Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi syrjäytyneille ihmisille ei kerrota että heidän kannattaisi pistää ulkonäkönsä kuntoon?

Vierailija
27.03.2025 |

Onko se muka parempi että ei tiedä syytä siihen miksi kaikki vittuilevat minulle ja suhtautuvat niin nihkeästi? Minulla oikeasti alkoi olla itsetuhoisia ajatuksia kun luulin, että koko kosmos on liittoutunut minua vastaan, että miksi aina juuri sattumalta asiat jotenkin menevät minun kohdallani huonosti? Miksi minä en ikinä opi valitsemaan sanojani oikein? Se oli suuri herätys ymmärtää, että kaikessa on kysymys lopulta vain ulkonäöstä. Kun olet hoikka ja kaunis, niin oikeutesi tässä maailmassa ovat loputtomat. Se ei ole oikein mutta se on fakta ja se on ehdottomasti nopein tapa parantaa omaa asemaansa ja saada onnellinen elämä. Oli todella helpottavaa löytää tällainen erittäin yksinkertainen selitys kaikkeen paskaan ja sitä myötä myös tieto mitä pitää tehdä. Nyt kaikki on jo huomattavasti paremmin. Rumista tehdään jo lastensuojeluilmoituksiakin pelkästään ulkonäön takia. 

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Yhteiskunta voisi osallistua kustannuksiin reilulla kädellä...

Ei kaikkeen tarvitse kutsua kuntaa, valtiota ja kolmatta sektoria apuun. Työnhakijoille muuten on aika kivasti apuja tarjolla vaikka hakemusten ja ceeveitten laadintaan. Siitä kiitos! 

Monissa näistä tapauksista riittäisi ihan "tädin / sedän / lähimmäisen" neuvot, jos niitä saisi antaa, eikä uhriuduttaisi omasta ja toisten puolesta, jos joku antaa palautetta vaikka vaatetuksesta tai muuten ulkonäöstä.  

Vierailija
42/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole rahaa, tuskin tiettyä enempää voi laittaa kuntoon ulkonäköä. Osalla voi olla myös ei-korjattavia asioita esimerkiksi jotkut vakavat iho-ongelmat. Mitä pienempi raha, on myös vaikea saada kunnollista ruokaa tarpeeksi, lymfakierto voi häiriintyä ja elimistö.

Hyvä ulkonäkö on silti asia johon kannattaa investoida koska sitten kun tämä päämäärä on saavutettu niin asiat lähtevät rullaamaan huomattavasti helpommin. Eli pistää tämän asian arvoasteikossa aika korkealle ja ottaa vaikka lainaa tai kavereilta lainaa Tai käy ilmaispaikoissa etsimässä vaatetta ja käyttää siihen aikaan ja energiaa ja sitten kun ulkonäkö on paremmalla mallilla niin sieltä sossustakin heruu rahaa helpommin. Kuka tahansa viranomainenkin kohtelee sinua paremmin. Sinulle ehdotetaan uusia hauskoja työkokeilupaikkoja. Sinut valitaan töihin ohitse jonkun ylipainoisen. Kamalaa mutta totta. 

Tämä myös työpaikkojen menetys, kun eivät osaa nähdä pintaa syvemmälle. Ylipainoinenkin voi pukeutua hyvin ja oikean kokoisiin vaatteisiin. Tyhmää ihmistä ei muuta mikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa EI ole kysymys ulkonäöstä.

Joskus esim kauniita naisia kohdellaan HUONOMMIN ja syrjitään siksi koska ovat kauniita, herättävät nimittäin muissa kateutta ja uhkaa.

Jos ihminen on hädässä ja kriisissä, niin silloin fokuksen pitää olla jossain aivan muussa kuin hänen ulkonäössään. Kuka meistä muutenkaan on ulkoisesti virheetön? Kuka ei välillä olisi homssuisempi kuin yleensä?

Minä en ole nähnyt tuota että todella hyvännäköisiä poljettaisiin. Kyllä heillä on yleensä todella hyvä itsetunto ja helposti myös ylimielisyyttä. Pitävät itseään muiden yläpuolella olevana. Ovat todella helposti myös niitä kiusaajia jotka kiusaavat geneettisesti vähemmän onnekkaita. Muistan kun olin ruma minulla ei ollut mitään itsetuntoa tuollaisia tyyppejä vastaan, nyt on todellakin tarpeeksi. 

Ujo voi vaikuttaa ylimieliseltä. 

Vierailija
44/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten kohensit ulkonäköäsi? Millaisia vaatteita hankit? Teitkö jotain muutakin, kampaus, meikki, muu?

Kyllä tein nuo kaikki. Olin loppuun palanut työelämästä siksi että siellä kohdellaan huonon näköisiä niin surkeasti. Olin ihan vapaaehtoisesti työttömänä että saan keskittyä tämän asian kuntoon laittamiseen ja sitten palata.

Itse olen pyrkinyt hankkimaan tyttömäisen naisellisia vaatteita paljon. Googlannut Minkä näköisiin vaatteisiin rikkaat pukeutuvat ja ihan itse katsonut miltä omaan silmään näyttää kenenkin vaatetus tuolla kadulla. Opetellut meikkaamaan ja antanut hiusten kasvaa pitkiksi ja hoidan niitä hyvin. Pistän joskus lystikkäitä söpöjä puolisaparoita päähän näyttääkseni tyttömäisemmältä. Värjään harmaita piiloon koska niistä ei kyllä työn- tai kumppanin hakijalle ole kauheasti hyötyä (tuskin vakituisessa asemassa olevaa haittaa). En käytä lyhyitä paitoja tai puseroita ollenkaan vaan sellaisia pepun ylitse meneviä ainakin että niistä tulee vähän sellainen hame/mekkovaikutelma (muutenkaan en vielä mitenkään niin treenattu ole, että kannattaisi tietoisesti esitellä lantion ja pepun seutuaan tiukoissa housuissa). Eli vaikka tykkäänkin pukeutua vähän tyttömäisesti niin ei kuitenkaan mitään napapaitatyyliä, vaan paremminkin klassisen tyylikästä. Pitkiä naisen mallisia tyköistuvia takkeja. Toivon että saan vyötärön vielä paremmin esille kuin mitä on tällä hetkellä. Välttelen myös miehekkäitä värejä kuten armeijan vihreää ja suosin pitkälle naisellisia kuten punaista pinkkiä ja liilaa. (Toki muitakin kuten kaikkia ruskean sävyjä, mustaa, valkoista, harmaata... mustavalkoinen on aina tyylikäs, ja siihen vaikka joku kiva purppuranpunainen pieni lisä huivilla tai pompulalla.)

Vierailija
45/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä välittää muiden mielipiteistä. Syyt ovat niin moninaiset

Vierailija
46/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen lihava ja ruma, mutta en ole syrjäytynyt ja ihmiset on mulle ihan perusystävällisiä joka paikassa mihin menen. Nuorena olin hoikka ja rumahko, sama silloin. Ei mun ulkonäkö ole mua mitenkään estänyt elämässä menestymästä, yliopistoon ei ollut ulkonäköpääsykokeita, ei työpaikkoihin myös. Töistä puolisokin löytyi, joka oli enemmän luonteen ja älyn perään kuin ulkokuoren.

Vierailija
47/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kauheinta oli kun en ymmärtänyt mistä kaikki paska johtuu ja luulin että se on ikuinen kohtaloni. Onneksi löysin tien ulos tästä ikuisesta kohtalosta. Oikeasti ihmettelin voiko joku persoonaton kosmos järjestää minulle kaiken päin persettä koko ajan. Se on kaikkein kauhein ajatus kerronpa teille tämän. Koska kosmoksen voimia et normaalitilanteessa pysty muuttamaan. 

Selvisit siis järkiisi vasemmistopropagandasta, että kaikki on muiden syytä ja otit omat asiasi omalle vastuullesi, aloit tehdä itsesi eteen toimia ja onnistuit. Nostan hattua!

Vierailija
48/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus esim kauniita naisia kohdellaan HUONOMMIN ja syrjitään siksi koska ovat kauniita, herättävät nimittäin muissa kateutta ja uhkaa.

Jos ihminen on hädässä ja kriisissä, niin silloin fokuksen pitää olla jossain aivan muussa kuin hänen ulkonäössään. Kuka meistä muutenkaan on ulkoisesti virheetön? Kuka ei välillä olisi homssuisempi kuin yleensä?

En ole kuullut kenenkään kertoneen että laihtumisen myötä alettiin kohdella huonommin, päinvastaista on kertonut lähes kaikki paljon painoa pudottaneet. 

Ylipaino aiheuttaa syrjintää. Osa kuvittelee että oikeus jopa siksi vainota

Vierailija
49/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat pitäisi laittaa kun joka. Toinen hammas puuttuu joten asiakaspalvelu tehtäviin ei ole mitään asiaa..

Millään työtön maksaa 10 000 euron hammasremontit

Vierailija
50/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaat pitäisi laittaa kun joka. Toinen hammas puuttuu joten asiakaspalvelu tehtäviin ei ole mitään asiaa..

Millään työtön maksaa 10 000 euron hammasremontit

No eiköhän tuossa Kela auta. Jos et pysty maksamaan niin anna mennä ulosottoon. Ulosotto ei haittaa köyhää koska häneltä ei voida viedä mitään. 

Vierailija
51/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiä ei poljeta mutta ruman ja surkean näköisiä poljetaan ja alenetaan..

Sen näin jo edellisessä työpaikassa missä narsistiset pomot jakoi työntekijät etupiiriin ja sitten paskaluokkaan..

Vierailija
52/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen lihava ja ruma, mutta en ole syrjäytynyt ja ihmiset on mulle ihan perusystävällisiä joka paikassa mihin menen. Nuorena olin hoikka ja rumahko, sama silloin. Ei mun ulkonäkö ole mua mitenkään estänyt elämässä menestymästä, yliopistoon ei ollut ulkonäköpääsykokeita, ei työpaikkoihin myös. Töistä puolisokin löytyi, joka oli enemmän luonteen ja älyn perään kuin ulkokuoren.

Hieno juttu, taidat olla säännön vahvistava poikkeus. Toki tässä on suurta vaihtelua myös alueittain, maaseutu ja pikkupaikkakunnat taitaa olla sellaista armollisempaa ja siellä on parempia ihmisiä jotka eivät arvota toisia ulkonäön vaan esim. työpanoksen perusteella. 

Vierailija
53/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ulkonäkö tulee 80 prosenttisesti perintönä..vain yleis siisteyteen ja ruokailu tottumuksiiin voi itse vaikuttaa

Vierailija
54/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ulkonäkö tulee 80 prosenttisesti perintönä..vain yleis siisteyteen ja ruokailu tottumuksiiin voi itse vaikuttaa

En oikein ymmärrä ihmisten halua pitäytyä tähän. Asia Ei onneksi ole noin koska kurjahan se olisi jos olisi. Kuka haluaa itselleen lohdutonta kohtaloa ja miksi? Mitä hyötyä siitä on? Moni lohduton ihminen tekee itsemurhan joten heidän asiaansa ette ainakaan aja. 

Vierailija
55/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan se aika paskaa kun ei ole koskaan rahaa hankkia kivoja vaatteita .. eikä rahaa ole niihin rintaliiveihinkään.. kaikenlaisia on tullut kokeiltua mutta ei löydy ja raha on isona esteenä. Kun ei sitä rahaa ole niin se painon pudotuskaan ei tunnu miellyttävältä. Ei voi helpottaa oloaan oikein mitenkään vaan kaikki yhtä ja samaa ilmaiskärsimystä.

Vierailija
56/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on paskaa ja köyhyyttä niin sitten ainakin on ihan sama jäädä työttömäksi. Sitten on ainakin aikaa vähän prepata ja kyllähän niitä tukiakin jonkun verran saa. Hopesta saa vaatetta ilmaiseksi ja muistakin paikoista, ja itse olen sieltä tehnyt löytöjä. Käyttää eka rahat uusiin vaatteisiin ja vastaavaan ja loppukuun ostaa ruokaa maksusitoumuksella ja hakee ruokajakelusta. Pakko tehdä näin päin, kun maksusitoumuksella ei saa ostaa muuta kuin ruokaa ja muita välttämättömyyksiä. 

Vierailija
57/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kannattaisi? Olen syrjäytynyt koska haluan eikä mua kiinnosta muiden mielipiteet eikä ajatukset. Olen näin onnellisin eikä se asia tule muuttumaan koskaan 👍

Vierailija
58/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla aiheesta voisi hyvin puhua ja siihen olisi syytä mielestäni. Paras kosto kiusaajille on tulla kauniiksi ja hoikaksi menestyjäksi. 

Melkein aina vain käy niin että kiusaaja on se joka menestyy ja kiusattu syrjäytyy.

Näin se on, minut on kiusattu ja madallettu ihan onnettomaksi niin, että mietin taas elämän päättämistä. 

Vierailija
59/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla aiheesta voisi hyvin puhua ja siihen olisi syytä mielestäni. Paras kosto kiusaajille on tulla kauniiksi ja hoikaksi menestyjäksi. 

Melkein aina vain käy niin että kiusaaja on se joka menestyy ja kiusattu syrjäytyy.

Kyllä näin voi helposti käydä jos ei mitään tehdä. Ja tämä ulkonäkö on satsaaminen on varmaan se helpoin ja nopein keino muuttaa tilanne. 

Siistit vaatteet, hygieniasta huolehtiminen ja siisti tukka.

Kauneutta kirurgialla vai?

Ei pelkästään auta jos ei ole kaunis ja laiha.

Vierailija
60/129 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut kenenkään kertoneen että laihtumisen myötä alettiin kohdella huonommin, päinvastaista on kertonut lähes kaikki paljon painoa pudottaneet. 

Kun laihtuu naama valahtaa ja rinnatkin muuttuu rusinaksi. Onko se sitten kaunista. Ilmeisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän