Miksi syrjäytyneille ihmisille ei kerrota että heidän kannattaisi pistää ulkonäkönsä kuntoon?
Onko se muka parempi että ei tiedä syytä siihen miksi kaikki vittuilevat minulle ja suhtautuvat niin nihkeästi? Minulla oikeasti alkoi olla itsetuhoisia ajatuksia kun luulin, että koko kosmos on liittoutunut minua vastaan, että miksi aina juuri sattumalta asiat jotenkin menevät minun kohdallani huonosti? Miksi minä en ikinä opi valitsemaan sanojani oikein? Se oli suuri herätys ymmärtää, että kaikessa on kysymys lopulta vain ulkonäöstä. Kun olet hoikka ja kaunis, niin oikeutesi tässä maailmassa ovat loputtomat. Se ei ole oikein mutta se on fakta ja se on ehdottomasti nopein tapa parantaa omaa asemaansa ja saada onnellinen elämä. Oli todella helpottavaa löytää tällainen erittäin yksinkertainen selitys kaikkeen paskaan ja sitä myötä myös tieto mitä pitää tehdä. Nyt kaikki on jo huomattavasti paremmin. Rumista tehdään jo lastensuojeluilmoituksiakin pelkästään ulkonäön takia.
Kommentit (129)
Ap, sinun "totuutesi" on totta vain mielessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No mitenkä mä voin muuttua rumasta kauniiksi, kerro se ap?
En ole lihava.
Pistä kuva.
Vierailija kirjoitti:
Kuule netistä löytyy pilvin pimein näitä kertomuksia, kuinka kohtelu on muuttunut täysin jos on menettänyt esim. runsaasti ylipainoa. Ei todellakaan ole minun keksintöäni! Joko teit google-haun aiemmin antamallani hakuvinkillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä tasolla aiheesta voisi hyvin puhua ja siihen olisi syytä mielestäni. Paras kosto kiusaajille on tulla kauniiksi ja hoikaksi menestyjäksi.
Melkein aina vain käy niin että kiusaaja on se joka menestyy ja kiusattu syrjäytyy.
Kyllä näin voi helposti käydä jos ei mitään tehdä. Ja tämä ulkonäkö on satsaaminen on varmaan se helpoin ja nopein keino muuttaa tilanne.
Muuten hyvä, mutta sitten se kiusaaja vaan etsii uuden uhrin.
Seuraava uhri voi tehdä saman tempun. Ja sitä seuraava.
>>Ihan Helsingissä asun. Ei älykkäät ihmiset täälläkään pääosin arvota ihmisiä ulkonäön mukaan, ainakaan teini-iän ja ihan nuoruuden jälkeen. Ei yksikään mun kavereista ja sukulaisistakaan, jotka ei ehkä ulkonäöllä koreile, ole sen takia syrjäytyneet. Puolisojakin ovat löytäneet jos ovat sellaista halunneet. Työelämässä pärjää ainakin näin matemaattis-luonnontieteellisellä alalla ihan muilla avuilla kuin ulkonäöllä.<<
Miksi sitten vastaat ketjuun jos sinä tai lähipiirisi ette ole syrjäytyneet? Tässä ketjussa nimenomaan puhuttiin niistä syrjäytyneistä ihmisistä ja mitä he voivat tehdä tilanteensa parantamiseksi. Geneettinen epäonnekkuus ulkonäön suhteen usein aiheuttaa lapsesta asti syrjintää ja huonoa itsetuntoa ja sitä ettei pääse tavoitteisiinsa helposti koska syrjintä ja huono itsetunto aiheuttavat myöskin mielenterveyshäiriöitä ja keskittymisongelmaa. Nimimerkillä kokemusta vahvasti tästäkin samoin kuin monella muullakin. Toki jotkut ovat saaneet niin fiksut vanhemmat ja Läheiset että he eivät katso ulkonäköön mutta kaikki eivät ole näin onnekkaita. Lisäksi jos mitään älynlahjaa ei ole saanut niin sitten ainakin on parempi edes olla nätti. Näin julma on maailma. Rumasta ja tyhmästä ei tykkää kukaan.
En mä ole saanut hyvästä ulkonäöstä juurikaan etua. Olen hoikka ja tavallisen nätti mutta minua on kohdeltu paljon huonosti. Ei ole työpaikkaakaan löytynyt. Melkein paremmin pärjäisin ja saisin yhteiskunnan huolenpitoa jos olisin lihava ja homssuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ap tietty ketään ulkonäön takia arvostele, ja se toki varmasti Joo selväksi mikä oli minun pointti :) kohtalosi ei ole sinetöity vaan voit muuttaa sitä, ja se on varmaan ihan kiva juttu. Siis jos kokee syrjintää ulkonäkönsä takia. Tämä on minusta ilosanoma koska niin iloinen asia Se oli itselleni yhtäkkiä huomata Kuinka elämä muuttuu paljon paremmaksi. En ole enää niin täysin ulkopuolinen kaikesta.
Tämä on aika tympeä ilosanoma, koska kyseessä on asia mihin monet ei voi mitenkään vaikuttaa sillä tapaa, että ulkonäöstä tulisi joku etu. Joo, voi pukeutua siististi ja asiallisesti toki, mutta jos geenit on sellaiset ettei kauniiksi tule ainakaan millään luonnollisin keinoin, niin ei sille mitään voi. Eikä kaikilla ole rahaa, tai haluakaan kauneuskirurgiaan. Esim. itse en ole koskaan ollut kaunis, mutta en ikinä leikkauttaisi itseäni ulkonäön takia,
Jostain syystä et kuitenkaan kertonut mikä on tämä työpaikka, missä tienaa kymppitonnin kuukaudessa huolittelemattomalla ulkonäöllä :D Taisi vauvafoorumin satusetä saapua paikalle...
Mutta jos todella tienaat kymppitonnin kuukaudessa etkä ole syrjäytynyt, niin sitten tämä ketju ei ole sinulle, miksi olet täällä? Täällä puhuttiin nimenomaan niistä syrjäytyneistä ja mitä he voivat tehdä tilanteensa parantamiseksi. Nämä huippupalkkaiset työt eivät todellakaan ole heille kaikille vaihtoehto. Mistä lähtee tämä kumma oletus että kaikki syrjäytyneet on varustettu huippuälykkyysosamäärällä? Tämä on todella harvinainen ominaisuus menestyneidenkään joukossa ja muutakin hyvää tuuria noiden huippupaikkojen saamiseen tarvitaan.
Jokaisesta hoikasta naisesta on mahdollista saada hyvinkin nätti. En tiedä onko näin että miehet eivät ehkä voi vaikuttaa ulkonäköönsä yhtä paljoa, mutta heillä on kuitenkin se etu että ovat miehiä, iloitkoot siitä.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole saanut hyvästä ulkonäöstä juurikaan etua. Olen hoikka ja tavallisen nätti mutta minua on kohdeltu paljon huonosti. Ei ole työpaikkaakaan löytynyt. Melkein paremmin pärjäisin ja saisin yhteiskunnan huolenpitoa jos olisin lihava ja homssuinen.
No kumma kun koko internetti on pullollaan täysin päinvastaisia kertomuksia. Lihavat ja homssuiset avuntarvitsijat menettävät ainakin lapsensa lastensuojelulle erittäin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule netistä löytyy pilvin pimein näitä kertomuksia, kuinka kohtelu on muuttunut täysin jos on menettänyt esim. runsaasti ylipainoa. Ei todellakaan ole minun keksintöäni! Joko teit google-haun aiemmin antamallani hakuvinkillä?
Ulkonäkö vaikuttaa myös avun saantiin. Jos olet siististi pukeutunut, hiukset leikattu ja kynnet lakattu, on vaikeampi saada sosiaalipuolelta rahallista apua. Tulkitsevat, että toimeentulo on riittävä, kun olet kaiken tuon saanut hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisesta hoikasta naisesta on mahdollista saada hyvinkin nätti. En tiedä onko näin että miehet eivät ehkä voi vaikuttaa ulkonäköönsä yhtä paljoa, mutta heillä on kuitenkin se etu että ovat miehiä, iloitkoot siitä.
Rumaksi on aina haukuttu, vaikka olen hoikka. Kasvojen luustoa ei saa muutettua kuin leikkauksella.
Terveydenhoidossa sama. Et tarvi terapiaa etkä muutakaan, olemus on niin siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumaksi on aina haukuttu, vaikka olen hoikka. Kasvojen luustoa ei saa muutettua kuin leikkauksella.
No pistäppä nyt jos se kuva, sanoin jo. Ei aiheuta kasvojen luusto noin pahoja ongelmia ellei ole jostain todellisesta epämuodostumasta kysymys ja silloin varmasti saat Kelan tuet ja avut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö vaikuttaa myös avun saantiin. Jos olet siististi pukeutunut, hiukset leikattu ja kynnet lakattu, on vaikeampi saada sosiaalipuolelta rahallista apua. Tulkitsevat, että toimeentulo on riittävä, kun olet kaiken tuon saanut hoidettua.
Ei lihava ja hommssuinen ulkonäkö sossussa saa juuri muuta aikaan kuin voimakasta kontrollia ja avun tarvitsijan yläpuolelle asettumista. Ja edelleen varsinkin lasten osalta repaleinen olemus aiheuttaa suuren vaaran menettää lapset.
No mut kun ei ole rahaa!!! Kuinka tyhmä voi olla, ap?
"
Onko 60v nainen epämuodostunut?
Olen hoikka, silti minulla oli hamsterinpussit.
Leikkautin pois suomessa, hyvällä kirurgilla.
Kauneus tulee kalliiksi..hoikkuus ei vanhana auta kaikkeen, tosin vartaloni on kyllä hyvä."
No ei tietenkään ole epämuodostunut. Itse olen samanikäinen, ja kannan hamsterinpussini ja ryppyni ylpeydellä, merkkinä pitkästä kokemuksesta elämässä. Kauneus muutttaa muotoaan iän myötä, ei mitään järkeä pyrkiä väkisin pysymään nuoren näköisenä ja ihannoida nuorten piirteitä. Ihminen voi olla hyvin kaunis, vaikka olisi hamsterinpussit leukaperissä ja muutenkin vanhan näköinen. 84-vuotias äitinikin on kaunis. Eikä näytä nuorelta ollenkaan, mutta arvokkaalta ja elegantilta.
Nämä sossujen tukirahat on sidottu pääasiassa lakiin joten voit laista osoittaa miksi sinulla on oikeus saada apua jos sinulla se Oikeus on. Kyllä sossukin on iloinen jos edes yrität päästä elämässä eteenpäin huolittelemalla ulkonäkösi. Ei myöskään uskalla hyökätä sinua vastaan niin pahasti. Se toki on totta että avokätisimmin rahaa annetaan ilmeisesti vastuuttomille puolirikollisille kuten jos on sekaantunut jonkunlaiseen huumemaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
No mut kun ei ole rahaa!!! Kuinka tyhmä voi olla, ap?
Kyllä sinulla on oikeus saada Kelalta tukia Jos ei mitään muuta rahaa ole. Pakkohan sinun on syödäkin.
Pistää kuntoon, tarkoitatko siis pistoksilla?
Panna kuntoon on ihan sopiva muoto, ei tuota verbiä kannata kainostella.
Se että ihminen on kaunis, ei takaa 100 % varmuudella hänelle menestystä ja hyvää elämää.
Mutta hyvä ulkonäkö kyllä lisää valtavasti sen todennäköisyyttä, että ihminen menestyy elämässä. Oli kyse sitten työelämästä, ystävyyssuhteiden saamisesta tai rakkauselämästä, niin kauneus auttaa. Paljon. Ja tämä koskee molempi sukupuolia ihan samalla tavalla.