Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ihan kamala olo :( Lapsen kasi meni sijoiltaa, kun portaissa temppuili ja rimpuili ja ma tiukkasin et nyt mennaan natisti ja jotenkin se kasi meni sijoiltaan. Nyt nukkuu laakari

Vierailija
12.03.2007 |

reissun jälkeen jo. Miten mä voi ikinä antaa itselleni anteeksi? En edes mitenkään mielestäni repäissyt tms ja saan lapsen käden pois pikoiltaan! Pitäisköhän soittaa ja ilmoittaa jonnekin lastensuojeluun?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olet idiootti, vastuuton puolustelija. Taidat reuhtoa lapsiasi ihan huviksesi...

Vierailija
22/30 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellaiset portaat, joissa vauvaa kantaessa ei ole turvallista kantaa samalla parivuotiasta, joten kädestäpitäminen oli ainoa vaihtoehto, kunnes itse oppi turvallisesti laskeutumaan. Joten turha vaahdota olutpulloista tms.

Tutulla meni lapsen käsi sijoiltaan, kun taapero liukastui saunan pesuhuoneessa isää kädestä pitäessään, joten ymmärrän, että portaissakin voi jalka samaten lipsahtaa. Lapsilla menee aika helposti käden nivelet sijoiltaan, joten varovainen tulee olla, mutta vahinkojakin väistämättä sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tuollaiset tajua, että vahinkoja sattuu kaikille ennen kuin se sattuu omalle kohdalle. Toivotaan vaan, että Nico-Petterille, Jana-Jennicalle ja Jemina-Juminalle ei tapahdu mitään käden sijoiltaan menoa pahempaa.

Ja ap:lle: minulla meni lapsena käsi sijoiltaan muutaman kerran, löysät nivelet nääs. Yksi kerta oli nimenomaan ollut rappusissa rimpuillessa. Se sattuu, mutta kipu menee ohi, kun käsi saadaan paikalleen. Mielestäni sinun on turha syyttää tuosta itseäsi. Jatkossa tiedät varoa.

Vierailija
24/30 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä opettaa, joillain tavoilla joka tapauksessa, valitettavasti. JOS sulle ei oo vielä kertaakaan kolmen lapsen kanssa sattunut tilannetta jossa on joko käynyt jotain ikävää tai ainakin melkein käynyt, niin olet ainoastaan ONNEKAS. Et yhtään sen parempi äiti kuin joku muu, jonka lapselta on esim. mennyt käsi sijoiltaan.

Meidän lapsilta on monestikin ollut vähällä mennä käsi sijoiltaan, kun ollaan kävelty käsikädessa ja yhtäkkiä lapsi on lötkäyttänyt jalat altaan... Ja käsi on silti pysynyt kädessäni. Mitä tekisit sellaisessa tilanteessa?

TAi portaissa niinkuin ap. Kävelet lapsen kanssa käsikädessä ja yht' äkkiä lapsi horjahta? Päästät irti?

Vierailija
25/30 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen maalaisjärjellä varustettu tajua, että noin voi käydä kelle vain. Esim suojatietä ylittäessä, kun pitää mennä ripeästi ja lapsi kävelee vieressä.

Siis miten aikuiset ihmiset osaa?

Vierailija
26/30 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulle ja lapsilleni käynyt vahinkoja. Useitakin. MUTTA MINÄ OLEN OSANNUT KANTAA NIISTÄ VASTUUN ASIANMUKAISESTI, myöntänyt toimineeni väärin ja ottanut opikseni, enkä uskotellut itselleni että kaikki on ihan hienosti ja hyvin ja voin muka jatkaa samaa rataa. Siksi samaa vahinkoa ei ole tapahtunut toiste.

Sitä suosittelen teillekin.

Vierailija
27/30 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mennyt olkapäät pois paikoiltaan kymmeniä kertoja ihan olemattomissa tilanteissa. Nilkat, polvet leikattu moneen kertaan, kaikki nivelet lonksuu mikä minnekin. Meitäkin on, ja suhteellisen paljonkin.

Vierailija
28/30 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko ja siitä viisastut taatusti ja et retuuta kädestä vaan jatkossa nostat lapsen.

Vierailija
29/30 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miettii jopa soittamista lastensuojeluun... Joo kyllä sä 18 / 22 saat nyt maailman parhaan äidin palkinnon ja sädekehän ja ruusuja ja kunniamerkin ja laitetaanpa vaikka vielä papukaijamerkki siihen päälle. Oletko nyt tyytyväinen?

Vierailija
30/30 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että nivelet voi mennä ja siksi joko kannan lastani tai annan mennä itsekseen ulkona. Meillä on rappuset, joista pitää joka päivä mennä ylös ja alas kummankin lapsen kanssa yhtä aikaa. Se sujuu hyvin ja turvallisesti kumpikin lapsi sylissä tai sitten erikseen. Jos on enemmän kantamuksia kannan lapset eriaikaa ja pidän vanhemman lapsen esim. rattaissa turvavöillä kiinni tämän hetken (vauva on kopassaan). AINA voi varmistaa lasten turvallisuuden. Mitä ajattelisitte, jos esim. päivähoidossa tai koulussa hoitajille/opettajille kävisi tämän tyyppisiä " vahinkoja" ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme