Miksi syrjäytyneille ihmisille ei kerrota että heidän kannattaisi pistää ulkonäkönsä kuntoon?
Onko se muka parempi että ei tiedä syytä siihen miksi kaikki vittuilevat minulle ja suhtautuvat niin nihkeästi? Minulla oikeasti alkoi olla itsetuhoisia ajatuksia kun luulin, että koko kosmos on liittoutunut minua vastaan, että miksi aina juuri sattumalta asiat jotenkin menevät minun kohdallani huonosti? Miksi minä en ikinä opi valitsemaan sanojani oikein? Se oli suuri herätys ymmärtää, että kaikessa on kysymys lopulta vain ulkonäöstä. Kun olet hoikka ja kaunis, niin oikeutesi tässä maailmassa ovat loputtomat. Se ei ole oikein mutta se on fakta ja se on ehdottomasti nopein tapa parantaa omaa asemaansa ja saada onnellinen elämä. Oli todella helpottavaa löytää tällainen erittäin yksinkertainen selitys kaikkeen paskaan ja sitä myötä myös tieto mitä pitää tehdä. Nyt kaikki on jo huomattavasti paremmin. Rumista tehdään jo lastensuojeluilmoituksiakin pelkästään ulkonäön takia.
Kommentit (129)
Sitten kun on ulkomuoto kiva niin työntekokin on paljon kivempaa kun eivät enää kehtaa kiusata sinua työpaikalla. Pomo ja asiakkaatkin suhtautuvat paremmin. Ja myös saat niitä töitä ja kivoja työtehtäviä paremmin. Että sikäli se on itsensä takaisin maksava investointi.
Vierailija kirjoitti:
Syrjitty ja syrjäytynyt on vähän eri asioita.
Lähtökohtaisesti yhteiskunnassa jos on syrjäytynyt, niin on syrjitty.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vastaukseni tuli nyt väärään viestiin piti mennä näille jotka sanovat että rahaa ei ole. Osta ENSIKSI saamistasi tuista ne vaatteet. Sitten vasta ruoka. Jos ruokaa ei ole niin saat maksusitoumuksen. Vaatteisiin et saa. Tai en minä tiedä kai Sekin on mahdollista saada jos osaa puhua asiansa hyvin. Esim että töitä ja työnhakua varten.
Ei tosiaankaan. Ensiksi ravinnot ja proteiinit ja sitten salimaksu. Vaatteet viimeisenä.
Olen kaikkea tota (kaunistautunut, siistit vaatteet, normipainoinen ja ystävällinen muille), mutta se ei paranna autismiani, joka on selvä haaste.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikkea tota (kaunistautunut, siistit vaatteet, normipainoinen ja ystävällinen muille), mutta se ei paranna autismiani, joka on selvä haaste.
Hyvä ulkonäkö ei silti ikinä ole huono asia näissä maallisissa asioissa, huono ulkonäkö usein on. Ei meillä muuten olisi biljoonien eurojen ja dollareiden ulkonäköbisnestä tässä maailmassa. Jos rumus olisi se asia Mikä tuottaa menestyksen niin meillä olisi miljoonien eurojen ja dollareiden rumentamisbisnes.
Strippausta työkkärissä, kaikkea sitä kuuleekin. Rahat on niin vähissä ja vaatteetkin...
Kyllähän se vaan on fakta että ei töihin pääse, työelämässä ei pärjää ihminen joka ei edes peseydy, pese hapaita ja kampaa hiuksia, laita puhtaita vaatteita päälle. Ihan miten moukka onkaan niin tämä pitää ymmärtää.
"Nainen ei saa olla pitkä eikä mies lyhyt."
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/03/10/nainen-ei-saa-olla-pitka-eika-…
Työvoimapalveluihin pitäisi kuulua, että ennen työhaastattelua työnhakija kutsutaan puleeraamoon (virastoon), jossa hän käy ensin suihkussa. Sitten stylisti (viranhaltija) valitsee hänelle puleeraamon laajoista valikoimista laadukkaan puvun, kengät ja asusteet, jotka työnhakija lainaa työhaastattelun ajaksi. Kampaajaviranhaltija pesee, leikkaa ja kampaa hiukset, tarvittaessa myös värjää. Meikkaajaviranhaltija tekee meikin.