Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
7281/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurelia :D Minusta Ilona oli paljon parempi.

Olisivat nyt kurkanneet vauvan housuihin ensin. Huh huh mitä uusavuttomuutta.

Äläs nyt, eletään sentään herran vuotta 2025. Poika nimeltä Päivi on niin last season, Aurelia sen olla pitää.

Vierailija
7282/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin nostaa kaasua heti kun tuolta painjaismaiselta leiriltä selviää.

Voi taivas... joo. Benhaminin kasvoilta oli vauvajaksossa luettavissa silkkaa kauhua sekä hyvin raskaaksi kumuloitunutta turnausväsymystä. Esim. hetkellä, kun Peppis intopiukeana huokaili, että Joel olisi laittanut heidät voittajiksi. Ihme jos Benhaminilla pokka pitää loppuun asti. 

No itse on tehnyt valinnan että lähti leikkimään Peppinan tunteilla, otti hänet pelinappulakseen. Ei mulla ainakaan nyt riitä mitään myötätuntoa hänen ' turnausväsymykselleen'. Moraaliton valinta ja täytyy toivoa että nyt kaiken ohjelman myötä saamansa kritiikin jälkeen pystyy jatkossa parempaan. Se on ihan kohtuullinen vaatimus 30-kymppiselle äijälle. Ei ole kyse mistään teinistä enää

Juu en sääli Benhaminia minäkään, kunhan vaant totesin. Olen oikeastaan kyllästynyt kaikkiin saarelaisiin Joelia lukuunottamatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7283/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppinan ja Benkun suhteessa , Peppina on häirikkö. Benkku yrittää kauniisti jarruttaa, ei tiedä miten sanoisi Peppinalle että hän ei ole kiinnostunut.

Olen itse joutunut aikoinaan muuttamaan tuollaisen häirikön vuoksi. Pieni paikkakunta ja vähän paikkoja mihin lähteä viihteelle, jos törmättiin niin toinen liimautui heti kiinni. Ja kyllä, yritin sanoa, että en ole kiinnostunut, mutta ei vaan mennyt perille.

Benkulla vaikeampi tilanne, kun tuolta ei pääse karkuun.

Vierailija
7284/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppinan ja Benkun suhteessa , Peppina on häirikkö. Benkku yrittää kauniisti jarruttaa, ei tiedä miten sanoisi Peppinalle että hän ei ole kiinnostunut.

Olen itse joutunut aikoinaan muuttamaan tuollaisen häirikön vuoksi. Pieni paikkakunta ja vähän paikkoja mihin lähteä viihteelle, jos törmättiin niin toinen liimautui heti kiinni. Ja kyllä, yritin sanoa, että en ole kiinnostunut, mutta ei vaan mennyt perille.

Olis aivan painajaista joutua jonkun adhd-tyypin pakkomielteeksi :O

Vierailija
7285/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään! Benkulla on ollut vaikka kuinka monta tilaisuutta vaihtaa paria. Uudet naiset ovat olleet hänestä hyvinkin kiinnostuneita, mutta hän on itse kieltänyt heitä valitsemasta itseään. Tämä toki vasta sen jälkeen, kun Benkulle valkeni Peppinan suosio, ja tie finaaliin aukesi.

Harmi vain, että mies hyytyi kalkkiviivoille ja lausui kohtalokkaat sanat kameran kuvatessa. 

Vierailija
7286/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benjamin teki alussa valinnan ottaa Peppina pelinappulakseen kun huomasi P ihastuksen. Sitten johdatti harhaan viikkoja, pelasi ja pyysi jopa Justusta olemaan valitsematta Peppiinaa pysyäkseen itse saarella eikä Fyysisestä läheisyydestäkään kieltäytynyt. 

Tuonko jälkeen hänet pitäisi pitäisi nyt tässä nähdä uhrina? 30-kymppinen äijä?

Vierailija
7287/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Benkku romutti suhteen tahallaan siellä ammeessa. Luopuu mieluummin rahoista kuin vapaudestaan. Tajusi, että kohta Peppina rötköttää ikuisesti hänen päällään, eikä hän pääse karkuun. Sormuskin oli juuri annettu, huh-huh... 

Vierailija
7288/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Benkku romutti suhteen tahallaan siellä ammeessa. Luopuu mieluummin rahoista kuin vapaudestaan. Tajusi, että kohta Peppina rötköttää ikuisesti hänen päällään, eikä hän pääse karkuun. Sormuskin oli juuri annettu, huh-huh... 

Benjaminiin pitäisi kiinnittää sellainen 'yleinen vaara' liikennemerkki. En halua häntä enää kenenkään naisen riesaksi

Vierailija
7289/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän alalla Iris on? 

Hänhän kertoi olevansa yliopistossa kirjoilla, aikoo väitellä ja tituleeraa itseään akateemiseksi naiseksi. Eli tuskin millään alalla oikeasti.

Kasvatustieteiden opiskelija Miss Suomi -semifinalistiesittelyn mukaan.

26-vuotias jo. Onko hän ikuinen opiskelija? 

Pikemminkin nuori opiskelija. Nykyisin valmistuminen pitkittyy, koska opiskelijoiden tukia on pienennetty, vuokria on nostettu, pitää käydä enemmän töissä. Monilla yliopistokurssilla on myös läsnäolopakko, eli kurssien suoritus venyy, jos tekee samalla töitä. Opinnot voidaan myös aloittaa myöhemmin, eikä heti lukion jälkeen. Moni pitää välivuosia tai hakee use

Itse olen 29-vuotta täyttänyt opiskelija. :D Tätä ennen olen tehnyt töitä hoiva-alalla. Muunmuassa vammaisten ja vanhusten kanssa. Nyt opiskelen sitten kasvatustieteitä. On tässä kerennyt myös sitä elämänkoulua oppimaan kantapään kautta. Itselläni opintoja hidasti väkivaltainen parisuhde ja seksuaaliväkivallan uhriksi joutuminen. Ei sitä ollut puhtia tehdä elämää isosti vaikuttavia päätöksiä ja ratkaisuja kun oli masentunut ja traumatisoitunut. Elämänkulku on erilainen kaikilla. Toisilla se on suoraviivainen ja selviytyy vähillä kolhuilla nuoruutensa. Toisilla, kuten itselläni esimerkiksi kaikkea muuta. 

Tärkeintä on että oppii virheistään ja muiden virheistäkin voi oppia. Onneksi nykyään menee hyvin ja motivaatio opiskeluihin on ollut koko ajan korkea :) Kaksi vuotta vielä jäljellä!

Vierailija
7290/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa ei taida tulla omaisten videotervehdyksiä. Joku saattaisi paukauttaa, että sitä ****a en kyllä huoli miniäksi/vävyksi.

Vierailija
7291/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juliakin sanoi aiemmin että ei usko B&P:n suhteeseen mutta ei viitsi mitään sanoa. Hyviä ystäviä tosiaan 😂"

Jos sun ystäväsi hehkuttaisi ja pönkittäisi sinulle omaa juttuaan, niin sanoisitko oikeasti päin naamaa, että et usko heidän suhteeseensa? Tässä vielä normielämään se ero, eli peli kysymyksessä.

Vierailija
7292/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selväähän se on että tässä on kaksi oikeasti rakastunutta paria. Julia ja Henri ja Emilia ja Patrik. Heille kaikki onni suokoon! Söpöä nuorta lempeä ja erilaiset parit mikä on hyvä!

Peppina on rakastunut, en kyllä näe että miksi. Vaikuttaa itseltäni 15-vuotiaana kun ihastuin luokan rentuimpaan poikaan. 25-vuotiaana ei enää pitäisi hullaantua tuolla tavalla. Tai aika heikosti menee muuten. Surullista.

