Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mite noi Joel ja verneri vaikuttaa koko aja nii epätoivosilta ku ne koko aja hokee sitä millaa ja ruikuttaa sen perää. Eikä millaa kiinnostaa tippaakaa kumpikaan niistä 🤦🏼
Tyypillinen esimerkki siitä, ettei ymmärretä omaa tasoaan.
Vit_tu te naiset olette tekopyhiä. Ja teitä kohtaan koko ajan miesten taholta kasvava viha on ihan ansaittua. Katsokaa peiliin, äm_mät.
No niin, sieltähän se tuli. Kuka yllättyi? Arvasin heti, että joukussamme on pesunkestävä naisvihaaja-incel. Katkeruus paistoi kilometrien päähän jo ensimmäisestä viestistä lähtien. Joko on manifesti pöytälaatikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Emiliasta nyt sellainen olo, että haluaisin jutella sille ja tukea sitä näin kypsempänä naisena. On niin epävarma, eikä ymmärrä, että jokainen riittää sellaisena kuin on.
Ja Patrikista sellainen olo, että nauttii, kun naisella itsetunto-ongelmia.
Mistä tämä olo sinulle tulee? Osaatko perustella vai onko tämä taas vain näitä "en tykkää Patrikista joten kirjoitan jotain solvaavan negatiivista hänestä" juttuja?
MINUN silmiini JA korviini Patrik on lohduttanut sekä kertonut Emilialle juuri sellaisia juttuja, mitä tuossa tilanteessa itsekin haluaisin kuulla, jos minulla tuollaisia Emilian fiiliksiä olisi suhteen alussa.
Sanoo kyllä lepytteleviä sanoja, mutta kertaakaan ei ole pyytänyt anteeksi.
Patri
Mitä Patrikin pitäisi pyytää anteeksi? Sitäkö että saarelle tuli uusi nainen?
Pitää vielä kehua Vernerin hyvää ryhtiä ja olkalinjaa. Paripudotuksen vaatetus imarteli hänen kehoaan.
Tyyli- ja ulkonäköasiat on kyllä erittäin subjektiivisia. Olen nähnyt jokaisen Love Island kauden ja minusta tuo Vernerin outfit siinä paripudotuksessa oli kaikkien aikojen surkein tyyli miesten osalta tässä ohjelmassa. Aivan hirveä kokonaisuus. Kävi oikein sääliksi Verneriä kun näki ettei kaveri tajua pukeutumisen osalta mitään, vaikka ihan mukavan oloinen jamppa noin muuten olikin.
Olen toki mies, joten se voi selittää miksi ajattelen tästä niin eri tavalla kuin moni muu (naiset?)
Vierailija kirjoitti:
Pitää vielä kehua Vernerin hyvää ryhtiä ja olkalinjaa. Paripudotuksen vaatetus imarteli hänen kehoaan.
Tyyli- ja ulkonäköasiat on kyllä erittäin subjektiivisia. Olen nähnyt jokaisen Love Island kauden ja minusta tuo Vernerin outfit siinä paripudotuksessa oli kaikkien aikojen surkein tyyli miesten osalta tässä ohjelmassa. Aivan hirveä kokonaisuus. Kävi oikein sääliksi Verneriä kun näki ettei kaveri tajua pukeutumisen osalta mitään, vaikka ihan mukavan oloinen jamppa noin muuten olikin.
Olen toki mies, joten se voi selittää miksi ajattelen tästä niin eri tavalla kuin moni muu (naiset?)
Naisena olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketähän kohtaan Vera nyt alkaa osoittaa "kiinnostustaan"? Joelia? Joosua on mennyttä nyt kun Pirita tuli taloon.
En ymmärrä miksi Veraa roikotetaan tuolla. Selvää ettei noin hankalalla luonteella tule ikinä löytämään itselleen miestä.
Varmasti on löytänyt hetkeksi aikaa miehiä. Ja tulee varmasti löytämäänkin. Se on sitten eri asia ettei kukaan mies tuollaista naista kovin pitkään katsele.
Monet miehet varmaan tykkää "helpoista" naisista, joilla ulkonäkö kohdillaan. Helpolla tarkoitan ei kovin älylllistä, vaan mieluummin sellaista kikattelevaa höpöttäjää, jonkinlaisrta viihdykettä miehelle. Ja tietenkin seksiä aina kun mies haluaa, ja kotitaloustyöntekijänä toimimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on sitä lajiketta, että juokse mies ja juokse lujaa. Naama aina nurin ja kuvittelee olevansa niin ihana ja kaunis. Naivi ja tyhmä.
Pirita on kaikkein kaunein ja miellyttävin.Peppiina on myös lajiketta, että onneksi ei ole meidän lähipiiriä.
Piritalla on villan naisista ylivoimaisesti paras kroppa, mutta kasvoista sellainen 7/10. Esimerkiksi Alina on kasvoista paljon kauniimman näköinen, jos nyt pitää verrokkia tuolta hakea tähän kohtaan.
Olen mies.
Minusta Pirita ja Alina ovat samantasoisia naamaltansa, vaikka ihan eri näköisiä ovatkin.
mies myös
Kela antoi kaverilleni muuttokehoituksen halvempaan asuntoon mutta sellaista ei ole löytynyt nyt hänellä jää vain muutama kymppi ruokaan kuukaudessa koska asumistukea on leikattu. kaveri on pyytäny saisiko tulla mun ja vaimon omakotitaloon asumaan mutta ei haluta sitä tänne loisimaan.ehdotettiin että menisi töihin niin suuttuu.
"Sitten se todellisuus iskeekin vasten läskejä, kun ne aidosti omantasoiset miehet nyrpistää nenäänsä"
Minusta on outo ajatus, ettei kuka tahansa muka voisi nyrpistää nenäänsä vaikkapa minulle. Mies voi olla vaikka kuinka nuhruinen ja alinta tasoa, ja silti hänellä on täysi oikeus nyrpistää nenäänsä.
Todellisuus on se, että kenestäkään ei kaikki tykkää. Fiksu ihminen ei muserru nyrpistelijöistä vaan muistaa rakastaa itseään, just vaikka sellaisena läskipallerona kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Millalla on ollut ihan viivahuulet 7-8 vuoden takaisissa kuvissa. Alkoi häntäkin huulitäytteet kiinnostamaan mallin uran myötä.
Viivahuulille ymmärränkin täyteaineet - etenkin kun ne laitetaan järkevästi niin kuin esim Millalla. Mun entinen työkaveri otti ylähuuleensa säännöllisesti vain 1 ml:n jotain hyaluronijutskaa ja näytti aivan normaaleilta huulilta tiukan viivan sijaan
"Vit_tu te naiset olette tekopyhiä. Ja teitä kohtaan koko ajan miesten taholta kasvava viha on ihan ansaittua. Katsokaa peiliin, äm_mät."
Miksi se tekopyhyys osuu niin kipeään? Miksi niin vahva reaktio? Jatkakaa vaan omaa elämää onnellisena, eihän teidän miesten tarvitse vimmastua, jos ajatellaan eri tavalla vaikkapa tasoista.
Tuollainen vihaelämä on rankkaa, ennen kaikkea vihaajalle itselleen. Rakastetaan mieluummin!
onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mite noi Joel ja verneri vaikuttaa koko aja nii epätoivosilta ku ne koko aja hokee sitä millaa ja ruikuttaa sen perää. Eikä millaa kiinnostaa tippaakaa kumpikaan niistä 🤦🏼
Tyypillinen esimerkki siitä, ettei ymmärretä omaa tasoaan.
Täällä Vauvalla on vuosikausia ollut konsensus ettei mitään tasoja ole olemassakaan. Yleensä siis kun joku mies tulee tänne ja kertoo tasoteoriaa sen osalta kuinka naiset yliarvioivat oman tasonsa. Tämä tyrmätään välittömästi mammojen taholta.
Mutta annas olla kun tässä lainaamassani viestissä annetaan ymmärtää, että MIESTEN taso EI RIITÄ, niin johan on mammat antamassa kymmenittäin yläpeukkuja.
Vit_tu te naiset olette tekopyhiä. Ja teitä kohtaan koko ajan miesten taholta kasvava viha on ihan ansaittua. Katsokaa peiliin, äm_mät.
Vihan alle kätkeytyy paljon muita tunteita, mm. surua. Se viha vaan on se joka näkyy ekana eri tavoin, suojamuurina.
Jos ihminen ei uskalla kohdata niitä alla olevia tunteita, ahdistus vain kasvaa. Rohkeutta meille kaikille porautua sinne juurisyihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verneri oli kiinnostava ja ihanan rauhallinen. Harmittaa, kun tippui. Miksi kaikkien pitäisi olla niin kovia pälättäminen nykyään?
Taisi olla kyllä vähän väärässä ohjelmaformaatissa. Sosiaalisesti täysin kömpelö, eikä olis ollut luultavasti mitään mahdollisuuksia tässä ohjelmas noiden naisten suhteen ja siltä se vähän vaikuttikin
Verneri on mielestäni ollut vastenmielisin tyyppi tällä kaudella. Hänellä oli naurettavan suuret luulot itsestään ja kuvitteli tuosta vaan nappaavansa jonkun tasokkaan mimmin. Vaikutti jopa lapsellisen tyhmältä arvioidessaan että kuka naisista olisi hänen tasoaan. Puhetyyli oli ala-arvoista, kun puhui naisista. Ja enpä kyllä keksi mitään kehuttavaa ulkonäössäkään.
No niinpä! Miten mies kehtasi arvostaa itseään ja pitää omasta ulkonäöstään?? Ja sitten vielä naisista puhuessaan käytti sanaa "muidu"!! Siis kyllä tuollaiset miessiat pitää canceloida välittömästi sosiaalisessa mediassa ja pitää huolta ettei ne saa enää ikinä edes työpaikkaa!
Terveisin,
Ihanan empaattiset av-mammat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppiina on kyllä aito ja hyvin rakastunut Benjaminiin. Toisin päin enpä usko.. Tulee mieleen ihan Josefina ja Niko,sama tilanne.
Peppina on kyllä aito. Aidosti ihan hirveä ihminen.
Miksi Peppina on mielestäsi aivan hirveä ihminen? Ok, epävarma ja suhteessaan hieman manipuloiva, mut ei kai nuo vielä tee ihan hirveäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emiliaa ei kyllä hänen instagram bikinifitness -kuvista tunnista edes samaksi ihmiseksi. Miten on onnistunut noin lahjakkaasti lihottamaan itsensä tuon kisan päätteeksi. Sporttinen on sana joka häntä nykypäivänä kuvastaa kaikkein vähiten.
Eihän hän nyt treenaa kisoihin. Silloin ei voisi edes olla saarella. Laji on niin rankka rääkki, että palautuminen vie todella kauan ja kropan on pakkokin antaa levätä.
Vaikuttaa todella vammaiselta lajilta. Ihan nousee karvat pystyyn, jos edes mietin oman kumppanin kohdalla tällaista "harrastusta" huh! Vuodessa palttiarallaa 10 kuukautta plösönä ja sitten pari kuukautta laihiksella, kunnes kliimaksina lavalle ja sen jälkeen taas seuraavat 10 kuukautta mättösafkaa ja lihominen tankkeriksi. Jee.
"Muttm ompi ranka
Ehkei tässä se oma kumppani ollut pointtina?
Ei tuollainen jojoilu kyllä ole millään mittarilla terveellistä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonne voisi joku ohjelman vaatesponsori toimittaa villan naisille paketin, jossa olisi uusia bikinejä ja uimapukuja - ilman stringialaosaa! Menisiköhän noilla pasmat sekaisin? Kirkuminen loppuisi lyhyeen ja olisi valtava pettymys, kun ei olisikaan mieluista alaosaa?
Ollaan naisvaltaisella keskustelupalstalla ja täällä porukka haluaa määrätä miten toiset naiset pukeutuu? Ja tälle viestille tuli 100% yläpeukkuja.
Huh, on kyllä naisvihaa tihkuva foorumi. Jääköhän Ylilauta ihan kakkoseksi tähän verrattuna.
Miten sä jaksat aina syynätä jokaisen kommentin ala- ja yläpeukkumäärät? Aika pikkumaista. Uutinen: Vauva.fi:llä peukutuksilla ei ole mitään merkitystä. Lapsetkin osaa niiden määrää manipuloida.
Syynään minäkin. Kyllähän ne peukut kertoo porukan isoista linjoista. En haluisi olla täysin erimielisten joukossa, eli jos minusta kaikki mielipiteet olis ihan päinvastaisia kuin omani, lopettaisin palstailun. Onneksi suurimmaksi osaksi ollaan samaa mieltä kuin itse niin jaksaa pyöriä täällä :D
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä naisten ulkonäköä arvostellaan enemmän kuin miesten.
Oon kattonu ohjelmaa kuvitellen nää tyypit +50 vuotiaina, et miltä näyttäisivät. Jätkätkin voi alkaa näyttää melko pöhönaamoille sedille parin vuosikymmenen työelämän ja juhlimisen jälkeen ja siihen sit vielä se luonnollisen vanhenemisen vaikutus. Jos on jo nyt heikko leuka ja hiusraja vetääntyy...
Entä sitten? Ihmisessä on paljon tärkeämpiäkin ominaisuuksia kuin ulkonäkö.
Miesvihaaja-mamma ei tällaisia mieti.
Ainoa vihaaja täällä olet sinä.
miehiä rakastava mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Patrik villan miehistä se täysin päihteetön? Vai joku muu..?
Tää olikin jo päässyt unohtumaan. Ei mitenkään tule esiin, kun ei villalla muutenkaan tarjoilla alkoa tms. Ja sitäpaitsi mitä Patrik päihteettömyydellään nettoaa, se on jo moneen kertaan menetetty muiden negatiivisten ominaisuuksien ja käytöksen suhteen.
Oliko taas se liian intensiivinen katse? Vai se juttu, että uskaltaa ja haluaa koskea Emiliaan?
Vai oliko sinulle tipping point se mielikuvituksessasi kehittelemä liian pieni kikkeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Emiliasta nyt sellainen olo, että haluaisin jutella sille ja tukea sitä näin kypsempänä naisena. On niin epävarma, eikä ymmärrä, että jokainen riittää sellaisena kuin on.
Ja Patrikista sellainen olo, että nauttii, kun naisella itsetunto-ongelmia.
Emppu on helppoa muovailuvahaa Patrikille. Pate-setä saa muokata tytyn semmoiseksi kuin haluaa, sekä fyysisesti että henkisesti. Oletteko huomanneet? Ja se iki-itseriittoinen hymy hänen naamallaan...
Oliko Emilia jo pitkään ollut aikuinen? Oli. Oliko Patrikilla ja Emilialla ihan jäätävän iso ikäero? Ei ollut.
Miten siis Patrik nyt sitä muovailua Emilian kanssa tekee? Kertoo tykkäävänsä ja isoja tunteita on syntynyt? Haluaa Emiliaa myös fyysisesti?
Kerro toki oma arviosi, olen yhtenä korvana täällä odottamassa analyysia.
Parisuhdetta ajatellen Joosua ja Joel ovat saaren parhaimmat miehet. Tasapainoisen oloisia aikuisia miehiä.