Missä iässä ulkonäkösi romahti?
Missä iässä tapahtuu äkillisin rupsahdus naisella?
Kommentit (75)
Mulla 25 vuotiaana. Yhtäkkiä huomasin kolmannen lapsen vauvavuoden ollessa ohi, että mullahan on silmänympärykset täynnä ryppyjä.
Suunnilleen 40v ja siitä eteenpäin kyllä hurja alamäki ollut. N48
40-45 ei vielä ole kovin pahaa. Mutta 46-50 ihminen rupsahtaa eniten, myös miehet. Katsokaa vaikka julkkiksiakin.
Pikkuhiljaa olen vanhentunut, mutta mitään romahdusta en ole kokenut kärsineeni. Olen suht tyytyväinen ulkonäkööni.
N53
Vierailija kirjoitti:
40-45 ei vielä ole kovin pahaa. Mutta 46-50 ihminen rupsahtaa eniten, myös miehet. Katsokaa vaikka julkkiksiakin.
Hormonimuutoksia. Ja pari noroa.
Näin miehenä se oli suunnilleen 2 sekuntia lapsen syntymästä. Tukka harveni, raskausmaha jatko kasvamista ja muutenki elämänlaatu syöksyi vieden (mielen-)terveyden mennessään.
Nyt lapset kohta aikusia ja ite näytän suunnilleen 75 vuotiaalta.
M39
55v ihan just täynnä, ja oon yksi upeimmista naisista koko maailmassa. En aio rupsahtaa koskaan. Omaan hyvät itä-eurooppalaiset geenit.
T. Melania
Vajaa vuosi ristiäisistä. Sen jälkeen en ainakaan muista kenenkään kehuneen ulkonäköäni.
Vierailija kirjoitti:
55v ihan just täynnä, ja oon yksi upeimmista naisista koko maailmassa. En aio rupsahtaa koskaan. Omaan hyvät itä-eurooppalaiset geenit.
T. Melania
Mieheni tosin rupsahti jo 30-vuotiaana, mutta hän onkin amerikkalainen. Mutta se ei haittaa, koska hänellä on rahaa, vaikka ruma kuin maksa-sairas sika onkin. En ole koskaan pitänyt mieheni kasvojen keltaisesta ihonväristä.
En ole vielä rupsahtanut. Any day now. N57
Mitä tarkoitat ulkonäön romahtamisella?
Vierailija kirjoitti:
35 se meillä naisilla on.
Katsopa Erika Vikmania 30-vuotiaana mummona:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/erika-vikman-lomailee-uuden-kumppan…
30 mutta se palautui taas 40 vuotiaana kun sai nukkua yöt.
12-vuotiaana👩