Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa tuloksia kuntosalilla. Saliharrastajat kertokaa mikä pielessä

Vierailija
27.03.2025 |

Olen treenannut kuntosalilla jo vuoden mutta silti käytännössä minkäänlaisia tuloksia ei näy missään. On ammattilaisen suunnittelemat treeniohjelmat jne, mutta painot ei vaan nouse millään eikä lihaskaan kasva. Saliharrastajat auttakaa ja kertokaa mikä pielessä kohta loppuu salimotivaatio kokonaan.

Kommentit (684)

Vierailija
681/684 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoden on hinkannut ilman tulosta, niin ammattitaitoisen PT:n palkkaaminen on järkevää. Ja ei mitään etä-PT:tä vaan joku joka tulee katsomaan liikkeiden suoritukset, tarkistaa treeniohjelman ja ruokavalion sekä levon suhteen. Ja jättäisin vielä väliin monet näistä kuntosalien PT:istä koska monet heistä eivät ole kovin ammattitaitoisia vaikka pitäisi.

Vierailija
682/684 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ammattilaista ja/tai salia tai muuta itse sitä ohjelmaa. Kyllä nyt jotain tulosta pitäisi tulla. Ainakin itselläni salitreeneissä yleensä on pitänyt nostaa painojen määrää kun kehittyy. Eli kun kunto kasvaa niin toistojen määrä kasvaa, voi jopa tuplaantua ja silloin nostetaan painoja. Tosin on tutkittu, että lihas kehittyy runsaammillakin toistoilla. Ruokavalio vaikuttaa myös. Eli, että saat tarpeeksi kaikkea. En ole käyttänyt koskaan ammattilaista vaan olen lukenut eri ammattilaisten kirjoittamia oppaita ja kirjoja. Minusta mm. Jutta G on hyvä valmentaja ainakin meille naisille, hänen opeilla olen itse onnistunut kiinteytymään ja sain jopa vyötärön kapeaksi eli ruokavalio ja treeni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/684 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla pitää nostella painoja ja sen jälkeen pitää levätä ja syödä hyvin

Siten saat tuloksia. Ole hyvä vain 

Vierailija
684/684 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaat väärin, syöt väärin, etkä lepää tarpeeksi. Ei se sen kummempaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi