Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen kahvin juonnin lopettamista, koska se on liian kallista.

Vierailija
27.03.2025 |

En ole edes mikään suurkuluttaja, vaan juonnin yhden kupin aamuisin. Mutta niin tärkeää se ei ole, että alkaisin maksamaan tarjouskahvista yli 5 euroa, saati 8-10 euroa. Pitäkää kahvinne, rahanahneet kauppiaat.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakahvi on huomattavasti edullisempaa vaikka ei ostaisi kaikkein halvinta merkkiä.

Vierailija
2/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et juo. Yks kuppi päivässä, eli paketti riittää kuukaudeksi, pidempäänkin. Onhan kahvi kallista, mutta jos ei tuohon ole varaa niin kannattaa jättää juomatta. Mä voin juoda sen viidennen kupin päivässä, nii skoolaan sen yhden sulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikakahvi on huomattavasti edullisempaa vaikka ei ostaisi kaikkein halvinta merkkiä.

Ei ole yhtä hyvää.

Vierailija
4/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten et juo. Yks kuppi päivässä, eli paketti riittää kuukaudeksi, pidempäänkin. Onhan kahvi kallista, mutta jos ei tuohon ole varaa niin kannattaa jättää juomatta. Mä voin juoda sen viidennen kupin päivässä, nii skoolaan sen yhden sulle. 

Meitä on kaksi juojaa, ja tietysti vieraillekin tarjoan kahvit. Vaikka olisi varaakin, niin periaatteseta en maksa ylihintaa jostain tuotteesta. Ap 

Vierailija
5/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl:stä Emilia-kahvi 2,49€ puolen kilon paketti.

Vierailija
6/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksia on kuitenkin. Just oli Prismassa Kulta Katriina 3,9 e.  

Vierailija
7/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kestää kahvi paketti 2 viikkoa. Tähän asti saatu tarjouksesta Prismasta alle 5e paketti. Kerran maksoin lempi kahvistani 7e paketti.

Vierailija
8/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse olin aiemmin JuhlaMokan suurkuluttaja. Sitten löysin pikakahvi.. Enää ei ole paluuta. 

Esimerkiksi Pirkka pikakahvi on todella hyvää, päihittää maussa kevyesti monet kalliimmat vastaavat, esim nescafen. 

Vierailija
9/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtä hyvää.

On, kun ei osta sitä halvinta kuraa 

Vierailija
10/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtä hyvää.

Se on tottumuskysymys. Välillä pikakahvia ja välillä oikeaa kahvia.

Vierailija
11/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juon kahvia mielelläni mutta nyt säästän rahani muuhun.

Vierailija
12/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kaksi juojaa, ja tietysti vieraillekin tarjoan kahvit. Vaikka olisi varaakin, niin periaatteseta en maksa ylihintaa jostain tuotteesta. Ap 

Teitä on silloin kaksi maksajaa.

5e tarjoukset kannattaakin kiertää, mutta n.3,5e hyödyntää. Niin mä teen.

Vierailija
13/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtä hyvää.

Se on tottumuskysymys. Välillä pikakahvia ja välillä oikeaa kahvia.

Ok, en ole maistanut kalliimpaa pikakahvia.

Vierailija
14/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ainakin on kovaa kilpailua asiakkaista ja hyvin on ollut kahvitarjouksia n. 4e/paketti. Kamppanja aikana voi käydä hamstraamassa vähän varastoonkin.

Vierailija
15/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, et sitten ole seuran' nut, miten kahvinkasvattajamaissa on tulvat ym ilmasto-ongelmat tuhonneet kahvisatoa. Senkin vähän laatu ei ole kovin hyvää.

Jos jotain tuotetta on vähän , maailmanmarkkinahinta nousee, eikä kauppiaalla ole mitään velvollisutta myydä mitään tappiolla, toki joitain  asiakkaiden houkuttelutarjouksia tulee sitten pääsiäiseksi taas varmaan..

Vierailija
16/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä on silloin kaksi maksajaa.

5e tarjoukset kannattaakin kiertää, mutta n.3,5e hyödyntää. Niin mä teen.

No emme mekään millään normihinnalla olla kahvia ostettu, vaan 3,5e tarjouksesta aina useampi paketti. Nyt vaan alkaa olemaan niin että tuolla hinnalla ei enää saa edes tarjouksesta. En kai mä tässä muuten valittaisi. Ap

Vierailija
17/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtä hyvää.

On, kun ei osta sitä halvinta kuraa 

Ei oo mikään pikakahvi hyvää.

Vierailija
18/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kahvia, enkä siitä luovu. Juon vaan harvemmin ja rakkaudella otan aikani. Kuppi kerran kaksi viikossa.

Kyllä mulla on varaa hemmotella itseäni toisinaan. Kuten suklaa. Siitä maksan reilun kympin setti. Oikeasta suklaasta, ei mitään karkkisuklaatia. En ehkä joka viikko.

Vierailija
19/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan kahvia, enkä siitä luovu. Juon vaan harvemmin ja rakkaudella otan aikani. Kuppi kerran kaksi viikossa.

Kyllä mulla on varaa hemmotella itseäni toisinaan. Kuten suklaa. Siitä maksan reilun kympin setti. Oikeasta suklaasta, ei mitään karkkisuklaatia. En ehkä joka viikko.

En voi sanoa muuta kuin että onpa köyhää. Juon kahvia varmaan kannullisen päivässä, vaikka se on pahaa. Ihan tottumuksesta tai pysyäkseni virkeämpänä, blasebo vaikutus luulisin. 

Vierailija
20/20 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maistanut, mutta Xtra-pikakahvi maksaa 3,80 e 200 g pussi. Kyllä kai sitä pystyy aamulla kupin, pari juomaan, jotta vatsa toimii?

Pikakahvi ei ole hyvä, jos on korkea kolesteroli, mutta toisaalta jos vain kupin tai pari juo päivässä, niin mahtaako olla vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme