Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL

Vierailija
27.03.2025 |

Kuka aikoo katsoa? 14. huhtikuuta alkaa taas.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (8799)

Vierailija
2341/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin no muilla eläinlajeilla ei tietääkseni tunneta seksitauteja. Eikä ne muut eläinlajit paneskele huvikseen ilman siittämistä."

Älä jaksa. Kolme ihmisen vakavimmista seksitaudeista, tippuri, kuppa ja hiv, ovat peräisin eläimiltä. Eläimet harrastavat seksiä myös saman sukupuolen kanssa, joten se niistä sinun "tiedoista".

Joo, simpansseja kuolee harva se päivä kuppaan, kun ei saa antibiootteja. Eiku.

Ai, tulit vielä allekirjoittamaan tyhmyytesi tällä lauseella. :)

Ai, tulit vielä ilmoittamaan, että olet saanut simpanssilta kupan:)

En. Sinähän se olit, joka vertasit ihmisten käyttäytyvän kuin eläimet, kun hehkutit uroksilla olevan suuri bodycount.

Vierailija
2342/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin no muilla eläinlajeilla ei tietääkseni tunneta seksitauteja. Eikä ne muut eläinlajit paneskele huvikseen ilman siittämistä."

Älä jaksa. Kolme ihmisen vakavimmista seksitaudeista, tippuri, kuppa ja hiv, ovat peräisin eläimiltä. Eläimet harrastavat seksiä myös saman sukupuolen kanssa, joten se niistä sinun "tiedoista".

En. Sinähän se olit, joka vertasit ihmisten käyttäytyvän kuin eläimet, kun hehkutit uroksilla olevan suuri bodyc

Huom. Täällä on useita kirjoittajia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehillä saa olla monta seksikumppani, mutta naisella ei? Eikö tuo ole aika tekopyhää vaatia puolisoltaan jotain mitä ei itse pysty täyttämään?

Ja miksi esimerkiksi suunnilleen selibaatissakin elävä nainen leimataan jakorasiaksi, jos ei suostu kertomaan "bodycountiaan" muille? Miksi oletuksena on, että jos ei kerro, niin määrä on tolkuton? Itse en kertoisi ihan periaatteesta, jos joku jankkaisi ja ruinaisi tuollaista henkilökohtaista tietoa. Totaalinen turn off olisi.

Tähän voisi kysyä, että miksi lyhyt nainen preferoi pitkiä miehiä ja haluaa puolisonsa olevan sellainen? Eikö tuo ole aika tekopyhää vaatia puolisoltaan jotain mitä ei itse pysty täyttämään?

Tai miksi monet naiset eivät halua tehdä aloitetta deittimarkkinoilla, mutta sen sijaan vaativat miehen tekevän aloitteen? Eikö tämäkin ole aika tekopyhää käytöstä vaatia toiselta jotain mitä ei itse ole valmis tekemään?

Ihan jokaisen pitäisi olla monen asian yläpuolella. Vaikkapa pituuden tai aloitteen tekemisen suhteen, ei ole merkittäviä asioita oikean rakkaussuhteen syntymisessä. Tekopyhyyttä on monilla.

Oma toiveeni oli, että mieheni olisi kokematon, ja sellaisen sainkin. Olisin toivonut lyhyempää niestä pitkä sattui olemaan, mut ei iso asia, tietenkin. Mies toivoi kokematonta ja sellaisen sai, ja pienirintaisen mut isot mulla on. Ei vähennä rakkautta.

Vierailija
2344/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä bodycounttien kyselijät ovat lähtökohtaisesti omistushaluisia. Kohdalleni on sattunutkin yksi, joka osoittautui kontrolloivaksi ja mustasukkaiseksi.

Ei tasapainoinem ja terveitsetuntoinen aikuinen ihminen tuollaisia mieti. Ihan kuin ihminen siitä menisi pilalle, että harrastaa seksiä.

Vierailija
2345/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina lypsi Benjaminilta ihastuksen tunnustamisen

Vierailija
2346/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet kyllä yleensä preferoivat itseään lyhyempiä naisia, joten tilanne on win-win sen suhteen.

Aloitteista olen sitä mieltä, että naiset tekevät kyllä niitä. Itsekin olen ollut se aloitteellisempi osapuoli ja parisuhteessa olen nykyään.

t.nainen

Kyllä, olet oikeassa. Pyydän anteeksi virhettäni. Naiset tekee yleensä enemmän aloitteita kuin miehet. Olet nyt todistanut tämän.

Huoh. Naiset ja heidän yksittäistapauksensa / omat kokemuksensa, joiden kautta he yrittävät hahmottaa maailmaa. Ja kuten ennalta jo arvasimme sekä saimme juuri huomattua: suoritus epäonnistui ja pahasti.

Sinä haluat väkisin vääntää. En kirjoittanut, että naiset tekevät ENEMMÄN aloitteita kuin miehet. Kirjoitin, että kyllä niitä naisetkin tekevät. 

Ja minkä mukaan sinä hahmotat maailmaa, jollet hahmota sitä omien kokemustesi kautta? 

Vierailija
2347/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä bodycounttien kyselijät ovat lähtökohtaisesti omistushaluisia. Kohdalleni on sattunutkin yksi, joka osoittautui kontrolloivaksi ja mustasukkaiseksi.

Ei tasapainoinem ja terveitsetuntoinen aikuinen ihminen tuollaisia mieti. Ihan kuin ihminen siitä menisi pilalle, että harrastaa seksiä.

Paitsi tietysti ne miehet, jotka ovat käyneet maksullisella naisella. Ne menee seksistä pilalle.

Ja jos naisilta kysytään, niin JOKAINEN prostituoitu on ihmiskaupan uhri, huumekoukussa ja parittajan hommaan väkivalloin pakottama, joten siitäkin vielä yksi rasti lisää miehen syntilistaan.

Vierailija
2348/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluat väkisin vääntää. En kirjoittanut, että naiset tekevät ENEMMÄN aloitteita kuin miehet. Kirjoitin, että kyllä niitä naisetkin tekevät. 

Ja minkä mukaan sinä hahmotat maailmaa, jollet hahmota sitä omien kokemustesi kautta? 

Myös naiset raiskaavat, joten ei voi väittää, että raiskaukset olisivat sukupuolittunut ilmiö. 

Minä en ole kokenut rasismia, joten sitä ei ole Suomessa olemassakaan.

Ymmärrätkö? 

Vierailija
2349/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet kyllä yleensä preferoivat itseään lyhyempiä naisia, joten tilanne on win-win sen suhteen.

Aloitteista olen sitä mieltä, että naiset tekevät kyllä niitä. Itsekin olen ollut se aloitteellisempi osapuoli ja parisuhteessa olen nykyään.

t.nainen

Kyllä, olet oikeassa. Pyydän anteeksi virhettäni. Naiset tekee yleensä enemmän aloitteita kuin miehet. Olet nyt todistanut tämän.

Huoh. Naiset ja heidän yksittäistapauksensa / omat kokemuksensa, joiden kautta he yrittävät hahmottaa maailmaa. Ja kuten ennalta jo arvasimme sekä saimme juuri huomattua: suoritus epäonnistui ja pahasti.

Mutta niinhän sinäkin teet? Omien ikävämpien kokemusten pohjalta koet oikeudeksesi haukkua ja yleistää kaikki naiset mm. tekopyhiksi.

Olemme ihmisiä, näinhän me toimimme. Sarkasmi ei tee asioista kauniimpaa.

Vierailija
2350/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppiina lypsi Benjaminilta ihastuksen tunnustamisen

Taapero. Haluaa ihmisten ja maailman muuttuvan sellaiseksi kuin haluaa tai muuten tulee itku.

Vierailija
2351/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niinhän sinäkin teet? Omien ikävämpien kokemusten pohjalta koet oikeudeksesi haukkua ja yleistää kaikki naiset mm. tekopyhiksi.

Olemme ihmisiä, näinhän me toimimme. Sarkasmi ei tee asioista kauniimpaa.

Kerrotko vielä millaisia ikävämpiä kokemuksia minulla on ollut, joiden pohjalta koen oikeudekseni haukkua ja yleistää kaikki naiset tekopyhiksi? Mielestäni en tällaisista kokemuksista mitään kirjoittanut.

Vierailija
2352/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:rjoittiilla eläinlajeilla ei tietääkseni tunneta seksitauteja. Eikä ne muut eläinlajit paneskele huvikseen ilman siittämistä."

Älä jak tuskin noilla on bodycount mitään ku pikku risut ei kiinnosta miähiisa. Kolme ihmisen vakavimmista seksitaudeista, tippuri, kuppa ja hiv, ovat peräisin eläimiltä. Eläimet harrastavat seksiä myös saman sukupuolen kanssa, joten se niistä sinun "tiedoista".

En. Sinähän se olit, joka vertasit ihmisten käyttäytyvän kuin eläimet, kun hehkutit uroksilla olevan suuri bodyc

Vierailija
2353/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia ja Henri

Vierailija
2354/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppina on kuin pieni lapsi, joka on itkemällä oppinut saamaan haluamansa. Muutkin tunnetaidot, ehkä tuosta syystä, jääneet lapsen tasolle. Ei osaa esim kunnioittaa itseään, eikä myöskään pariaan.

Vierailija
2355/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös naiset raiskaavat, joten ei voi väittää, että raiskaukset olisivat sukupuolittunut ilmiö. 

Minä en ole kokenut rasismia, joten sitä ei ole Suomessa olemassakaan.

Ymmärrätkö? 

Juu, on varmasti tiettyjä faktoja, jotka voidaan todistaa olevan oikeita, vaikkei niitä ole itse kokenut.

Mutta et voi mitenkään todistaa, että kuinka moni nainen tekee aloitteita ja kuinka moni mies. Se asia on täysin sun mutua. 

Vierailija
2356/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas tämä yksi omasta mielestään nokkela sankari tuli kylvämään vihaisia kommenttejaan. Palaan kun on taas asiallista keskustelua, moro.

Vierailija
2357/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina saa hyvää terapiaa ja oivalluksia, kun katsoo tämän ripulin. Äitini sanoi aina, että älä sinä miehen perässä lähde juoksemaan. Tuoltahan se sitten näyttää.

Vierailija
2358/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppiina saa hyvää terapiaa ja oivalluksia, kun katsoo tämän ripulin. Äitini sanoi aina, että älä sinä miehen perässä lähde juoksemaan. Tuoltahan se sitten näyttää.

aivan järjetöntä kitinää ja itkua. Varmaan hävettää nyt. 

Vierailija
2359/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehillä saa olla monta seksikumppani, mutta naisella ei? Eikö tuo ole aika tekopyhää vaatia puolisoltaan jotain mitä ei itse pysty täyttämään?

Ja miksi esimerkiksi suunnilleen selibaatissakin elävä nainen leimataan jakorasiaksi, jos ei suostu kertomaan "bodycountiaan" muille? Miksi oletuksena on, että jos ei kerro, niin määrä on tolkuton? Itse en kertoisi ihan periaatteesta, jos joku jankkaisi ja ruinaisi tuollaista henkilökohtaista tietoa. Totaalinen turn off olisi.

Koska panomiehellä on paljon haluttuja ominaisuuksia, jotta hän voi olla panomies. Näitä voi olla esimerkiksi poikkeuksellisen komea ulkonäkö, varakkuus, menestyminen eri aloilla, statusta, huumorintajua ja sosiaalisia taitoja tai älykkyyttä. Naiselle taas riittää, että on jotenkin naiseksi tunnistettavissa. Kaikki miehet haluavat olla panomiehiä ja kaikki naiset haluavat panomiehiä.

Ja koska: Avain joka kelpaa joka lukkoon on hyvä avain. Lukko johon kelpaa joka avain on huono lukko.

Vierailija
2360/8799 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia ja Henri

Nämä ovat kyllä se kirkkaasti erottuva poikkeus tuossa jengissä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan