Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vaihdoin skinny ja pillifarkut löysempiin

Vierailija
28.03.2025 |

Onko kukaan muu tehnyt tätä vaihtoa? Mä olin vannoutunut pillifarkkujen käyttäjä. Ja nyt ostin yhden mom jeansit ja toiset on leveämmät suorat farkut. Ja oon hieman ylipainoinenkin vielä. Nää löysemmät vaan on paremmat ehkä nyt iänkin karttuessa

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodet vierivät ja muodit vaihtuvat, mutta yksi pysyy. Mikään ei ole kiukkuisempi kuin vaihdevuosi-ikäinen nainen, jolle vihjataan, että hänen käyttämänsä farkut ovat tätimäiset.

Vierailija
122/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teini kavereineen kulkee lökäreissä, mutta lukiolainen ja 20+ pilleissä tai suorissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaihdoin minäkin. Ja olen normaalipainoinen jos sillä on jotain väliä. Isommat täyspuuvillaiset levikset on paljon mukavammat päällä.

Vierailija
124/128 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta käykö skinnyfarkut jos on ylipainoa?

Ei

Vierailija
125/128 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita leveitä ollut jo ties kuinka kauan jo. Vaihtoehtoja löytyy muitakin,  bootcut jne.

Itelläni on paljon erilaisia farkkuja, pillejä ei oo ollut vuosiin. Huvittavaa kun boomerit ihmettelee: ' Onko ne leveät muotia?' Käytä sitä mistä itse tykkäät, luoja..

T. Myyjä

Vierailija
126/128 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, enkä vaihda. Edelleen pillit ja ehkä boyfriendit. 60v ja vartalomalli ehkä H tai Y. 

Mullakin h, tai kaareva h pidätkö sä pitkiä paitoja pillifarkkujen kanssa

Ap

Ei mun tartte isoa mahaa piilottaa.

Vierailija
127/128 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut löysempiä farkkuja, mutta en ole edelleenkään tottunut niihin. Hoikkajalkaisena ja takapuolisena ne näyttävät mielestäni päälläni liian löysiltä ja tulee olo kuin olisin teini isoissa housuissani, ja sitä en oikein halua näin 46 vuotiaana. Yhdet bootcutit on, mutta niissäkin olo tulee teinimäiseksi kun nuoruudessa ne oli muodissa. Tuntuu, että on jonkinlainen ikuinen housukriisi. Seuraavaksi varmaan etsittävä suoria farkkuja, jos löytäisi jostain hyvänmalliset.

Mä taas näytän joltain rääsyläiseltä isoissa vaatteissa.

Vierailija
128/128 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pukeutuu itseään varten, siksi en halua mitään kireetä vaan että vatsalla ja perseellä on tilaa.88