ole edukseen lököfarkuissa varsinkaan jos on harteikkaampi ja rintavampi.

Olen eri mieltä, tällaisessa vartalomallissa juurikin volyymia alaosassa tasapainottaa isompaa ylävartaloa. Jos on pillifarkut tuollaisella yläpainoisella, tulee herkästi vaikutelma pallosta tikkujen päällä. 

Vierailija
30/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin oikeastaan, tai riippuu mikä itsestä on esteettistä. Yleensä juuri top-heavy -vartalomallille suositellaan leveälahkeisia koska halutaan tasapainottaa yläkropan suuruutta. Mulla on top-heavy tyylikäs kaveri joka ei ole koskaan käyttänyt pillifarkkuja koska näyttäisi niin yläpainoiselta kapeissa farkuissa.

Vierailija
31/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut viisikymppisellä alkaa olla jo nolouden huipentuma, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
32/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut viisikymppisellä alkaa olla jo nolouden huipentuma, oli sitten mies tai nainen.

Korkeavyötäröiset pillifarkut ilman nuorisohaalistuksia istuvat viisikymppisellekin.

Vierailija
33/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaareva h vartalo, sivusta näkyy mahaa ja peppua. Edestä sopusuhtaisempi. Jalat hyvät, lantio ja hartiat saman levyiset, vyötärö erottuu. Mitkä farkut, suositelkaa?

Ap

Vierailija
34/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Pillifarkut ovat niin vakaa klassikko naisten vaatekaapissa, ettei niistä noloja saa väännettyä muuten kuin ilkeydellä. 

Vierailija
35/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset kengät sopii bootcutin kanssa? Kävelen paljon ja tuntuu että nuo adidaksen lenkkarit joita käytän pillien kanssa näyttäisi tyhmältä jos on leveälahkeiset housut. Tiedän toki, että korkkarit ja nilkkurit näyttäisi hyvältä, mutta mitkä kävely/lenkkikengät? 

Vierailija
36/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 57v ja kaikista muodissa olleista malleista mulle on mielestäni parhaat pillifarkut. Silti olen päivittänyt vaatekaappiani niin, että mulla on enää yhdet pillit ja kolmet suoralahkeiset eri sävyisinä. Olen pitkä ja normaalipainoinen, suosikkini suorista on nyt Leviksen rib caget täyspitkinä. Niistä tulee ysärin alku mieleen niin ehkä muistot vaikuttaa asiaan.

Vierailija
37/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen etsiskelin farkkuja jotka ei ihan pillit, mutta ei leveätkään. Vero Modassa oli vain pillejä tai hyvin leveitä, H&M:ssa en löytänyt myyjää auttamaan, ja Kapp Ahlissa sekä Lindexissä myyjättäret eivät vaivautuneet edes tervehtimään kun heillä oli jotain "tärkeää" keskusteltavaa. Lähdin vetämään kun veetutti. Ilmeisesti en ollut ostavan ostajan näköinen. Ensi viikolla käyn ainakin Sokoksella, Cittarissa ja Prismassa. Jos jollain joku farkkumalli tai -merkki mielessä mitä suositella, niin vinkatkaa kaikista em. liikkeistä. Ei jäätävän kalliita kuitenkaan. T. mualaiseukko 50

Vierailija
38/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys  sanat menivät myös roska   koriin samalla?

Vierailija
39/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin jo vuonna 2019 levenevälahkeisiin, kun tuli ekat myyntiin yhteen nettikauppaan. Olen jo sen ikäinen että nämä leveälahkeisetkin on tullut jo pariin kertaan ennenkin käytyä lävitse. Olen aina tykännyt näistä enemmän kuin pillestä.

Vierailija
40/128 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 jatkaa: olen myös V-mallinen, mutta koska olen niin pitkä niin en näytä muffinsilta tikun päässä. Bootcuteista en pidä, ostin yhdet nollarin alussa kun muita ei ollut, mutta kaappiin jäivät.