Love Island Suomi 5. kausi OFFICIAL
Katso lähetysajat : Love Island Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8799)
Jos tuonne tulisi povipommi, Benkku olisi pulassa. Hänhän tykkää muodokkaista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä saa olla monta seksikumppani, mutta naisella ei? Eikö tuo ole aika tekopyhää vaatia puolisoltaan jotain mitä ei itse pysty täyttämään?
Ja miksi esimerkiksi suunnilleen selibaatissakin elävä nainen leimataan jakorasiaksi, jos ei suostu kertomaan "bodycountiaan" muille? Miksi oletuksena on, että jos ei kerro, niin määrä on tolkuton? Itse en kertoisi ihan periaatteesta, jos joku jankkaisi ja ruinaisi tuollaista henkilökohtaista tietoa. Totaalinen turn off olisi.
Koska panomiehellä on paljon haluttuja ominaisuuksia, jotta hän voi olla panomies. Näitä voi olla esimerkiksi poikkeuksellisen komea ulkonäkö, varakkuus, menestyminen eri aloilla, statusta, huumorintajua ja sosiaalisia taitoja tai älykkyyttä. Naiselle taas riittää, että on jotenkin naiseksi tunnistettavissa. Kaikki miehet haluavat olla panomiehiä ja kaikki naiset haluavat panomiehiä.
Ja koska: Avain joka kelpa
Jotenkin kirjoituksistasi paistaa katkeruus. Tunne siitä, että olet jäänyt osattomaksi jostakin.
Oikeastihan jokaisella meillä on se oma tie, mitä tässä elämässä kuljetaan. Jokaisella erilainen. Lopeta vertailu.
Ei esim naisten määrä tee miehestä parempaa. Tai miesten määrä naisesta huonompaa.
Se miten kohtelet itseäsi ja muita on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä haluat väkisin vääntää. En kirjoittanut, että naiset tekevät ENEMMÄN aloitteita kuin miehet. Kirjoitin, että kyllä niitä naisetkin tekevät.
Ja minkä mukaan sinä hahmotat maailmaa, jollet hahmota sitä omien kokemustesi kautta?Myös naiset raiskaavat, joten ei voi väittää, että raiskaukset olisivat sukupuolittunut ilmiö.
Minä en ole kokenut rasismia, joten sitä ei ole Suomessa olemassakaan.
Ymmärrätkö?
Juu, on varmasti tiettyjä faktoja, jotka voidaan todistaa olevan oikeita, vaikkei niitä ole itse kokenut.
Mutta et voi mitenkään todistaa, että kuinka moni nainen tekee aloitteita ja kuinka moni mies. Se asia on täysin sun mutua.
Voin kuulostaa ylimieliseltä besserwisseriltä, mutta jotenkin uskallan kuitenkin väittää - vaikka en sitä nyt tässä lähde edes yrittämään todistaa tieteellisesti millään lähteillä (ehkä niitäkin löytyisi, en tiedä löytyykö tosin Suomessa tehdyistä tutkimuksista) - miesten tekevän KESKIMÄÄRIN enemmän aloitteita kuin KESKIMÄÄRIN naiset tekevät.
Ja sinulle tämä on toistaiseksi täysi mysteeri, että kumpi sukupuoli tekee KESKIMÄÄRIN enemmän aloitteita? Voi olla kumminpäin vain?
Vierailija kirjoitti:
Patrikin lipevä "charmi" toimii joillekin ja taas me muut näemme aivan jotain muuta, mikä on melkoisen vastenmielistä ja "ick-osastoa". Näin me olemme erilaisia.
Villalla ainakin tuo näyttää Patrikilla toimivan ja naisia kaatuu kuin heinää.
Vauvalla sitten tädit nyrpistää nenäänsä ja näpyttelee paheksuvia viestejä.
Ja kuitenkin Patrik kairaa menemään alapeukuista huolimatta.
Pate hävis herra Pupulle, hahhaa!
Jotenkin kirjoituksistasi paistaa katkeruus. Tunne siitä, että olet jäänyt osattomaksi jostakin.
Oikeastihan jokaisella meillä on se oma tie, mitä tässä elämässä kuljetaan. Jokaisella erilainen. Lopeta vertailu.
Ei esim naisten määrä tee miehestä parempaa. Tai miesten määrä naisesta huonompaa.
Voisit muuten yllättyä, jos tietäisit millainen status minulla yhteiskunnallisesti on. Tai millä tavoin olen muutenkin elämässäni menestynyt mm. naisrintamalla.
Toki, jos mun kirjoituksia lukee kuin piru raamattua, niin sieltä voi löytää juuri sellaisia asioita kuin itselleen mieluisaksi kokee; kuten nyt sun mainitsema katkeruus tai osattomaksi jääminen deittimarkkinoilla. Mutta ikävä tuottaa pettymys näistä molempiin. Paljastetaan nyt tämän verran mun anonyymiteetin salaisuuksia.
Ei pidä provosoitua, jos provosoidaan.
Ihanaa, rakas! Mäkin toivon maailmanrauhaa ja vaaleanpunaisia sydämiä taivaalle yksisarvisten kera :)
Vierailija kirjoitti:
Nämä bodycounttien kyselijät ovat lähtökohtaisesti omistushaluisia. Kohdalleni on sattunutkin yksi, joka osoittautui kontrolloivaksi ja mustasukkaiseksi.
Ei tasapainoinem ja terveitsetuntoinen aikuinen ihminen tuollaisia mieti. Ihan kuin ihminen siitä menisi pilalle, että harrastaa seksiä.
Mä niin allekirjoitan sun mielipiteen. Oon alusta asti ajatellut, että Henry on mustasukkainen ja omistushaluinen. Bodycount-utelu vaan vahvisti ajatustani.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuonne tulisi povipommi, Benkku olisi pulassa. Hänhän tykkää muodokkaista naisista.
Ei olisi. Benjamin on mennyt lomalle, saamaan julkisuutta ja korjaamaan voittopotin. Ei se naisen puutteen takia tuolla ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä saa olla monta seksikumppani, mutta naisella ei? Eikö tuo ole aika tekopyhää vaatia puolisoltaan jotain mitä ei itse pysty täyttämään?
Ja miksi esimerkiksi suunnilleen selibaatissakin elävä nainen leimataan jakorasiaksi, jos ei suostu kertomaan "bodycountiaan" muille? Miksi oletuksena on, että jos ei kerro, niin määrä on tolkuton? Itse en kertoisi ihan periaatteesta, jos joku jankkaisi ja ruinaisi tuollaista henkilökohtaista tietoa. Totaalinen turn off olisi.
Tähän voisi kysyä, että miksi lyhyt nainen preferoi pitkiä miehiä ja haluaa puolisonsa olevan sellainen? Eikö tuo ole aika tekopyhää vaatia puolisoltaan jotain mitä ei itse pysty täyttämään?
Ei omille fyysisille piirteilleen mitään voi. Olisin mielelläni pidempi, mutta ehkä parempi onni seuraavassa elämässä 🤷 Ja itse en edes preferoi erityisen pitkiä miehiä. Näyttäisi ja tuntuisi epäsuhdalta deittailla jotain koripalloilijaa, kun olen itse vain 164 cm.
Vertasit siis pituutta bodycountiin. Pituudelle ei voi mitään, omalle käytökselle sentään voi. En ole sarjapanija enkö halua, että miehenikään sellainen on. Minusta ihan reilu peli.
Vierailija kirjoitti:
Voisit muuten yllättyä, jos tietäisit millainen status minulla yhteiskunnallisesti on. Tai millä tavoin olen muutenkin elämässäni menestynyt mm. naisrintamalla.
Toki, jos mun kirjoituksia lukee kuin piru raamattua, niin sieltä voi löytää juuri sellaisia asioita kuin itselleen mieluisaksi kokee; kuten nyt sun mainitsema katkeruus tai osattomaksi jääminen deittimarkkinoilla. Mutta ikävä tuottaa pettymys näistä molempiin. Paljastetaan nyt tämän verran mun anonyymiteetin salaisuuksia.
Ei pidä provosoitua, jos provoso
Jos näin on, niin miksi ihmeessä koet tarvetta puolustella itseäsi ja menestystäsi naisrintamalla. Ei se tee ihmisestä sen huonompaa tai parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Henri
Nämä ovat kyllä se kirkkaasti erottuva poikkeus tuossa jengissä. :)
Aivan ihania molemmat.
Ei omille fyysisille piirteilleen mitään voi. Olisin mielelläni pidempi, mutta ehkä parempi onni seuraavassa elämässä 🤷 Ja itse en edes preferoi erityisen pitkiä miehiä. Näyttäisi ja tuntuisi epäsuhdalta deittailla jotain koripalloilijaa, kun olen itse vain 164 cm.
Vertasit siis pituutta bodycountiin. Pituudelle ei voi mitään, omalle käytökselle sentään voi. En ole sarjapanija enkö halua, että miehenikään sellainen on. Minusta ihan reilu peli.
Vertasin meihin sukupuolina koodattuihin alitajuisiin toiveisiin liittyen kumppanin ominaisuuksiin. Ja ei, tämä ei tarkoita, että ne pitää jokaisen ihmisen kohdalla paikkaansa. Mutta yleistettäviä asioita nämä kuitenkin ovat.
En toisaalta ole yllättynyt ettet kommentoinut mitään tuohon naisten käytökseen, missä he vaativat miehiltä aloitteen tekemistä. Se ei olisi oikein sopinut sun viestisi sisäiseen logiikkaan. Ja ei, edelleenkään kaikki naiset eivät vaadi miehiltä aloitetta, mutta sen verran sukupuolittunutta tämä käytös on, että sitä voidaan yleistää ilmiönä.
Jos näin on, niin miksi ihmeessä koet tarvetta puolustella itseäsi ja menestystäsi naisrintamalla. Ei se tee ihmisestä sen huonompaa tai parempaa.
Joo, meillä on kaikilla jakamaton ihmisarvo.
Mutta jos meet esim. Tinderiin, niin siellä ei kaikkia kohdella tasa-arvoisesti yhtä "hyvinä" ja kaikilla ei ole samat mahdollisuudet. Vaikka sielläkin teoriassa kaikilla on sama ihmisarvo. Go figure.
Ja toisekseen, jos minusta esitetään paikkaansa pitämättömiä vihjailuja tai oletuksia, niin joskus voin niitä hieman oikoa. Ei se puolustelua kuitenkaan ole. Miksi sinä olet noin hyökkäävä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos meet esim. Tinderiin, niin siellä ei kaikkia kohdella tasa-arvoisesti yhtä "hyvinä" ja kaikilla ei ole samat mahdollisuudet. Vaikka sielläkin teoriassa kaikilla on sama ihmisarvo. Go figure.
Ja toisekseen, jos minusta esitetään paikkaansa pitämättömiä vihjailuja tai oletuksia, niin joskus voin niitä hieman oikoa. Ei se puolustelua kuitenkaan ole. Miksi sinä olet noin hyökkäävä?
No enhän ollut. Ihan kiltisti kirjoitin. Ainakin omasta mielestäni. :)
Tinder on vain yksi treffisovellus, jota ei tulisi ottaa turhan vakavasti. Oikeastaan, sitä ei pitäisi ottaa vakavasti ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä provosoitua, jos provoso
Ollaanko me saatu itse Valavuori ketjuun? Vai joku persupoliitikko? 😂 Todella ansioitunut varmasti juu. Sinun ylitsevuotava katkeruus naisia kohtaan viestii siitä, että olet elänyt vuosia ypöyksin ja bestiksesi on oma kätesi. Nuo LI:n naiset ei sinua edes vilkaisisi.
Ollaanko me saatu itse Valavuori ketjuun? Vai joku persupoliitikko? 😂 Todella ansioitunut varmasti juu. Sinun ylitsevuotava katkeruus naisia kohtaan viestii siitä, että olet elänyt vuosia ypöyksin ja bestiksesi on oma kätesi. Nuo LI:n naiset ei sinua edes vilkaisisi.
Se on aina naurattanut minua, kun naisten ainoat argumentit ovat tyyliin: "Mies on eri mieltä kuin minä joten hän ei varmaan saa pillua". Tästä oli joku hauska youtube video miten klassinen vastaväite naiselta on, että jos mies ei suostu olemaan samaa mieltä naisen kanssa: "I will make my holes unavailable to you or say other womens holes are unavailable to you" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enhän ollut. Ihan kiltisti kirjoitin. Ainakin omasta mielestäni. :)
Tinder on vain yksi treffisovellus, jota ei tulisi ottaa turhan vakavasti. Oikeastaan, sitä ei pitäisi ottaa vakavasti ollenkaan.
Sun viestit on sen verran epäkoherentteja, että niihin vastaaminen on melkoisen epätyydyttävää näin kirjallisessa mielessä ajateltuna, joten taidanpa jättää vastaisuudessa kontraukset tekemäti.
Miksi tässä soi taustalla tuollaista ällöttävää pehmosuomipoppia ja vaikeroivaa radioiskelmää? Kaikki suomenkielisiä biisejä, sama linja nykyisin Esitreffit alttarilla.
Eikö noita bikineiden alaosia voi pitää normaalisti?