Millä synnytys käyntiin????
uusia kikkoja kaivataan! Vaikka ei tässä taaskaan tunnu mikään auttavan, kun ei tämä kakkonenkaan halua syntyä ihmisten aikaan (nyt rv 40+5, esikoinen käynnistettiin 41+6). Vauva kiinnittynyt ja ihan alhaalla... Huoh!
Kommentit (10)
pitkä kävely
pese lattia kontallasi
akupunktio
-- kuulemma ihan totta toimii
mausteikas ateria.
-- esim. mene intialaiseen ravintolaan
Kuten että montako neulaa tarvitaan, tai onko kallista?
soita vaan mihin tahansa paikkaan joka myy hierontaa tai manikyyrejä.
Kyllä he tietävät mistä puhut
Kokeiltu ja todettu hyväksi kikaksi (erään vanhehemman terveydenhoitajan neuvo)
Molemmilla kerroilla lähti samalla reseptillä (eka 41+3 ja toinen 41). Olin ihan kypsä lopussa, kun ei mitään tapahtunut. Parina päivänä seksiä ja aamulla saunaan, kunnon löylyihin. Johan lähti tapahtuun
On helpompi neuvoa, kuin toteuttaa =)
Seksi ei ainakaan mulla auta. Esikoista yritettiin silloin saada syntymään päivittäisellä yhdynnällä, ei auttanut. Nyt on niin kovat liitoskivut ettei ole tehnyt mieli, mutta yritettiin kerran. Tulos: Monta päivää jatkuneet kivuttomat mutta napakat supistukset loppui siihen paikkaan, ja ovatkin pysyneet poissa siitä lähtien. Perjantaina siivosin kahdeksan tuntia, ei mitään vaikutusta. Olen porraskävellyt minkä liitoskivut antavat myöten, ei mitään. Sauna vaan turvottaa jalat. Eli kyllähän se niin on, että sisällä ne pysyy aika tiukasti, jos eivät ole ulos tulossa. Mutta käynnistyksellä taas uhkaillaan ison koon vuoksi. Olisin tällä kertaa halunnut spontaanin käynnistymisen, kun ei se käynnistys niin kivaa ole. Maata sängyssä kiinni piuhoissa kipuja odottamassa. Taidanpa hakea sitä suklaata. Jos ei synnytys sillä ala, niin tuleepahan ainakin parempi mieli (ja isompi vauva, voi ei...)
Sitä akupunktiota voisin kyllä kokeilla...
Jos äiti haluaa ottaa riskin vauvan hyvinvoinnin uhalla ja ottaa risiiniöljyä niin surullista on, kyse ei kuitenkaan ole monestakaan päivästä/viikosta. Jos joku ammatti hlö tuollaista ehdottaa, kannattaa valittaa. Aihepiiristä löytyy tutkittua tietoa, joten älkää hyvät tiineet sitä kokeilko. MM. hallitsemattomia supistuksia, vauvan hapenpuutetta, kohdun repeytyminen, jne. -klö
lähinnä etin ns. kansankeinoja supistusten tai vesienmenon aikaansaamiseksi...