Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksessa iso riita presidenttiehdokkaasta , Stubbilla paljon vastustusta

Vierailija
11.08.2023 |

Orpo haluaa ilmeisesti Stubbin ehdokkaaksi, mutta Stubbilla on paljon vastustusta ja osa kenttäväestä haluaa Häkkäsen ehdolle.

Tästä joudutaan ihan oikeasti vääntämään nyt siellä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Risikko tilalle. Saisi mun ääneni.

Häkkänen on vielä liian nuori.

Vierailija
2/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on tyhmä, jos junttaa Stubbia ehdokkaaksi väkisin. Stubb ei ole suosittu kokoomuskentån parissa, eikä menesty pressanvaaleissa. Tämä omituinen näytös johtaa myös Orpon oman suosion laskuun. Ja mikä ihmeen idea on luvata Stubbille jo etukäteen ennen presidentinvaalien käymistä ensi vuonna komissaarinpaikka, tyhmä idea sanon minä.

Jos Häkkänen haastaa Orpon tosissaan ensi kesänä puoluekokouksessa, niin Orpo voi itse joutua lähtemään ehdolle eurovaaleihin ja ottaa sen Suomen komissaarinpaikan. Stubbille kävisi köpösti, kun jo toistamiseen komissaarinpaikka menisi ohi suun. Viimeksi Katainen lupaili sitä Stubbille, mutta menikin siihen itse.

Stubbin aika politiikassa on jo mennyt, hänen kannattaisi vain nauttia elämäståän siellä Italiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häkkänen on ihan tarpeeksi vanha, saman ikäinen kuin Macron oli tullessaan Ranskan presidentiksi.

Vierailija
4/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risikko ei ole tarpeeksi älykäs. Vieläkin muistan, kuinka Sipilän hallituksen sote-vääntöjen aikaan kesken istunnon soitteli pörriäisten edustajille ja kyseli näiden mielipiteitä. Ei myöskään tiedä ulkopolitiikasta mitään. Kielitaitokaan ei liene kummoinen. 

Tyylikäs kyllä olisi meitä maailmalla edustamassa, sen myönnän. 

Useimmat mainitut potentiaaliset kokoomuslaiset kelpaisivat minulle paremmin, jopa kakara Häkkänen.

Vierailija
5/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kokoomuslaisilla on Stubbia vastaan?

Itsehän en kokoomuksen ehdokasta äänestä, okoon kuka tahansa, paitsi jos vastaehdokas on joku Huhtasaari toisella kierroksella (ei tule tapahtumaan). Mutta jos ehdotetuista pitäisi valita niin Stubb vaikuttaa parhaalta. Löytyy kokemusta ulkoministerinä, on kielitaitoa ja käytöstavatkin hallussa. 

Laskupäätä ei tunnetusti ole, mutta ei pressa sitä tarvitsekaan.

Vierailija
6/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Stubb vetäytyy niin Orpo voisi vetäistä tilalle Risto E.J. Penttilän. Kokoomus äänestäisi sitten hänen Häkkäsen välillä. 

Vierailija
7/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muwwon hiewoww hampaaww😁

Vierailija
8/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkkänen on ihan tarpeeksi vanha, saman ikäinen kuin Macron oli tullessaan Ranskan presidentiksi.

Nyt ollaan Suomessa. Sain edellisen hallituksen teinitytöistä tarpeekseni pitkäksi aikaa.

Mä en äänestä alle viisikymppistä.

Vierailija
9/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Stubb vetäytyy niin Orpo voisi vetäistä tilalle Risto E.J. Penttilän. Kokoomus äänestäisi sitten hänen Häkkäsen välillä. 

Risto E.J Penttilä ei päässyt läpi edes eduskuntavaaleissa, hän ei ole tarpeeksi suosittu sen enempää kokoomuksessa kuin äänestäjien parissa.

Häkkänen sen sijaan on todella, todella suosittu. Jos hän haastaisi Orpon ensi viikolla kokoomuksen puheenjohtajaksi, hänet todennäköisesti siihen valittaisiin.

Vierailija
10/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko surkeampaa johtajuutta nähty kuin Petteriltä. Hänhän oli salen lemmikki ehkä just siks, ettei sale kokenut petskua uhkaksi noin miehenä ja poliitikkona. Stubb otti salee todella aivoon. Liian style ja liberaali. Salehan vastusti avioliiton sisäisen raiskauksen kriminalisointiakin. Ja ehdotti kirjastoa maksulliseksi. No, kukkaan kokkari ei pressaks ihan heti tuu. Onneks.

Vierailija
11/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslaatikko kuninkaallisille oli limbo. Myös Aleksanteri jakaa vahvasti koksut, mikä kylläkin olisi eduksi Halla-aholle. Häkkänen ja Aaltola ovat melko tasavahvoja.