Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehditkö lapsesi hoitopaikan muita vanhempia tuonti/hakutilanteessa?

Vierailija
12.03.2007 |

minusta on normaalia tervehtiä päiväkodissa sisällä ja pihalla muita vanhempia, ja suurimmalla osalla vanhemmista pitää sitä myös normaalina. mutta sitten lapseni päiväkodissa on myös näitä, jotka eivät koskaan tervehdi. ja yhdellä pojalla kumpikaan ei tervehdi. ja muutenkaan en ole kummankaan nähnyt hymyilevän tai muutenkaan elehtivän koskaan. aluksi luulin kun huomasin ettei äiti tervehdi, että ehkä hän on masentunut, väsynyt tms mutta sitten tajusin, että he ovat sellaisia, etteivät tervehdi. tuntuu oudolta. pitkään tein sitä että tervehdin heitä siitä huolimatta että takaisin sain vain pienen vilkaisun, nyttemmin olen jättänyt tervehtimättä. se tuntuu vain niin oudolta, kun lapsemme leikkivät yhdessä ja samasta ovesta kuljetaan, joskus yhtäaikaakin jne. kavereita tms ei todellakaan tarvitse olla,mutta edes pieni päännyökkäys olisi mielestäni korrektia.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupungilla näen niin en välttämättä tunnista naamalta enkä osaa tervehtiä. Että sori vaan, ei ole tarkoitus olla epäkohtelias, mutta mulla on huono kasvomuisti.

Ei minun tarvitse olla kaveria kaikkien kanssa joita tervehdin, tervehdin joitakin inhoamiani ihmisiäkin. En vaurioidu henkisesti siitä että joku sanoo mulle moi.

En kyllä ymmärrä miksi ihmeessä muka koululaisten vanhempien tarvitsisi olla keskenään tekemisissä enemmän kuin päiväkotilaisten? Koululaiset osaa jo itse sopia tapaamisensa, enemmänhän päiväkotilainen joutuu turvautumaan vanhempiinsa jos kavereita haluaa tavata tarhan ulkopuolella.

Vierailija
102/103 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saattanut pahoittaa mieleni, ellei minua tervehdittäisi... Nyt osaan varautua siihenkin, enkä ehkä jää märehtimään että mikä minussa on vikana...

" Harjoitteluvaiheessa" kun ulkoiltiin lasten kanssa, yksi mamma oli niin nyrpeätä koko ajan ja puhui vain henkilökunnan kanssa (vaikka siis tuntikausia lasten leikkejä yhdessä seurattiinkin), että häneen en kyllä välittäisi enää törmätäkään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan kohteliasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän