43-vuotias äitini taas raskaana....hävettää :(
Isäni vielä vanhempi ja kuudes lapsi tulossa. Minä ja kaksi muuta jo täysi-ikäisiä, kaksi pikkulapsia ja nyt kun nuorinkin täyttää jo viisi niin pitää vielä kuudes hankkia. En ymmärrä. Vasta sai lapsenlapsenkin, niin luulisi, että olisi edes se riittänyt.
Kommentit (146)
Nostan hattua vanhemmillesi, upeaa nykypäivänä kun monella pariskunnalla on kuusi lasta yhteensä, tosin sun mun ja hentun liisan kanssa tehtyjä.
minunkin äitini oli 40 kun minuta ja kaksosiskoni väänsi ja kotona oli kaks alle kouluikäistä ja lisäksi vielä viisi aikuista lasta. Miten se sinun elämääsi vaikeuttaa???? Oletpas tosiaan naiivi. ihan puistattaa.
Äitisi on nainen parhaassa iässä, miksi 43-vuotias nainen ei saisi olla raskaana ja saada lapsia, jos niin haluaa? Sinultako pitäisi lupa pyytää?
kun lapsi on 15 niin isä on jo 62. ei kovin kivaa teinille.
t. ap
Vierailija:
Äitisi on nainen parhaassa iässä, miksi 43-vuotias nainen ei saisi olla raskaana ja saada lapsia, jos niin haluaa? Sinultako pitäisi lupa pyytää?
eikä äiti kerkiäkään paapomaan sinua (ja lapsiasi). haistan kateutta...
minun teini-iässäni isäni oli jo melkein 70, eikä kuule hävettäny sitte tippaakaan. hienosti lapsensa hoiti. Kyllä te ootte omituisia...
Minunkin äitini sai yli nelikymppisenä viimeisensä. On jotenkin noloa esitellä nuorinta sisarustani ja omaa lastani: " Tässä on Kalle-eno ja tässä kymmenen senttiä pitempi Joonas-siskonpoika" . En häpeä äitiäni tai hänen lastensaantiaan, mutta kieltämättä asia joskus aiheuttaa noloja ja ikäviä tilanteita. Yritän välttää kertomasta asiasta jos se vain on mahdollista.
Vierailija:
eikä äiti kerkiäkään paapomaan sinua (ja lapsiasi). haistan kateutta...
Hoida vain ap itse omat lapsesi!
tosiasia kun on, että syövät ym. kohtaukset lisääntyvät todella paljon 5-6 kympin jälkeen.
Kun lapsi on parikymppinen niin vanhemmat 70-kymppisiä eivätkä jaksa enää edes mahdollisten lastenlasten kanssa leikkiä.
t. ap
Vierailija:
minun teini-iässäni isäni oli jo melkein 70, eikä kuule hävettäny sitte tippaakaan. hienosti lapsensa hoiti. Kyllä te ootte omituisia...
jos äiti on nuorena vääntäny teidätkin niin mitä pahaa siinä on jos on vielä siinä kunnossa että voi lisää pukata???
ei lässytäkkään ap:n uutta vauvaa vaan lässyttää ihan omaa raskauttaan.. voi sinua ap.
en vaan ymmärrä miksi äitini koko ajan hankkii lapsia tavallaan vanhan " korvikkeeksi" . 7-vuotiaan syntymästä lähtien hän on koko ajan hössöttänyt vauvoista ja nytkin vihjailee vielä raskaana ollessaan, että kyllähän tänne vielä lisääkin mahtuisi ja vastahan oli juttu siitä 67-vuotiaasta äidistä jne.
Tuntuu siis, että kun edelliset kasvaa isommiksi niin äidilläni on joku pakkomainen tarve saada uusi vauva. Isäni ei tätä uutta lasta edes halunnut, hän itse kertoi tämän minulle. Ilmeisesti äitini on siis jotenkin juoninut raskauden salaa.
t. ap
Vierailija:
Kun lapsi on parikymppinen niin vanhemmat 70-kymppisiä eivätkä jaksa enää edes mahdollisten lastenlasten kanssa leikkiä.t. ap
Ja tuossa kai se tulikin, eli lapsenlapsilta on pois se, kun tekevät itse nyt lapsia. Grow up, ap -etkö ole yhtään onnellinen, että saat taas sisaruksen? Yritä tietoisesti muuttaa asennettasi, jotta se iloinen perhetapahtuma menee sitten mukavammissa merkeissä. Onnea sinulle ja perheellesi.
no miksikäs ite hankit lapsia??? onko sinulla joku parempi syy, oletko sinä jotenkin enemmän etuoikeutettu? vastaisitko tähän kiitos.
olet naurettava.
Kirjoita nyt tuntemuksesi itsellesi jonnekin ylös, niin voit niitä sitten yli nelikymppisenä itse lukea ja naureskella niille ihan niin kuin mekin nyt tehdään.