Taidat olla aika nuori, jos näet 25-vuotiaan kypsänä... Just tänään oli uutisissa, et Reetu 80v hullaantui 30-vuotiaaseen naiseen. 

Vierailija
7293/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kai meistä kukaan tiedä Peppinan aiempaa suhde-historiaa."

Sen verran tiedetään, et Peppina sanoi et Benkku on parasta mitä hänelle on sattunut. Että ei kovin loistavia aiempia suhteita...

Vierailija
7294/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti täällä hehkutetaan Henkkaa ja Juliaa. Minusta Julia on flekmaattinen. (saamaton, yksilmeinen, laiska, tunneköyhä)

Iris, erittäin itsekeskeinen, omaa väärän omakuvan, epäkypsä.

Emilia ja Peppina, molemmat jääneet lapsen tasolle, hakevat huomiota "seksillä"

Ok, ohjelman nimi on LI. Kyllähän nyt jokainen tietää, että kyse on viihdeohjelmasta. Ilmainen loma ja parhaalle näyttelijälle palkinto.

Ei tuolta ole kenenkään oikeasti tarkoitus löytää itselleen elämänkumppania.

Show jatkukoon.

Ensinnäkin, se on flegmaattinen.

Toisekseen, miten liität Peppinan seksiin? Pikemminkin antiseksuaalinen esiintyminen.

Kolmanneksi, tuolta on yllättävän moni osallistujista löytänyt elämänkumppaninsa.

Vierailija
7295/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko jollekin ylläri että akateeminen nainen haluaa akateemisen miehen tai edes ammattikorkeakoulun käyneen. Sehän on selvää että koulutetut viihtyvät toisen koulutetun kanssa varsinkin jos ajatellaan pidempiaikaista suhdetta. Turha moittia iristä kun asua on selviö. 

Iris on tiennyt jo tullessaan tasan tarkkaan kaikkien taustat. Siksi oli tarpeetonta järjestää tuollainen alentuva tenttaus. 

Sydämen sivistys puuttuu tältä naiselta, kun avoimesti halveksui duunaritaustaa. Vai johtuiko siitä, että Joel kutsui häntä vahingossa Illaksi parinpudotustilaisuudessa 😂😂😂

Muuten samaa mieltä, mutta mistä ihmeestä Iris olisi tietänyt taustat?

Näk

Ja vaikka olisi kuvassa etunimi näkyvissä ennen valintaa, niin tuskin sukunimi sentäs. Eli enpä usko et Iris on nähnyt Joelin taustoja mistään.

Vierailija
7296/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tympeää katsottavaa millaisen numeron Iris teki Joelin koulutuksesta.

Eihän Iris itsekään ole maisteri. Hänhän vasta opiskelee. Koulutukseltaan hän on kokemusasiantuntija. Eiköhän Joeliltakin löydy kokemusasiantuntijuutta viemäriremontoinneista ainakin yhtä paljon ja enemmänkin.

Vierailija
7297/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benjamin piteli vauvaa kuin täysin väsynyt, yön valvonut isä konsanaan :D

Missä kohtaa näytettiin se, kun Henri paiskoi vauvanukkea? En huomannut...

Vierailija
7298/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaleikki on kyllä tavattoman tylsä. Olkoonkin osa formaattia, tylsää silti.

Vierailija
7299/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että Patrik ja Emilia olisvat pari jatkossa.

Perusteletko? Minusta on helppo uskoa että olisivat yhdessä vaikka loppuelämän, vaikuttavat toisilleen sopivilta.

Molemmat rakastaa seksiä ja ovat älyllisestikin samantasoisen oloisia.

Vierailija
7300/8799 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki koulutus on tärkeää, mutta ei ole mitenkään harvinaista, että opinnot jäävät roikkumaan tai kesken, jos opiskelija työllistyy vakituiseen palkkatyöhön.