Miksi syrjäytyneille ihmisille ei kerrota että heidän kannattaisi pistää ulkonäkönsä kuntoon?
Onko se muka parempi että ei tiedä syytä siihen miksi kaikki vittuilevat minulle ja suhtautuvat niin nihkeästi? Minulla oikeasti alkoi olla itsetuhoisia ajatuksia kun luulin, että koko kosmos on liittoutunut minua vastaan, että miksi aina juuri sattumalta asiat jotenkin menevät minun kohdallani huonosti? Miksi minä en ikinä opi valitsemaan sanojani oikein? Se oli suuri herätys ymmärtää, että kaikessa on kysymys lopulta vain ulkonäöstä. Kun olet hoikka ja kaunis, niin oikeutesi tässä maailmassa ovat loputtomat. Se ei ole oikein mutta se on fakta ja se on ehdottomasti nopein tapa parantaa omaa asemaansa ja saada onnellinen elämä. Oli todella helpottavaa löytää tällainen erittäin yksinkertainen selitys kaikkeen paskaan ja sitä myötä myös tieto mitä pitää tehdä. Nyt kaikki on jo huomattavasti paremmin. Rumista tehdään jo lastensuojeluilmoituksiakin pelkästään ulkonäön takia.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhoidossa sama. Et tarvi terapiaa etkä muutakaan, olemus on niin siisti.
No minä ainakin olen saanut kaiken tarvitsemani terveydenhoidossakin paremmin kuin pistin ulkonäköni kuntoon. Ehkä miesten repaleisuus voi aiheuttaa jonkunlaista hoivaviettiä mutta ruma homssuinen lihava repaleinen nainen ei kyllä saa mitään empatiaa mistään vahvaa kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisesta hoikasta naisesta on mahdollista saada hyvinkin nätti. En tiedä onko näin että miehet eivät ehkä voi vaikuttaa ulkonäköönsä yhtä paljoa, mutta heillä on kuitenkin se etu että ovat miehiä, iloitkoot siitä.
Rumaksi on aina haukuttu, vaikka olen hoikka. Kasvojen luustoa ei saa muutettua kuin leikkauksella.
No pistäppä nyt jos se kuva, sanoin jo. Ei aiheuta kasvojen luusto noin pahoja ongelmia ellei ole jostain todellisesta epämuodostumasta kysymys ja silloin varmasti saat Kelan tuet ja avut.
Ihan tavallisen ruma olen, mutta ei sitä laittautumalla piiloon saa.
En usko ennen kuin näen. En itsekään ole luonnonkaunis vaan luonnonruma, mutta perinteisillä naisten kaunistautumismekanismeilla saan itsestäni hyvinkin siedettävän version ja sen huomaa siinä miten ihmiset minuun suhtautuvat ja miehilläkin on mielenkiintoa huomattavasti enemmän. Sehän on hyvä asia että kasvojen luusto jotenkin näkyy, paljon pahempi on jos koko luustoa peittää kauttaaltaan sellainen pehmeä kerros että luustosta ei synny minkäänlaista käsitystä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki on paskaa ja köyhyyttä niin sitten ainakin on ihan sama jäädä työttömäksi. Sitten on ainakin aikaa vähän prepata ja kyllähän niitä tukiakin jonkun verran saa. Hopesta saa vaatetta ilmaiseksi ja muistakin paikoista, ja itse olen sieltä tehnyt löytöjä. Käyttää eka rahat uusiin vaatteisiin ja vastaavaan ja loppukuun ostaa ruokaa maksusitoumuksella ja hakee ruokajakelusta. Pakko tehdä näin päin, kun maksusitoumuksella ei saa ostaa muuta kuin ruokaa ja muita välttämättömyyksiä.
Aikaa mutta rahaa ei kyllä ole prepata ulkonäköään eikä ilmaispaskoilla oikein itsetuntoa nosteta.. maksusitoumusta ei ruokaan mitenkään automaattisesti saa.. se on satunnaisesti jos nyt ei ole yhtään rahaa .. ja älä nyt perkele ehdota kellekään koiraruuan hakua ruokajakelusta.. täällä se mitä siellä on aika luokatonta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä tasolla aiheesta voisi hyvin puhua ja siihen olisi syytä mielestäni. Paras kosto kiusaajille on tulla kauniiksi ja hoikaksi menestyjäksi.
