Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Oon muuten satavarma, että Henryn oma bodycount on suurempi kuin Veralla! On kyllä outoa että jotkut miehet tuota tivaavat naisilta vedoten että "kyllä se jotain kertoo". No voi kertoa vaikka että nainen nauttii omasta seks uaalisuudestaan ja että hänellä on vientiä ja on aktiivinen.
Ennen pidin Veraa ja Henryä voittajaparina mutta en enää. En pidä Verastakaan, on sellainen pick me up -girl vai miksi niitä sanotaan jotka dissaavat muita naisia ja pitävät itseään erilaisena naisena. En tajua miksi Vera ei juttele muiden saaren naisten kanssa vaan vain miesten. Ikään kuin miehet olisivat jotenkin reilumpia, samanlaista juoruamistahan ne tuolla kaikki harrastavat.
Ja ymmärrän myös Patrikin inhon jotain teddykarhua kohtaan mutta jos tykkää babyfacesta ja lapsellisesta naisesta niin silloin saa myös tuta sen naisen lapsellisuuden.
Peppina: Olen ihastunut sinuun.
Benjamin: -
Peppina: Meidän pitäisi päästä sviittiyötä viettämään.
Benjamin: Olisin halunnut päästä jo toisena yönä sviittiin IHAN KENEN kanssa vain.
Peppina: Miksi et tee minulle koskaan aamiaista?
Benjamin: Ehkä joskus yllätän. (Ei edellenkään tee aamiaista tai tuo kahvia.)
Viesti: Kuka haluaa viedä parinsa treffikioskille?
Benjamin: ?
Peppina: Älä katsele muita äläkä puhu muille.
Benjamin: OK.
Jury: Oletko löytänyt saarelta elämäsi naisen?
Benjamin: En.
Peppina kiltti, herää jo.
Onkohan Benkku vaaka? Ei osaa päättää mutta osaa selittää itsensä irti epämiellyttävistä tilanteista.
Oli vaaka tai ei , mutta sympatiat tuon kundin puolella. Normi arjessa tuo jätkä olisi varmaan lähtenyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Oli vaaka tai ei , mutta sympatiat tuon kundin puolella. Normi arjessa tuo jätkä olisi varmaan lähtenyt pois.
Normiarjessa eivät olisi olleet päivääkään yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sympatiat tuollaisen douchen puolella joka puhuu silareista ja on muutenkin epämiellyttävä kumppaniaan kohtaan mutta ei suostu vaihtamaan tätä parempaan jostain ihmeen syystä joka saattaa liittyä voittorahoihin ja "vahvana parina" olemiseen.
Mutta onneksi superfanit ovat huomanneet tämän eivätkä äänestä Benkkua ja peppinaa voittoon.
Taas oli hyvä alku, mutta MIKSI pilasit lopun? Oot lapsellinen ja haluat aiheuttaa riitaa ja pahaakin mieltä, myötähäpeän.
Mutta itse pointti, samaa mieltä. Kyllä se luku kertoo paljonkin arvoistasi ja ajatuksistasi. Vera oli väärässä että ei muka kerro yhtään mitään.
BC 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin no muilla eläinlajeilla ei tietääkseni tunneta seksitauteja. Eikä ne muut eläinlajit paneskele huvikseen ilman siittämistä."
Älä jaksa. Kolme ihmisen vakavimmista seksitaudeista, tippuri, kuppa ja hiv, ovat peräisin eläimiltä. Eläimet harrastavat seksiä myös saman sukupuolen kanssa, joten se niistä sinun "tiedoista".
Joo, simpansseja kuolee harva se päivä kuppaan, kun ei saa antibiootteja. Eiku.
Ai, tulit vielä allekirjoittamaan tyhmyytesi tällä lauseella. :)
Voi kun tulisi esim. Viviannan kaltainen tyrmäävä tapaus. Sais miehet katsella muutakin kuin kakkaisia pyllynaruja.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Benkku vaaka? Ei osaa päättää mutta osaa selittää itsensä irti epämiellyttävistä tilanteista.
Tullut lomalle ja päättänyt pelata rahat kotiin. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Peppinan kaltaisen ihmisen kanssa voi muodostaa tasapainoista ja tervettä parisuhdetta.
Toinen manipuloi itkullaan ja jos siitä erehtyisi sanomaan, seuraa vielä enemmän itkua siitä, miten kumppani ei anna hänen ilmaista tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin no muilla eläinlajeilla ei tietääkseni tunneta seksitauteja. Eikä ne muut eläinlajit paneskele huvikseen ilman siittämistä."
Älä jaksa. Kolme ihmisen vakavimmista seksitaudeista, tippuri, kuppa ja hiv, ovat peräisin eläimiltä. Eläimet harrastavat seksiä myös saman sukupuolen kanssa, joten se niistä sinun "tiedoista".
Ai, tulit vielä allekirjoittamaan tyhmyytesi tällä lauseella. :)
Ai, tulit vielä ilmoittamaan, että olet saanut simpanssilta kupan:)
Miksi miehillä saa olla monta seksikumppani, mutta naisella ei? Eikö tuo ole aika tekopyhää vaatia puolisoltaan jotain mitä ei itse pysty täyttämään?
Ja miksi esimerkiksi suunnilleen selibaatissakin elävä nainen leimataan jakorasiaksi, jos ei suostu kertomaan "bodycountiaan" muille? Miksi oletuksena on, että jos ei kerro, niin määrä on tolkuton? Itse en kertoisi ihan periaatteesta, jos joku jankkaisi ja ruinaisi tuollaista henkilökohtaista tietoa. Totaalinen turn off olisi.
Tähän voisi kysyä, että miksi lyhyt nainen preferoi pitkiä miehiä ja haluaa puolisonsa olevan sellainen? Eikö tuo ole aika tekopyhää vaatia puolisoltaan jotain mitä ei itse pysty täyttämään?
Tai miksi monet naiset eivät halua tehdä aloitetta deittimarkkinoilla, mutta sen sijaan vaativat miehen tekevän aloitteen? Eikö tämäkin ole aika tekopyhää käytöstä vaatia toiselta jotain mitä ei itse ole valmis tekemään?
Niinpä, niinpä. Pariutumiseen liittyy paljon sellaisia biologian kautta meihin koodattuja alitajuisia juttuja, että niiden muuttamiseen/muuttumiseen menee hitosti aikaa. Onhan se totta kai ikävää, että molemmilla sukupuolilla on tähän liittyen sellaisia asioita, mitkä tuntuu epäreiluilta. Mut sellasta se elämä on meillä nisäkkäillä ettei ne nallekarkit aina mee tasan vaikka kuinka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tulisi esim. Viviannan kaltainen tyrmäävä tapaus. Sais miehet katsella muutakin kuin kakkaisia pyllynaruja.
Miksi miehet arvostaa horatsuluukkia? Eikä Vivianna käytä kakkanaru-biksuja? Muistaakseni Bachelorissa käytti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä miehenä tajua mikä tossa Patrikissa viehättää, ei ole kuitenkaan kovin komeakasvoinen, älykäs, ja hauska, ja vaikka taitaa olla vähän pituutta ja lihaksia niin ei se kuitenkaan mikään +190cm bodari ole. Kertokaapa naiset mikä tossa kiehtoo :D
Samaa ihmettelin ketjussa aiemmin naisena. Minulle vastattiin vain, että pituus. Itse en viehäty pitkistä miehistä, jos kasvot ja luonne ei miellytä. On myös ihan liian tatuoitu omaan makuuni. Näyttää enemmän Temptation Island- kuin Love Island -osallistujalta.
Jaa, ehkä vaikuttaa helpolta tyypiltä. Eli helppo valinta tuolla saarella, sillä antaa kuvan ettei itse laita mistään vastaan.
Tuli tässä samalla mieleen, että työpaikalla jännä katsoa kuka on selkeä naisten johtaja ja miesten johtaja. Ovat yleensä eri tyyppejä jotka menestyvät sitten vastakkaisen sukupuolen kanssa. Meillä töissä esimerkiksi yksi mies, joka nauttii jostain syystä muiden miesten suurta arvostusta. On toki lihaksikas, suora selkäinen, kaikkiin henkilökohtaiset hyvät välit jne. Naisiin kuitenkin ei ole niin hyvissä väleissä ja ilmeisesti on sinkku. Naisten johtaja on sitten taas selkeästi yksi nuorempana varmasti kaunis ollut selkeä bosslady.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vera ja Henry puhuu näköjään välillä keskenään englantia.
Tämä parivaljakko saisi poistua. Hyi.
Ankeeta on meno. Henry toistelee muutamaa yksinkertaista lausetta ja lipoo huuliaan. Vera puhuu, analysoi ja tuskailee, kun kaikki pitää vääntää rautalangasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä saa olla monta seksikumppani, mutta naisella ei? Eikö tuo ole aika tekopyhää vaatia puolisoltaan jotain mitä ei itse pysty täyttämään?
Ja miksi esimerkiksi suunnilleen selibaatissakin elävä nainen leimataan jakorasiaksi, jos ei suostu kertomaan "bodycountiaan" muille? Miksi oletuksena on, että jos ei kerro, niin määrä on tolkuton? Itse en kertoisi ihan periaatteesta, jos joku jankkaisi ja ruinaisi tuollaista henkilökohtaista tietoa. Totaalinen turn off olisi.
Tähän voisi kysyä, että miksi lyhyt nainen preferoi pitkiä miehiä ja haluaa puolisonsa olevan sellainen? Eikö tuo ole aika tekopyhää vaatia puolisoltaan jotain mitä ei itse pysty täyttämään?
Tai miksi monet naiset eivät halua tehdä aloitetta deittimarkkinoilla, mutta sen sijaan vaativat miehen tekevän aloitteen? Eikö tämäkin ole aika tekopyhää käytöstä vaatia toiselta jotain mitä ei itse ole valmis tekemään?
No miehet kyllä yleensä preferoivat itseään lyhyempiä naisia, joten tilanne on win-win sen suhteen.
Aloitteista olen sitä mieltä, että naiset tekevät kyllä niitä. Itsekin olen ollut se aloitteellisempi osapuoli ja parisuhteessa olen nykyään.
t.nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin väsähtänyttä meininkiä, että pakko katsoa välillä yksi kausi Geordie Shorea Ruudusta. Siellä tapahtuu ja saa oikeasti nauraa :D
Mä olen jo niin kyllästynyt tähän jankutukseen. En taida jaksaa katsoa enää tän viikon jälkeen, koska ei tapahdu mitään.
Ainahan tämä ohjelma on keskittynyt tunteista puhumiseen, tunteiden vatkaamiseen ees taas, tunteiden sanoittamiseen. On sellainen tunnetaitokurssi nuorisolle.
Vatkaamista todella. Ei ihme ettei lapsia synny, kun on kiire sanoittaa. Eihän nuo tunnu edes tajuavan mistä puhuvat. Kuulostavat käveleviltä self-help oppailta.
Oona oli hyvä puhumaan tunteista ja selkeästi sanoi jotain järkevää tunneyhteydestä jne. Oli varmaan tunnetaidoiltaan noista kehittynein.
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten satavarma, että Henryn oma bodycount on suurempi kuin Veralla! On kyllä outoa että jotkut miehet tuota tivaavat naisilta vedoten että "kyllä se jotain kertoo". No voi kertoa vaikka että nainen nauttii omasta seks uaalisuudestaan ja että hänellä on vientiä ja on aktiivinen.
Ennen pidin Veraa ja Henryä voittajaparina mutta en enää. En pidä Verastakaan, on sellainen pick me up -girl vai miksi niitä sanotaan jotka dissaavat muita naisia ja pitävät itseään erilaisena naisena. En tajua miksi Vera ei juttele muiden saaren naisten kanssa vaan vain miesten. Ikään kuin miehet olisivat jotenkin reilumpia, samanlaista juoruamistahan ne tuolla kaikki harrastavat.
Ja ymmärrän myös Patrikin inhon jotain teddykarhua kohtaan mutta jos tykkää babyfacesta ja lapsellisesta naisesta niin silloin saa myös tuta sen naisen lapsellisuuden.
Ja minä taas olen satavarma, että Veran bodycount on suurempi kuin Henryllä!
Milläs todistat suuntaan tai toiseen? Aivan.
Miehet saavat muodostaa oman mielipiteensä korkean bodycount luvun naisista. Ja naiset saavat muodostaa tästä miesten mielipiteestä oman mielipiteensä.
Naiset saavat myös nauttia karusellista aivan niin paljon kuin lystäävät. Tai olla nauttimatta. Ja miehet saavat tehdä valintojaan tämän mukaan. Aivan kuten naisetkin.
Se on valintojen maailma missä elämme.