Minkä ikäisenä elit elämäsi onnellisinta aikaa?
Itse elin 21-vuotiaana. Olin silloin elämäni parhaimmassa kunnossa.
Kommentit (141)
30-40 oli elämäni parasta aikaa. Sitä ennen ja sen jälkeen, not so much.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt, 40 vuotiaana. Rakastava perhe, erinomainen suhde vaimoon ja lapsiin, monta ystävää joiden kanssa jaamme elämän ilot ja surut. Velaton talo ja menestyvä yritys. Lämmin suhde sekä omiin vanhempiini, että appivanhempiin. Elämä on hyvää. Olen kiitollinen Jumalalle.
Ja sitten heräsin ja päästit kissan ulos Korson asunnostasi
Juuri nyt. Olen 39vuotias. Ihanat lapset, ihana mies, ihana talo ja ok työpaikkakin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ainakin 45-vuotiaana elän elämäni onnettominta aikaa.
Kyllä juurikin näin. Mihinkään ei kelpaa enää töihin (liian vanha) ja ulkonäöllisesti eväät alkaa oleen myös käytetty
M47
0-21-vuotiaana. Sen jälkeen alkoi alamäki. Terveyshuolia ym. ikäviä asioita.
T. 38-vuotias
Nyt 60v.
20v. perseaukiseksi ja luupääksi p..lun vonkaajaksi ei ole enää ikävä. Mutta aikansa kutakin, hormonien hyrrätessä heikkommatkin kotiolot menettelevät.
Kyllä se
on nyt, 76-v, ei tarvitse stressata enää mistään. Elämä on kohdillaan niin kauan, kun vaan pysyy terveenä. Sitä vielä olen.
Helpompi sanoa milloin ei ollut onnellista. Mut joo, lapsuus ja nuoruus, eka koti ja tyttöystävä, kaverit jne. Sitten nuori perhe ja lapset, sitten huono kausi, ero ym. Ja taas uudet suhteet... Nytkin on asiat ok mutta ehkä se lapsuus ja nuoruus olivat parhaita aikoja.
16 - 26 vuotiaana oli kaikki hienoa ja pildeä sai enemmä kuin ehti panna. Nykyään ei saa enää keltään ja elämä muutenki on hirveää lapsiarkea.
M43
Tähän astisessa elämässä 19-21 vuotiaana. Sinä aikana tapahtui hyviä muutoksia monilla eri elämän osa-alueilla. Löysin hyviä kavereita, itsenäistymistä, parannuin lähestulkoon mielenterveyden ongelmista ja elämässä oli hyvä suunta. Terveys, talous ja sosiaaliset suhteet kohdillaan. Pystyi olemaan ajoittain aika huoleton. Nousun aikaa elämässä.
Toivottavasti parhaat vuodet on vielä tulossa...tähän 29v mennessä olen ehtinyt vain kuluttaa koulujen penkkejä. Omaa kotia odotellessa. 😊
Nyt, 50-vuotiaana. Lapset isoja, kunto vielä hyvä, työelämä luistaa
16...35 veenä.
Nyt 51 v ja energiatasot enää murto osa nuoruudesta.
17 - 34. Sen jälkeen kaikki on ollut vaihtelevasti silkkaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siinä 35-36 -vuotiaana. Olin vielä terve ja muutenkin elämäntilanne oli hyvä.
Voi kyynel 😢
1-5- v. Huoletonta lapsenelämää.
Mutta onnellinen onse , joka osaa ottaa hetkestä kiinni. Carpe Diem,