Melkein aina vain käy niin että kiusaaja on se joka menestyy ja kiusattu syrjäytyy.
Pötyä. Mun kiusaajat oli luusereita, jotka eivät kestäneet edes lukiota loppuun. Tyhmiä, hitaita poikia, jotka jäi maalle autoja rassaamaan kun minä läksin yliopistoon Stadiin. Persuja.
Ap on pershäiriöinen. Jokainen terve näkee itsensä peilistä ja korjaa sen mitä voi. Huolehtii hygieniasta. Ei siitä tartte erikseen sanoa, jos ei ihminen ole täysin harhainen.
Ylipaino on mutkijas juttu mutta niin on tuollainen narsistinen persoonallisuushäiriökin, että "mielen tasapaino" muka riippuu kehon mitoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki on paskaa ja köyhyyttä niin sitten ainakin on ihan sama jäädä työttömäksi. Sitten on ainakin aikaa vähän prepata ja kyllähän niitä tukiakin jonkun verran saa. Hopesta saa vaatetta ilmaiseksi ja muistakin paikoista, ja itse olen sieltä tehnyt löytöjä. Käyttää eka rahat uusiin vaatteisiin ja vastaavaan ja loppukuun ostaa ruokaa maksusitoumuksella ja hakee ruokajakelusta. Pakko tehdä näin päin, kun maksusitoumuksella ei saa ostaa muuta kuin ruokaa ja muita välttämättömyyksiä.
Aikaa mutta rahaa ei kyllä ole prepata ulkonäköään eikä ilmaispaskoilla oikein itsetuntoa nosteta.. maksusitoumusta ei ruokaan mitenkään automaattisesti saa.. se on satunnaisesti jos nyt ei ole yhtään rahaa .. ja älä nyt perkele ehdota kellekään koiraruuan hakua ruokajakelusta.. täällä se mitä siellä on aika luokatonta..
Kyllä minä tiedän paljon ihmisiä jotka hakevat ruokaa ruokajakelusta. Ei vaikka edes ole mitään persaukisia mutta haluavat käyttää rahansa johonkin muuhun kuin ruokaan. Mutta toki Jokainen on vapaa tekemään omat valintansa mutta turha väittää että mahdollisuuksia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä tasolla aiheesta voisi hyvin puhua ja siihen olisi syytä mielestäni. Paras kosto kiusaajille on tulla kauniiksi ja hoikaksi menestyjäksi.
Melkein aina vain käy niin että kiusaaja on se joka menestyy ja kiusattu syrjäytyy.
Pötyä. Mun kiusaajat oli luusereita, jotka eivät kestäneet edes lukiota loppuun. Tyhmiä, hitaita poikia, jotka jäi maalle autoja rassaamaan kun minä läksin yliopistoon Stadiin. Persuja.
Ap on pershäiriöinen. Jokainen terve näkee itsensä peilistä ja korjaa sen mitä voi. Huolehtii hygieniasta. Ei siitä tartte erikseen sanoa, jos ei ihminen ole täysin harhainen.
Ylipaino on mutkijas juttu mutta niin on tuollainen narsistinen persoonallisuushäiriökin, että "mielen tasapaino" muka riippuu kehon mitoista.
No, tätä kautta on silti moni löytänyt onnen elämäänsä, mikään pakko ei toki ole. Voi tuntua liioittelulta tuo Onni Mutta jos on kärsinyt siitä halveksunnasta ja ylenkatseesta minkä huono ulkonäkö yhteiskunnassamme aiheuttaa niin se on Ensi alkuun jotain täysin uskomatonta..
Hyvä tubettaja löytyy YouTubesta nimellä Whitney Holcomb, joka laihdutti 14-vuotiaana jotain lähemmäs 100 kg. Hänen elämänsä muuttui täysin pahasti kiusatusta koulutytöstä malliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta rahaa ei kyllä ole prepata ulkonäköään eikä ilmaispaskoilla oikein itsetuntoa nosteta.. maksusitoumusta ei ruokaan mitenkään automaattisesti saa.. se on satunnaisesti jos nyt ei ole yhtään rahaa .. ja älä nyt perkele ehdota kellekään koiraruuan hakua ruokajakelusta.. täällä se mitä siellä on aika
On aika perseestä että joku hakee sieltä ruokansa vaikka ei tarvis.. ei se heille ole tarkoitettu. Mun mielestä tokikaan ei koskaan pitäis olla mikään pakkovalinta mennä koirallemaan ruokajonoon sen verran nöyryyttävää se on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta rahaa ei kyllä ole prepata ulkonäköään eikä ilmaispaskoilla oikein itsetuntoa nosteta.. maksusitoumusta ei ruokaan mitenkään automaattisesti saa.. se on satunnaisesti jos nyt ei ole yhtään rahaa .. ja älä nyt perkele ehdota kellekään koiraruuan hakua ruokajakelusta.. täällä se mitä siellä on aika
Miks lasket mahdollisuudeksi sen että hakee päiväysvanhoja ruokia jostakin😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa mutta rahaa ei kyllä ole prepata ulkonäköään eikä ilmaispaskoilla oikein itsetuntoa nosteta.. maksusitoumusta ei ruokaan mitenkään automaattisesti saa.. se on satunnaisesti jos nyt ei ole yhtään rahaa .. ja älä nyt perkele ehdota kellekään koiraruuan hakua
No Eivät he nyt mitään Roope Ankkojakaan ole vaan pienituloisia, mutta silti toimeentulevia. Minusta on erittäin hyvä päätös että Näihin ruokajakeluihin ei tarvitse viedä mitään tiliotteita. Ei sinne rikkaat tule kumminkaan maineensa menettämisen pelossa. Sitten välimuoto on myös diakonian järjestämät ruokailut seurakunnissa. Niissä käy ihan hyvinkin toimeen tulevia ihmisiä ruokkimassa perheensä ja tapaamassa ystäviään.
Mulle aikoinaan vihjattiin että kannattaisi ostaa uudet farkut ja paita sekä kengät, niin olisi hyvät mahdollisuudet työmarkkinoilla.
Kysyin että näytänkö nukkavierulta ja enkö ole panostanut ulkonäkööni muka tarpeeksi. Tässä vaiheessa otin paidan pois merkiksi kiinteästä lihaksikkaasta ylävartalostani.
Virkailija ällistyi silmät päästä ja myöhemmin meillä oli treffit ihan vain seksin merkeissä, koska köyhältä mieheltä ei muuta tule saamaan kuin munaa ja joskus siitäkin tulee lasku perässä.
Ei valitellut ulkonäköä lainkaan sen jälkeen. Haluan vain rahat niihin vaatteisiin tai että vaatteet tulee mulle kotiin.
En todellakaan käy hakemassa vaatteita mistään, koska olen täysikasvuinen uros. Hakekaa vaatturi!
Tässäkin tuli todistettua se Anderssonin saduistakin tuttu käsite, että sisin kauneus on tärkeintä.
Jos kroppa on huono, niin ei sitä vaatteillakaan pelasteta mitenkään.
Suurin syy sille miksi ei saa töitä on, että työnantajat kokee miehet uhkana. Naisia ja nuoria on helpompi uhkailla ja pistää tahtia heihin. Siksi miehiä syrjitään työmarkkinoilla.
Kertoo palstalaisista paljon tämä mustavalkoisuus, että on joko hoikkia tai läskejä. Naisille tosin riittää hoikkuuskin, mut miehen täytyy olla oikeasti treenatun/urheilullisen näköinen. Tottakai se kuuluisa merkittävä ensivaikutelma sinusta on parempi, jos tulet vastaan oikeasti hyvässä kunnossa. Se on ihan selvä juttu, että itseään ja kroppaansa kunnioittava ihminen herättää myös muissa enemmän kunnioitusta, kuin joku löysä läskipaska. Kohtelukin sen jälkeen on tietysti sen mukaista.
Syrjitty ja syrjäytynyt on vähän eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo palstalaisista paljon tämä mustavalkoisuus, että on joko hoikkia tai läskejä. Naisille tosin riittää hoikkuuskin, mut miehen täytyy olla oikeasti treenatun/urheilullisen näköinen. Tottakai se kuuluisa merkittävä ensivaikutelma sinusta on parempi, jos tulet vastaan oikeasti hyvässä kunnossa. Se on ihan selvä juttu, että itseään ja kroppaansa kunnioittava ihminen herättää myös muissa enemmän kunnioitusta, kuin joku löysä läskipaska. Kohtelukin sen jälkeen on tietysti sen mukaista.
Syrjäytetty on oikeampi termi.
Yksi syy sille miksi lihaksikkaita miehiä ei palkata töihin on, että heidät koetaan uhkana ja heitä pelätään.
Kun kerran kävin työhaastattelussa ja tarjoiltiin ali-ihmisen palkkaa, niin totesin että te ette tule kuulemaan minusta.
Mutta maailma, te tulette kuulemaan minusta. Te tulette kuulemaan minusta.
Salilla niimittäin rauta kolisee tankoon ihan kiivaaseen tahtiin. Ajatelkaapa millainen kansantuote olisi, jos kaikki Suomen syrjityt lihaksikkaat miehet pistetttäisi töihin oikeilla heille kuuluvilla palkoilla?
Se olisi uskomaton, mutta kun ei niin ei. Narukäsiä on helpompi alistaa työmailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin voi helposti käydä jos ei mitään tehdä. Ja tämä ulkonäkö on satsaaminen on varmaan se helpoin ja nopein keino muuttaa tilanne.
Raha, ei ole mahdollista tehdä asialle mitään, risoissa kengissä kuljen minäkin.
Koska oikea maailma ei toimi samalla tavalla, kuin aloittajan (hyvin vilkas) mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Koska oikea maailma ei toimi samalla tavalla, kuin aloittajan (hyvin vilkas) mielikuvitus.
No voi hyvä jysäys. Tiukalla pienellä työttömän budjetilla on ap:kin tämän elämäntapa- ja ulkonäköremppansa tehnyt. Itseluottamus ja ulkonäkö kun paranee niin sitä saa manipuloitua itselleen vähän lisää rahaakin yhteiskunnalta. Tottakai ne antavat mieluummin rahaa jollekin söpölle suurisilmäiselle nöpönenäiselle törösuiselle tytöntypykälle kuin jollekulle joka näyttää siltä että se raha menee varmaan viinaan ja huumeisiin. Hope, kirppikset, halvat meikit ja muut kauneustuotteet. Kaikkea ei tarvi ostaa kerralla. New Yorker ja henkkamaukka. Jotkut kaupat ovat niin halpoja, että ovat lähes kirpparihintaisia ja tuotteiden laatu parempi ja vähemmän käytetyn näköisiä nyppyisiä vaatteita. Tokmanniltakin löytyy välillä hyvää vaatetta. Pakkohan sinun on kumminkin välillä vaatetta ostaa jos et meinaa kulkea repaleisissa vaatteissa tai alasti! Rimmelin huulikynä 4 €. Henna-maripaketti Prismasta lähtee jollain seitsemällä eurolla ja sillä värjää juurikasvun piiloon useamman kerran. Jos Yhteiskunta on ajanut sinut maanrakoon niin et ole sille velkaa mitään, älä maksa kaikkia paskalaskuja mitä ne sinulle lähettää vaan anna mennä ulosottoon ei niillä ole mistä ottaa.
Tuo vastaukseni tuli nyt väärään viestiin piti mennä näille jotka sanovat että rahaa ei ole. Osta ENSIKSI saamistasi tuista ne vaatteet. Sitten vasta ruoka. Jos ruokaa ei ole niin saat maksusitoumuksen. Vaatteisiin et saa. Tai en minä tiedä kai Sekin on mahdollista saada jos osaa puhua asiansa hyvin. Esim että töitä ja työnhakua varten.
Siis hennaväripaketti eikä hennamari-paketti 😳
Ihan tavallisen ruma olen, mutta ei sitä laittautumalla piiloon saa.