Missä iässä ulkonäkösi romahti?
Missä iässä tapahtuu äkillisin rupsahdus naisella?
Kommentit (75)
N. 30 v.
Burnout ja hormonaalinen ehkäisy varmastikin tän takana. :(
Suomi nainen rupsahtaa 25 vuotiaana, kaikki yli 30v ovat jo obeeseja emakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa olen vanhentunut, mutta mitään romahdusta en ole kokenut kärsineeni. Olen suht tyytyväinen ulkonäkööni.
N53
Miksi jotkut kokevat tarvetta alapeukuttaa sitä, että 53-vuotias nainen on tyytyväinen itseensä? Surullisia ihmisiä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa olen vanhentunut, mutta mitään romahdusta en ole kokenut kärsineeni. Olen suht tyytyväinen ulkonäkööni.
N53
Miksi jotkut kokevat tarvetta alapeukuttaa sitä, että 53-vuotias nainen on tyytyväinen itseensä? Surullisia ihmisiä varmasti.
Heidän mielestään ei saisi olla.
39 ja yhtäkkiä huomaan että on hirveät silmäpussit ja uovat suun luona ja kädet rypyssä. Pelottaa miltä näytän kymmenen vuoden päästä.
Noin 40-vuotiaana kun lihoin. Laihdutin ja muutin pysyvästi ruokavaliota ja elämäntapojani 47-vuotiaana ja näytän nyt nuoremmalta ja raikkaammalta kuin lihonneena.
Puolivälissä ala-astetta, kun aloin lihoa. Kiitän tästä vanhempiani.
T: terapian kautta nykyään normaalipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Suomi nainen rupsahtaa 25 vuotiaana, kaikki yli 30v ovat jo obeeseja emakkoja.
Vinkki: Älä käytä sanoja, mitä et ymmärrä. Annat vaan itsestäsi tyhmän kuvan.
51-vuotiaana yhdessä yössä naama valahti, oikein pelästyin aamulla peiliin katsoessa. Iho on kuin huonosti noussut taikina. Sen jälkeen vauhti ollut hidasta, nyt ikää 63.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55v ihan just täynnä, ja oon yksi upeimmista naisista koko maailmassa. En aio rupsahtaa koskaan. Omaan hyvät itä-eurooppalaiset geenit.
T. Melania
Mieheni tosin rupsahti jo 30-vuotiaana, mutta hän onkin amerikkalainen. Mutta se ei haittaa, koska hänellä on rahaa, vaikka ruma kuin maksa-sairas sika onkin. En ole koskaan pitänyt mieheni kasvojen keltaisesta ihonväristä.
Meillä Penan kanssa hyvin samankaltainen tilanne. Minä aion jatkaa ikinuorena kaunottarena.
TarjaH
30-vuotiaana. Kompastuin kotonani niin, että lantio murtui, ja sen jälkeen oli pakko saada lisää painoa. Nyt näyttää siltä, etten enää koskaan pääse takaisin alipainoon, vaikken mitään muuta halua. Kipuja on jatkuvasti, jopa siinä määrin, etten pääse aina kunnolla kävelemään. Peiliin en pysty katsomaan.
En tiedä, mikä tässä romahti eniten tai ensimmäisenä.
55 vuotiaana, kun sydänsairaus ilmaantui ja aloitin lääkityksen. Verenpaine, nesteenpoisto ym ym. Nyt iho on harmaa, löysä ja luotaantyöntävä. Aiempi pinkeä, verevä iho on kahdonnut, pakkolaihdutus teki minusta aaveen. Tuntuu pahemmalta kuin harmaiden hiusten tulo.
Minulle 55 v, eli pari vuotta vaihdevuosien jälkeen.
Mikähän rajapyykki tuo 52v on? Itsekin sanon sen. Sen jälkeen ei ole hyviä kuvia itsestä näkynyt.
Naisilta tulee huomiota enemmän kuin koskaan näin 35 vuotiaana ja ikähaarukka on 16-90v jolta niitä kehuja ja katseita tulee. Eli ainakin vielä suunta on vahvasti ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 25 vuotiaana. Yhtäkkiä huomasin kolmannen lapsen vauvavuoden ollessa ohi, että mullahan on silmänympärykset täynnä ryppyjä.
Ei rypyt ole rupsahdusta. Rupsahdus on rumaa, mutta rypyt voivat olla kauniitakin.
Ei missään iässä. Edelleen särmässä kuosissa.
Pena 65v