Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
5021/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Patrik villan miehistä se täysin päihteetön? Vai joku muu..?

Tää olikin jo päässyt unohtumaan. Ei mitenkään tule esiin, kun ei villalla muutenkaan tarjoilla alkoa tms. Ja sitäpaitsi mitä Patrik päihteettömyydellään nettoaa, se on jo moneen kertaan menetetty muiden negatiivisten ominaisuuksien ja käytöksen suhteen.

Mikä sulla on Patrikia vastaan? Minusta varsin neutraali hahmo, ei suosikki muttei inhokkikaan. Oikeastaan mitäänsanomaton.

Minulle hän on suunnattoman vastenmielinen. Kaikilla tavoin. Sataprosenttinen "ick".

Paten exiä tämä tapaus. Vähän...tai no enemmänkin päästään sekaisin. Paten ois kannattanut uskoa sitä "Don't stick your dick in crazy" lausetta.

Vierailija
5022/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v mitä nynnyjä jätkiä! Tehkää nyt jotain upeita juttuja naisten eteen, niin kyllä ne jalat saadaan alta! 

Miks tonne laitetaan jotain mmammanpoika-incleitä, jotka vinkuu: "mä haluun tutustuu, mut se Milla ei tuo mun luo"..

"Mä oon se pari, mut se nukkuu toisen kaa sohvalla! Äiti tuu auttaa" 

Just näin, sisko! Villan miehet vois ottaa oppia Venlalta ja Alinalta kuinka tullaan rytinällä sisään ja vain otetaan itseä kiinnostava mies!

Girl Powwwwrrrrrr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Patrik villan miehistä se täysin päihteetön? Vai joku muu..?

Tää olikin jo päässyt unohtumaan. Ei mitenkään tule esiin, kun ei villalla muutenkaan tarjoilla alkoa tms. Ja sitäpaitsi mitä Patrik päihteettömyydellään nettoaa, se on jo moneen kertaan menetetty muiden negatiivisten ominaisuuksien ja käytöksen suhteen.

Oliko taas se liian intensiivinen katse? Vai se juttu, että uskaltaa ja haluaa koskea Emiliaan?

Vai oliko sinulle tipping point se mielikuvituksessasi kehittelemä liian pieni kikkeli?

Joo ei voi tajuta tällaista mollausta. Minusta Patrik on täysin ok, ei ole tehnyt mitään kamalaa minusta.

Ja tuollainen toisen elimen haukkuminen, miten ilkeä pitää olla et alentuu sille tasolle... Joillain on paha mieli ja purkavat muihin.

Vierailija
5024/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo suomalaiset miehet osaa iskee naisia, voi juma! Lässytystä 24:7 , muttei mitään kunnon actionia! 

TYLSÄ OHJELMA!!!!

Ohjelma tarvitsee siis suomalaisten naisten mielestä ehdottomasti tummia nappisilmiä Lähi-Idästä, jotka ovat seksuaalisen hätätilan moodissa. Tämän jälkeen kyllä naisia otettaisiin ja syntyisi katsojillekin takuuvarmaa actionia!

Vierailija
5025/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo suomalaiset miehet osaa iskee naisia, voi juma! Lässytystä 24:7 , muttei mitään kunnon actionia! 

TYLSÄ OHJELMA!!!!

Ohjelma tarvitsee siis suomalaisten naisten mielestä ehdottomasti tummia nappisilmiä Lähi-Idästä, jotka ovat seksuaalisen hätätilan moodissa. Tämän jälkeen kyllä naisia otettaisiin ja syntyisi katsojillekin takuuvarmaa actionia!

Muhkustahan monet naiset tykkäsi. Itse olen vaaleiden perään, eli nyt Joel, Justus ja aikoinaan Oliver kiehtoo eniten.

Vierailija
5026/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä some vääristää ihmistä: kävin kurkkaamassa Millan somea ja voi minkä instabimbo-kuvan antaa itsestään. Villassa on empaattinen ja symppis ja ig:ssä kohtalokas suu raollaan tuijottelija niin kuin 15 tusinassa :(

Miksi nuo kauniit nuoret naiset tekee totisen muka-täydellistä somea joka ei vaan ole millään tavalla kiinnostavaa?

Onko se kenties sulta pois jollain tavalla? Milla on kaunis, ihana ja symppis, postasi hän itsestään minkälaisia kuvia tahansa. 

