Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-vuotias äitini taas raskaana....hävettää :(

Vierailija
12.03.2007 |

Isäni vielä vanhempi ja kuudes lapsi tulossa. Minä ja kaksi muuta jo täysi-ikäisiä, kaksi pikkulapsia ja nyt kun nuorinkin täyttää jo viisi niin pitää vielä kuudes hankkia. En ymmärrä. Vasta sai lapsenlapsenkin, niin luulisi, että olisi edes se riittänyt.

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi, olisinsilloin itse ollut 23, sisarukseni 20 ja 15. Kyllä olisi vauvassa ollut sulattamista.

En kuitenkaan halua tuomita 40sia pienten lasten äitejä, kukin tavallaan.

Vierailija
142/146 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin se ensimmäisen ihmettelijän peesaaja.

" tarve" ja " tarve" .

Onko tarve terveellistä vai onko se esim. ripustautumista? Turvallisen sylin minulle ainakin antaa aviomieheni ja häneltä minusta on sitä luontevinta naimisissa olevana aikuisena naisena etsiäkin, ei äidiltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän 20-vuotiaat pitävät itseään niin nuorina ja 40-vuotiaat ovat taas aivan vanhoja kääkkiä.

Ennen vanhaan tämän ikäiset synnyttivät rintarinnan. Ei ollut 20-vuotias liian nuori, eikä 40-vuotias liian vanha.

Että on ongelma tehty asiasta! Kasvakaa aikuisiksi, myös ap. Kyllähän ongelman olet kehittänyt.

Vierailija
144/146 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään vaiheessa väittänytkään, että tuo lapsi olisi syyllinen tilanteeseen. Hän on 100% viaton, enkä koe minkäänlaisia negatiivisia tunteita häntä kohtaan.

Minun mielestäni syyllinen on ihan täysin se nainen, joka itsekkäästi halusi tehdä oman lapsen vaikka ikää oli jo reilusti enemmän kuin ensisynnyttäjälle suositellaan, ja joka ei kykene katsomaan itseään realistisesti, vaan elää " ikuista nuoruutta" eikä tajua että aika kulkee koko ajan ja muuttaa samalla meitä kaikkia.

Ja samaten syyllinen on myös tietysti se mies, joka odottaa eläkkeelle pääsyä kun ei jaksa töissä, mutta päättää silti tehdä vielä vauvan...

Käsittämätöntä, että aikuisista löytyy niin paljon ihmisiä, jotka ajattelevat vain omia halujaan ja näkevät peilistä sen kuvan, joka siellä oli 20vuotta sitten. Että ei ihan oikeasti tajuta, miten ne omat valinnat vaikuttavat niin moniin muihinkin, eikä läheskään aina positiivisesti.

Vierailija
145/146 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko sen takia syyllisyyttä? Luuletko tosiaan, ettei 43-vuotias enää harrasta seksiä. Luulenpa, että sitä harrastaa ja saa harrastaa vielä 80-vuotiaskin tai vanhempikin vai mikä tässä perimmäisenä ongelmana on? Pelkäätkö jääväsi ilman huomiota? Vanhempiaan ei voi omistaa kukaan, et Sinäkään. Ne olisivat saattaneet kuolla jo kauan sitten vaikka tapaturmaisesti.

Vierailija
146/146 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa päässään jatkuvaa syyllisyyttä, sillä he ovat jatkuvasti tämän päivän maailmassa syyllistettävinä. Onko sitten väärin tehdä lapsi, jos se vielä tulee silloin. Ei ole lainkaan sanottu, että nuorikaan vanhempi pystyy huolehtimaan lapsesta. Tänä päivänä on hirveän paljon huostaanottoja.

Minusta on aina äitipuolilta väärin vierottaa lapset omasta isästään. Näin vain jostain kumman syystä usein minunkin kokemukseni mukaan käy. Eikä siihen vaikuta edes lapsien ikä.