Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä tympeää katsottavaa millaisen numeron Iris teki Joelin koulutuksesta.
Eihän Iris itsekään ole maisteri. Hänhän vasta opiskelee. Koulutukseltaan hän on kokemusasiantuntija. Eiköhän Joeliltakin löydy kokemusasiantuntijuutta viemäriremontoinneista ainakin yhtä paljon ja enemmänkin.
Oli vain rehellinen. Ja oleellistahan on, että hänestä tullee maisteri. Joelista vain duunari. Ei noin suuret erot kestä parisuhteessa.
Kyllä tuon olisi voinut ilmaista ihan normaalisti tekemättä numeroa ja nimittelemättä elämänkoululaiseksi.
Joel on ihan kunnon työssä käyvä kansalainen alalla, jolla tienaakin ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki koulutus on tärkeää, mutta ei ole mitenkään harvinaista, että opinnot jäävät roikkumaan tai kesken, jos opiskelija työllistyy vakituiseen palkkatyöhön.
Kyllä nykypäivänä pitäisi olla vähintään yksi ammattitutkinto. Monet joutuvat kouluttautumaan useamman kerran, kun työelämä muuttuu.
Nimenomaan. Hyvinhän Joel ehtii kouluttautua vielä, jos tarve vaatii. Hänen alalla tosin töitä riittää, toisin kuin merkonomeilla ja paikkakin on parempi.
palkkakin*
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua mitä Patrik näkee Emiliassa. Hyvä näyttelijä, rahat taskuun ja se on moi.
En kyllä tajua, miten kukaan on noin sokea kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Iris itsekään ole maisteri. Hänhän vasta opiskelee. Koulutukseltaan hän on kokemusasiantuntija. Eiköhän Joeliltakin löydy kokemusasiantuntijuutta viemäriremontoinneista ainakin yhtä paljon ja enemmänkin.
Oli vain rehellinen. Ja oleellistahan on, että hänestä tullee maisteri. Joelista vain duunari. Ei noin suuret erot kestä parisuhteessa.
Millainen ihminen sanoo: "VAIN duunari" ? Itse arvostan duunareita ihan todella paljon, monestakin syystä.
maisteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua mitä Patrik näkee Emiliassa. Hyvä näyttelijä, rahat taskuun ja se on moi.
Heidän välillään on kipinää tai oikeastaan jo nuotio palaa, näkeehän sen että seksuaalista viehätystä on. Enpä ihmettelisi jos jatkaisivat vielä siviilissäkin. Emilia on kaikenkaikkiaan ihan pirtsakka tyttönen kunhan jättää tuon tuittuilun pois.
Pelkkä seksuaalinen viehätys ei vaan oikein kanna pidemmän päälle. Sillä sinnittelee ehkä muutaman vuoden, mutta sen jälkeen voi tulla isoja yhteentörmäyksiä, jos luonteissa on liikaa eroja.
Vierailija kirjoitti:
"Juliakin sanoi aiemmin että ei usko B&P:n suhteeseen mutta ei viitsi mitään sanoa. Hyviä ystäviä tosiaan 😂"
Jos sun ystäväsi hehkuttaisi ja pönkittäisi sinulle omaa juttuaan, niin sanoisitko oikeasti päin naamaa, että et usko heidän suhteeseensa? Tässä vielä normielämään se ero, eli peli kysymyksessä.
Itse oon kyllä sanonu ihan perheenjäsenellekin, että en näe mitään tulevaisuutta hänen suhteessaan, vaikka itse hehkutti sitä jatkuvasti. Satuin nimittäin tietämään tästä hänen kumppaniehdokkaastaan hyvin kyseenalaisia asioita. Onneksi perheenjäsen lopulta uskoi minua ja erosi tuosta henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppinan ja Benkun suhteessa , Peppina on häirikkö. Benkku yrittää kauniisti jarruttaa, ei tiedä miten sanoisi Peppinalle että hän ei ole kiinnostunut.
Olen itse joutunut aikoinaan muuttamaan tuollaisen häirikön vuoksi. Pieni paikkakunta ja vähän paikkoja mihin lähteä viihteelle, jos törmättiin niin toinen liimautui heti kiinni. Ja kyllä, yritin sanoa, että en ole kiinnostunut, mutta ei vaan mennyt perille.
Benkulla vaikeampi tilanne, kun tuolta ei pääse karkuun.
Benjamin teki alussa valinnan ottaa Peppina pelinappulakseen kun huomasi P ihastuksen. Sitten johdatti harhaan viikkoja, pelasi ja pyysi jopa Justusta olemaan valitsematta Peppiinaa pysyäkseen itse saarella eikä Fyysisestä läheisyydestäkään kieltäytynyt.
Tuonko jälkeen hänet pitäisi pitäisi nyt tässä nähdä uhrina? 30-kymppinen äijä?
Ei todellakaan ole uhri. Pelaa itse naisilla ja nyt löysi naisen, joka manipuloi häntä. Vakka löytää kantensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän alalla Iris on?
Hänhän kertoi olevansa yliopistossa kirjoilla, aikoo väitellä ja tituleeraa itseään akateemiseksi naiseksi. Eli tuskin millään alalla oikeasti.
Kasvatustieteiden opiskelija Miss Suomi -semifinalistiesittelyn mukaan.
26-vuotias jo. Onko hän ikuinen opiskelija?
Tainnut aika mennä sokerideittailun parissa. Omien sanojensa mukaan "oli se yksi proffakin". Irtosiko hyvätkin arvosanat?
Vähän erikoiselta kuulostaa, että opiskelija tapailee proffan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastaa Emiliaa. Yhdessä ovat ja Emilia muutti Tampereelle. Tosi rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä on kestänyt jo 30 vuotta. En nyt tiedä mikä se meidän ero on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastaa Emiliaa. Yhdessä ovat ja Emilia muutti Tampereelle. Tosi rakkautta.
Katsotaan kymmenen vuoden päästä uudelleen, että onko tosirakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä on kestänyt jo 30 vuotta. En nyt tiedä mikä se meidän ero on.
Varmaan provo mutta kyllä meillä maisteri ja fuunari tulee hyvin toimeen suhteessa.
Suomen on maksettava oma osuutensa ilmastovelasta globaalille etelälle. Ilmastovelka koostuu globaalin pohjoisen maiden valtavista historiallisista ilmastopäästöistä ja niiden tuhoisista seurauksista. Ilmastovelan nimissä Suomen on ajettava globaalin etelän valtionvelkojen mitätöimistä IMF:ssä ja Maailmanpankissa ja lisättävä velatonta ilmastorahoitusta näille yhteiskunnille.
ELOKAPINA !!!
Vauvan hoito tehtävässä ekan jakson perusteella Emilia, Peppina, Patrick, Henri ja Joel aivan ihania hoitajia. Benkku myös yllätti vähäsen, Julian arvasin, ettei tuu tykkää tosta tehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän välillään on kipinää tai oikeastaan jo nuotio palaa, näkeehän sen että seksuaalista viehätystä on. Enpä ihmettelisi jos jatkaisivat vielä siviilissäkin. Emilia on kaikenkaikkiaan ihan pirtsakka tyttönen kunhan jättää tuon tuittuilun pois.
Pelkkä seksuaalinen viehätys ei vaan oikein kanna pidemmän päälle. Sillä sinnittelee ehkä muutaman vuoden, mutta sen jälkeen voi tulla isoja yhteentörmäyksiä, jos luonteissa on liikaa eroja.
Mitkä luonteen eroavaisuudet Emiliassa ja Patrikissa saa sinut eniten epäileväiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä luonteen eroavaisuudet Emiliassa ja Patrikissa saa sinut eniten epäileväiseksi?
Emilian mustasukkaisuus nyt ainakin ja Patrikin menevä luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juliakin sanoi aiemmin että ei usko B&P:n suhteeseen mutta ei viitsi mitään sanoa. Hyviä ystäviä tosiaan 😂"
Jos sun ystäväsi hehkuttaisi ja pönkittäisi sinulle omaa juttuaan, niin sanoisitko oikeasti päin naamaa, että et usko heidän suhteeseensa? Tässä vielä normielämään se ero, eli peli kysymyksessä.
Itse oon kyllä sanonu ihan perheenjäsenellekin, että en näe mitään tulevaisuutta hänen suhteessaan, vaikka itse hehkutti sitä jatkuvasti. Satuin nimittäin tietämään tästä hänen kumppaniehdokkaastaan hyvin kyseenalaisia asioita. Onneksi perheenjäsen lopulta uskoi minua ja erosi tuosta henkilöstä.
Tämän ymmärrän normielämässä. Mutta että tuolla LI-saarella? Tuntevatko niin hyvin toisensa että on perusteita sanoa? Peliä ja osin pelleilyäkin tämä. Onneksi osan kohdalla aitoa.