En saa tuloksia kuntosalilla. Saliharrastajat kertokaa mikä pielessä
Olen treenannut kuntosalilla jo vuoden mutta silti käytännössä minkäänlaisia tuloksia ei näy missään. On ammattilaisen suunnittelemat treeniohjelmat jne, mutta painot ei vaan nouse millään eikä lihaskaan kasva. Saliharrastajat auttakaa ja kertokaa mikä pielessä kohta loppuu salimotivaatio kokonaan.
Kommentit (725)
Tämä palsta onkin paras paikka kysellä treenivinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka? Paljonko syöt? Jos haluat kasvattaa lihasta, pitää tulla pluskaloreita. Ja tarvitset riittävästi myös hiilihydraatteja! Ja tietysti proteiinia ja rasvaa.
Insuliini on kasvuhormooni ja lihasmassan lisäämisessä on hyvä syödä siten että se pysyy korkealla tasolla eli usein päivän aikana, tosin voi rasvaakin kertyä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta onkin paras paikka kysellä treenivinkkejä.
Jaahas PT pelkää asiakaskatoa.
Vierailija kirjoitti:
Oon treenannu 30 vuotta ja tässä viime vuosina on yleistynyt ihan selvästi yks semmonen juttu mikä sabotoi monen treenin.
Puhelin.
Salilla istutaan puhelin kourassa eikä keskitytä oikeaan tekemiseen eli siihen treenaamiseen.
Tami Tamminenkin jo sanoi että "98% fokus on 50% suoritus" tms. Tämä toimii myös salila, jos lihas ei saa tarpeeksi ärsykettä se ei kasva.
Kun treeni on tarpeeksi vaativaa niin sitte pitää syödä kunnolla ja sen jälkeen levätä.
"98% fokus on 50% suoritus"
Aamen.
En ole koskaan tavannut tuollaista miestä
Vierailija kirjoitti:
Syöt liian vähän.
Nää ovat niitä ylipainoisia miehiä, jotka kuvittelevat, että heidän läskimassansa on lihasta.
Mulla alkoi tuloksia tulemaan ja muutenkin voin paremmin, kun personal tarainerin kanssa katottiin puolen vuoden ajan yhdessä sekä treeniohjelmia että ruokasysteemejä. Nyt olen näillä neuvoilla mennyt jo pari vuotta ja edelleen toimiva ohjelma.
Keho on säästöliekillä. Mäkkärii ja hesee lisää, sit paljon lisää peiliin tuijotteluu ja muista pitää toisen jalan kantapää irti maasta pyllyselfietä ottaessa.
Eli syöt liian harvoin ja vähän.
Täällä oli ihan sama homma. Kävin salilla 1,5 vuotta eikä minkäänlaisia tuloksia.
Tykkäätkö asua amerikassa? Siellä olisi aineita siihen tarkoitukseen. Että urheilija menestyy ainakin.