Pas viikolla 12.
Moikka !
Onko joku samalla aikataululla, elikä passiin menossa viikolla 12 ?
Mulla kontrolli ultra ke 14.03. ja sitten oviksen pongaaminen...
Mulle on tehty kaksi passia tätä ennen ja ne on tehty lääkkeeliseen kiertoon.
Seuraa kaipailee, mami
Kommentit (87)
Hei !
Oikun ihania uutisia ! Tulee ihan vedet silmiin, kuin luin tuota sinun viestiä.
Tarrasukkia matkaan ja voihan hyvin ! Ajattele minkä joululahjan te saatte , eipä parempaa voisi tulla !!!!!
Oletko muuten voinut hyvin ?
T:mami
No höh kadotin äsken kirjottamani viestin....
Mulla ei ole ollut juuri mitään oireita. Väsymystä vain, nytkin voisi jo mennä nukkumaan yöunia..... Pari päivää sitten rinnat on tulleet aroiksi sekä hieman suurentuneet (ei haittaa mua ;)) Menen vielä klinikalle ultraan 22.5 ja eka neuvola on 23.5. Tuolloin taitaa olla rv 10+.
Muutoinkin olen osannut ottaa ihmeen lunkisti, en ole hermoillut oikeastaan ollenkaan. Ainoastaan jännitti juuri ennen ultraa. Mieli tekisi jo kertoa uutiset töissä ja muuallakin, mutta vielä emme aio sitä tehdä. Ainoastaan hoidoista tienneet kaverit ja meidän perheet tietävät.
Seuraan teidän kuulumisia täällä taustalla ja toivon koko sydämestäni, että seuraavaksi on iloisia uutisia!! Pakko olla!
Kille **huiskuttaa ja halaa**
Meillä PAS suunnitteilla kanssa viikolle 12. Olettaen, että kaikki menee suunnitelmien mukaan. Mulla ei ole tota ultraa ollenkaan, kun kierto ollut tähän saakka tasainen. Ovista alan tikuttelemaan perajantaina, silloin kp 10.
Sulla oli jo aikaisempia PAS:seja tehtynä. Onko teidän huurunenät kestäneet hyvin sulatuksen? Oletteko joutuneet sulattamaan ekstroja siirron varmistamiseksi? Meidän kohdalla tää on eka PAS, joten kaikki vielä uutta..
Terkuin Huiskis
Bongasin sun nimen listoilta, tervehdys! Ja onnea heti muistin aikana huomiseen ultraan! Sulla alkaa taas jännät paikat.
Mulla on lahjoitusmunasoluhoito viikolla 16 eli vielä jonku aikaa pitää ootella. Saan alottaa sumut 26.3.... että musta tulee taas hyväntuulinen vaimoke isännälle ;D
Käynpä nyt seurailemassa sun kuulumisia ja piinisaikaa, kun löysin sut!
Tsemppiä muillekki PAS-laisille tähän pinoon.
t. Ippu67
Kyllä meillä edellisessä hoidossa tehtiin kaksi passia ja alkiot kesti sulatuksen hyvin, oliko niin että yksi menehtyi. (siis viidestä).
Nyt jäi pakkaseen 7 kpl ei kyllä mitään huippu yksilöitä, mutta kuitenkin sellaisia mitkä kannatti pakastaa.
Hei Ippu !
Mitä sulle kuuluu? Meille tehtiin tammikuussa taas ivf, jos siis negaa !
Nyt tehdään nämä passit ja sitten katsotaan tilanne.
Pidän sulle peukkuja, että tämä lahjasolu hoito onnistuisi !!!!!!!!!
T:mami
Joo, joulukuussa koitettiin viimesen kerran omilla munasoluilla; vaivainen 1 saatiin siirrettyä, oli taas niin pirusti monitumaisia että! Sehän me oltiin etukäteen päätettykin, että se on sit viimenen yritys omilla, joskus on pakko nostaa hanskat pystyyn...
Ystävänpäivänä sain VL:sta viestin, että meille on löytyny luovuttaja ja punktio + mahdollinen siirto tapahtuu viikolla 16. Sitä tässä nyt kuumeisesti ootellaan... En tiijä auttaako tämäkään yritys, mutta voipahan sit sanoo että kaikki maholliset kivet on käännetty sen asian suhteen. Ihan postiivisella mielellä oon hoitoon lähössä! Onhan se varmasti parempi prosentuaalisesti vaihtoehtona ku jos omilla ois takunnu ja syytäny rahaa VL:oon.. ;D
Nyt pariksi päiväksi koulutukseen eli palaan 19.3. kattomaan, miten teillä täällä pinossa edetään!
t. Ippu
Tervehdys teille!
Voi ei Huiskis!!! Olin varma, että teille olis tullut nyt se kauan odotettu plussa. **halaa*** Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, tiedän helpommin sanottu ku tehty.....
Mami: toivottavasti menkat alkais pian, jotta pääsette eteenpäin. *peukuttaa*
Varovaisesti kirjotan omat kuulumiset: ekassa ultrassa pikku sydän sykki ihan oikeassa paikassa. Laskettu aika on 14.12. Vieläkään tätä ei jotenkin usko todeksi, ollaan kumpikin ihan onnesta soikeina (ja kummankin vanhemmatkin).
Toivon koko sydämestäni, että teillä tärppäis seuraavaksi! Tsemppiä!!! **RUTISTAA**
Kille