Ei tietenkään ole minulta pois. Itse asiassa ihan päinvastoin. Minulle kyllä kelpaisi myös tuhmempikin materiaali ja eritoten Only Fans. Nyt Milla sitä tuuletinta kehiin ja voimaantumista naisena!

Vierailija
5027/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, vakkarikommentoijamme katkeroitunut naisvihaaja löysi jälleen tiensä ketjuun. Eilen sentään piti hiljaiseloa - ymmärrettävistä syistä. Tänään voi taas jatkaa naisia alentavien viestien naputtelua. 

Joku säälittävä reppana, jonka ainoa paikka päteä on vauva-palstalla.

Vierailija
5028/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää vielä kehua Vernerin hyvää ryhtiä ja olkalinjaa. Paripudotuksen vaatetus imarteli hänen kehoaan.

Tyyli- ja ulkonäköasiat on kyllä erittäin subjektiivisia. Olen nähnyt jokaisen Love Island kauden ja minusta tuo Vernerin outfit siinä paripudotuksessa oli kaikkien aikojen surkein tyyli miesten osalta tässä ohjelmassa. Aivan hirveä kokonaisuus. Kävi oikein sääliksi Verneriä kun näki ettei kaveri tajua pukeutumisen osalta mitään, vaikka ihan mukavan oloinen jamppa noin muuten olikin.

Olen toki mies, joten se voi selittää miksi ajattelen tästä niin eri tavalla kuin moni muu (naiset?) 

Samaa mieltä aika karsee se sen poolopaita ja lookki muutenkin

Vierailija
5029/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi saada vauhtia ja jännitystä ohjelmaan. Benkun nappaisi joku nainen ja Patrikin joku toinen nainen. 

Vierailija
5030/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä hauska nähä mut tuskin tulee tapahtumaa

Vierailija
5031/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuo Benkku ehkä vähän rentoutuis. Peppiina ei tietenkään tykkäisi. 

Vierailija
5032/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TYLSÄ OHJELMA!!!!

Pitäisiköhän sinun jutella jollekin ammattiauttajalle, jos noin kovasti menee tunteisiin? Ei ole enää normaalia käytöstä vaan kuulostaa kaunaiselta pakkomielteeltä. Ja miksi sinua nyt yhtäkkiä huolettaakin naisten mahdolliset kurjat kokemukser? Etkös sä aiemmin toivonut, että he kärsii? Ai niin tietenkin, naisten turvallisuus kiinnostaa vain silloin, jos rasismisi saa oikeutettua sillä.

Vierailija
5033/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talent showssa Emiliahan alussa hymyili ja näytti jopa innostuneelta, kun Patrik ja Pirita näyttivät, mitä olivat oppineet salsatunnilla. Ja kun Patrik yritti twerkata. Emilian suu vääntyi suureen mutruun ja mielipaha otti vallan vasta silloin kun Pirita alkoi twerkata ja seisoi käsillään twerk-liikkeitä tehdessään. Miksi Emilia suuttui tästä Piritan omasta osuudesta?

Vierailija
5034/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan Emilia näyttää vaann tunteensa aidosti ja uskaltaa olla haavottuvainen. Suurin osa ihmisitä tuntisi tai kävisi läpi samoja ajatuksia ,kuin Emilia tuossa tilanteessa,mutta monet ei uskaltaisi niistä kertoa. Tunteiden aito näyttäminen näin ei ole mitään kamalaa mustasukkaisuutta. Monet kuvittelee,että pitäisi olla ja esittää sellaista ettei mikään hetkauta.

Yleensä myös toinen osapuoli pitää siitä, että toinen kertoo myös menettämisen pelosta,koska kaikki tuntevat sitä jos on tosissaan parisuhteessa. Se ei tee kenestäkään epävarmaa tai luuseria.

Jos niin väittää ,niin ei itse ole kovin tosissaan suhteesaa,vaan kokee ahdistavaksi tunteen siitä että pitäisi olla vähänkään vastuussa suhteesta ja siihen osallistumisesta ja toisen onnesta.

Siis oikeiden tunteiden näyttäminen ei ole sama asia kuin se ajatusmaailma, jonka mukaan kaikki menee niinku itse haluaa. Tai että ei osaa huomioida kontekstia: te olette viihdeohjelmassa! 

Vierailija
5035/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi saada vauhtia ja jännitystä ohjelmaan. Benkun nappaisi joku nainen ja Patrikin joku toinen nainen. 

Tapahtuisipa nää molemmat!

Vierailija
5036/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millalla on ollut ihan viivahuulet 7-8 vuoden takaisissa kuvissa. Alkoi häntäkin huulitäytteet kiinnostamaan mallin uran myötä.

Viivahuulille ymmärränkin täyteaineet - etenkin kun ne laitetaan järkevästi niin kuin esim Millalla. Mun entinen työkaveri otti ylähuuleensa säännöllisesti vain 1 ml:n jotain hyaluronijutskaa ja näytti aivan normaaleilta huulilta tiukan viivan sijaan

Ite en ymmärrä huulitäytteitä yhtään. Näyttää aina hölmöltä ja huomaa heti tietyissä ilmeissä. Viivahuulet on suomalainen ominaispiirre ja mielestäni siitä pitäisi olla ylpeä. Paksummat huulet on sitten näillä afrikan seudulla asuvilla luonnostaan. Molemmat on ok ja mielestäni omista geeneistä pitäisi olla ylpeä.

Vierailija
5037/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan Emilia näyttää vaann tunteensa aidosti ja uskaltaa olla haavottuvainen. Suurin osa ihmisitä tuntisi tai kävisi läpi samoja ajatuksia ,kuin Emilia tuossa tilanteessa,mutta monet ei uskaltaisi niistä kertoa. Tunteiden aito näyttäminen näin ei ole mitään kamalaa mustasukkaisuutta. Monet kuvittelee,että pitäisi olla ja esittää sellaista ettei mikään hetkauta.

Yleensä myös toinen osapuoli pitää siitä, että toinen kertoo myös menettämisen pelosta,koska kaikki tuntevat sitä jos on tosissaan parisuhteessa. Se ei tee kenestäkään epävarmaa tai luuseria.

Jos niin väittää ,niin ei itse ole kovin tosissaan suhteesaa,vaan kokee ahdistavaksi tunteen siitä että pitäisi olla vähänkään vastuussa suhteesta ja siihen osallistumisesta ja toisen onnesta.

Siis oikeiden tunteiden näyttäminen ei ole sama asia kuin se ajatusmaailma, jonka mukaan kaikki menee n

Minusta taas nuo Emilian möksähdykset oli pelkästään viihdyttäviä! Niin vähän tapahtumia tällä kaudella, vähän draamaa tuohonkin pariin. Jos vielä jatkuvat loppuajan niin sitten toki tympäisee jo.

Suuri osa noista ihmisistä on ihan haaleaa tapettia, oikeassa elämässä varmasti kivoja mutta ei heistä televisioviihdettä saa. 

Vierailija
5038/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä nyt ymmärrät ettei alaikäisille laiteta huulitäytteitä edes vanhemman luvalla. Älykääpiöitä koko viestiketju täynnä

No ottihan tän Patrikin entinen 16-vuotias tyttöystäväkin huulitäytettä alaikäisenä eli kyllä joku Helsingissä laittaa

Vierailija
5039/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millalla on ollut ihan viivahuulet 7-8 vuoden takaisissa kuvissa. Alkoi häntäkin huulitäytteet kiinnostamaan mallin uran myötä.

Viivahuulille ymmärränkin täyteaineet - etenkin kun ne laitetaan järkevästi niin kuin esim Millalla. Mun entinen työkaveri otti ylähuuleensa säännöllisesti vain 1 ml:n jotain hyaluronijutskaa ja näytti aivan normaaleilta huulilta tiukan viivan sijaan

Ite en ymmärrä huulitäytteitä yhtään. Näyttää aina hölmöltä ja huomaa heti tietyissä ilmeissä. Viivahuulet on suomalainen ominaispiirre ja mielestäni siitä pitäisi olla ylpeä. Paksummat huulet on sitten näillä afrikan seudulla asuvilla luonnostaan. Molemmat on ok ja mielestäni omista geeneistä pitäisi olla ylpeä.

Mä kyllä ymmärrän kunhan lopputulos on luonnollisen huomaamaton. Ankkahuulet on kamalat. 

Vierailija
5040/8799 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppinalla ja Alinallahan oli ihan mukavat keskustelut allaslenkillään. Alina kertoi millaisista miehistä yleensä tykkää ja Peppina koitti kovasti mainostaa hänelle Mickeyä.

Totta kai Peppina yritti mainostaa Mickeytä, ettei Alina vain yrittäisi Benjaminia. Peppina on niin kiero ettei kastu edes sateella.

Oletko joskus tavannut jonkun ihmisen joka kauppaa omaa kumppaniaan sinkuille? Outo kierouden mittari sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän