Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pas viikolla 12.

12.03.2007 |

Moikka !

Onko joku samalla aikataululla, elikä passiin menossa viikolla 12 ?

Mulla kontrolli ultra ke 14.03. ja sitten oviksen pongaaminen...

Mulle on tehty kaksi passia tätä ennen ja ne on tehty lääkkeeliseen kiertoon.

Seuraa kaipailee, mami

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, Kille kun löysit vielä viestin! Minuakaan ei tuo yleinen odottajien puoli innosta, odottelen että plussanneiden lapsettomien puolelle avattaisiin joulukuisten pino. Pinoudutaan sitten sinne kun joku sen avaa. Taidetaan vaan lapsettomuudesta kärsineet olla niin varovaisia, että kukaan ei uskalla pinoutua plussanneisiin niin kauan kuin näkee varpaansa eteenpäin kumartuessaan ;-). Tai voidaan jatkaa juttua s-postilla jos ei pinoa pian ilmesty. Mun osoite on tipituu @ hotmail.com.

Meillä on samana päivänä ultra! Olen vähän aikaisessa, mutta kun on tullut kaksi alkuvaiheen keskenmenoa joista toinen tuulimuna, menen mieluummin liian aikaisin ja käyn sitten vaikka kahdesti jos syke ei vielä silloin näy. Kunhan nyt näkyisi että siellä on vauvelin alku ja vieläpä oikeassa paikassa. Tulee pitkät kaks viikkoa!

Mullakaan ei isompia oireita vielä, päikkärit maistuu tavallista paremmin mutta siinäpä se. Jatkan Lugeja sinne ultraan asti iltaisin 200mg. MIetinkin jo, miten uskallan ne lopettaa. Nyt varmaan sitten teen myös raskaustestejä ultraan asti, kun en millään meinaa uskoa tätä todeksi! Varsinkin kun Luget pitää vuodon poissa ja jos oireita ei tule tämän enempää. Melkein toivoisi pientä kuvotusta...

t. tipituu

Vierailija
62/87 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Jouduin maanataina 16.4. naistenklinikalle, pitkittyneen vuodon takia.

Siitähän sitten soppa alkoikin, mulla on kohdun ulkoinen raskaus, hematooma munatorvessa ja vatsaonteloon kertynyt verta n.400 ml

Olin kyllä viikonloppuna huonovoitinen, mutta en arvannut että minun asiat olivat niin huonosti. Menin siis maanantai-aamuna VL:ään ja sieltä pistivät melkein ambulansilla naistenklikalle. (Taxilla käskivät mennä kun olin niin hyvävointinen). Voi hitto kaikkea sitä voikin tulla !!!!

Katsotaan kun seuraavat menkat alkaa, uskaltaisiko mennä jo uuteen passiin?? Mitenkäs Huikuttaja ??????????

Naistenklinikalla oli todella hyvä palvelu !

Terveisin juuri kotiutunut, mami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa, Mami. Tuliko sulle mitään kipuja vai pelkkää vuotoa? Oliko munajohdin haljennut vai miten vuoto oli päässyt vatsaonteloon? Kamalaa! Sen kerran kun kyytiläinen on sitkeä sissi, niin sitten se menee nappaamaan väärästä paikasta kiinni. Ei kiva. Saithan kuitenkin säästettyä molemmat tubasi? Toivottavasti eivät joutuneet poistamaan. Aika pelottavaa. Oletko kunnossa henkisesti? Olen todella pahoillani puolestasi.

Meillä on jo uusi PAS tällä viikolla. Ilmeisesti lugejen viivästyttämät menkat aiheuttivat sen, että ovistikku oli jo eilen illalla positiivinen. Olen vaan huolestunut, kun tikutin myös tänään aamulla, silloinkin oli positiivinen. Toivottavasti PAS ( jos sinne asti päästään) ei tule liian ajoissa. Aina tää on yhtä hankalaa.. Aina saa olla huolissaan jostain.

Oikein paljon jaksuja sulle Mami, tulehan kertoilemaan tarkemmin sairaalareissustasi, kun jaksat! Hyvää vointia.

Huiskis

Vierailija
64/87 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Niin se reissuhan alkoi niin, että menin ensin sinnne VL:ään ja sieltä kiireellisesti lähettivät minut naikkarille. Otettiin verikokeita ja kävin ultrassa monta kertaa. Mulla oli vuotoa ja viikonloppuna oli vatsa tosi kipeä ja söin siihen buranaa, jolla olo helpottui. Ei mulle tullut mieleenkään, että mulla voisi olla sisäinen verenvuoto. Sitten naikkarin lääkäri päätti, että minut otetaan osastolle tarkkailuun, ja sitten tiistaina tuli päätös että leikataan. Mulle tehtiin laparoskopia, vasen tuuba poistettiin. Siellä oli myös kystaa ja hematooma. Lääkäri sanoi, että muuten ovat " siistin näköiset paikat" . Ja parasta mitä epikriisissä luki oli: Hyväkuntoinen, hoikka nainen !! Hehkutin tätä jo miehellekin !!!

Tänään piti aamulla vähän porata, miksi muilla onnistuu........!!

No nyt riittää, tämä omat asiat.

Huiskis, ONNEA SIIRTOON !! Voi kun sulla onnistuisi ja pidän lujasti peukkuja ! T:mami

Vierailija
65/87 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoinen, hoikka nainen! Kyllä varmasti lämmittää mieltä. Ja voit muistutella miestäsi tästä kommentista hamaan huomiseen saakka! :) Sääli, ettei ole kirjoittanut, että kauniskin!!!

Varmasti aika kamala reissu sinulla takana. Kuulostat kuitenkin jo pirteältä. Itke kun itkettää, oli tuo kuitenkin tällä tiellä kulkevalle aikamoinen menetys. Olen pahoillani puolestasi. Mutta jotain hyvääkin ( siis hyväkuntoisuuden ja hoikkuuden-todistetusti, lisäksi ). Ainakin toinen tuba ja kohtu on kunnossa. Onnittelut siitä!

Mitkä teidän jatkosuunnitelmat ovat?

Kiitos tsemppauksesta, katsotaan kuinka huomenna käy!

Huiskis, joka edelleen peloissaan, tuleeko siirto liian aikaisin...

Vierailija
66/87 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas !

Kyllä aamulla alkoi itkettää, tai vajosin taas itsesääliin. Miksi muilla onnistuu ja itse joutuu aina kahlaamaan vaikeimman kautta !? Tuttu juttu meille kaikille varmaankin, kun vaavi antaa odotella itseään ???!

Naikkarilla lääkärit sanoivat, että pitää odottaa seuraavat tätivaivat ja sitten saa taas yrittää. Niin hyvä, että jäi edes se toinentuuba.

Huikis jäikö sulla paljon alkioita pakkaseen ? Olet varmaan kirjoittanut, mutta nyt en muista. Käytkö Niklaksella vai Annikalla ?

Molemmat ovat tosi mukavia !

Terveisin peukut pystyssä oleva, mami

Vierailija
67/87 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukuista, niitä tarvitaan. Jotenkin usko horjuu näiden hoitojen kanssa. Aina löytää itsensä miettimästä, onnistuuko meidän kohdalla koskaan..

Meillä on lääkärinä Niklas. Tietää kyllä näistä asioista todella paljon. Toivotavasti saisi meidänkin kanssa tulosta aikaiseksi..

Jaksuja sulle raskaaseen tilanteeseesi. Kiva, että pääsette taas yrittämään tämän kierron jälkeen. Jospa sitten tulisi todellinen tärppi, nythän kuitenkin jo hieman lupasi..

Huiskis

Ai niin, meillä on pakkaspoikia 10, joista osa kuluu tähän kiertoon!

Vierailija
68/87 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia mitä uutisia! Pystyn kyllä hyvin kuvittelemaan, että pelästytti varmastikin mennä " terveenä" lääkäriin ja sieltä melkein ambulanssikyydillä sairaalaan... hui! Onneksi kuulostat jo paremmalta ja hoikalta! Seuraavasta kierrosta sit tärppää, kun nyt jo oli jotain ja toinen tuuba ja kohtu hyvässä kunnossa! Tämä on määräys!

Voi toivon niin sydämestäni, että teillä kummallakin onnistuisi!!! Eiköhän tätä taivalta ole nähty jo ihan tarpeeksi..... Peukkuja ja tsemppiä! Ja **ISOHALI**

Mulla itselläni ei edelleenkään oikein mitään tuntemuksia/oireita paitsi illansuussa iskee hirveä väsy aina, mutta tiedä sitten mistä johtuu. Ultraan vielä 1,5 viikkoa aikaa.... suht rennosti oon pystynyt ottamaan. Sais vaan ultra olla jo!

Kille

p.s. Tipituu taidan uskaltautua plussanneiden lapsettomien puolelle ultran jälkeen. Jos ei oo vielä pinoa, niin sitten perustan. Nähdään siellä sitten! Kirjottelen myös noissa ensikoissa kunnes uskallan siirtyä toiselle puolelle....

Vierailija
69/87 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa !

Tuli ihan vedet silmiin kun luin teidän kirjoituksia(taidan olla aika herkässä mielentilassa).

Vielä kerran onnea Kille, tulehan kertomaan ultra kuulumiset sitten kun olet siellä käynyt ??!! Ja muutenkin saa kertoa tuntemuksia ja jne. Meille muille perässä hiihtäjille.

Huiskuttaja, montako laitettiin ? Menikö siirto hyvin ?

t:mami

Vierailija
70/87 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoja juttuja. Nyt siis kolmas päivä oviksesta. Aamulla pientä tiputteluvuotoa. Mitähän hittoa tämäkin on? En ymmärrä enää laisinkaan. Nyt on tainnut toden teolla mennä puurot ja vellit sekaisin. Ei kai tämän pitäisi siirtoa estää/haitata? Eipä ole aiemmin tiputellut tähän aikaan kuusta. Taas lisää huolen aihetta.

Äh, enää ei kai siirtoa voi peruakaan. Kohta sekin selviää..

Killelle ja Mamille vilkutukset!

Rakkoaan kohta täyttävä Huiskis ymmällään taas kaikesta

Vierailija
71/87 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiskuttaja:

Jos siellä on jotain häikkää, niin kyllähän se huomataan ultrassa. Toivottavasti pääset siirtoon, tai jos siellä on käynyt luomu tärppi ja sen on kiinnitysvuotoa ????

Pidän peukkuja, mami

Vierailija
72/87 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on sitten siirrossa käyty! Kaksi huurunenää sulatettiin ja molemmat selvisivät moitteetta. Limakalvo oli peloistani huolimatta muhkea ja hyvännäköinen. Aika oli lääkärin mielestä siis epäilyistäni huolimatta oikea. Meillä on ollut todella paljon onnea matkassa, kun alkiot ovat kestäneet sulatuksen hyvin. Vielä kun tajuaisivat kiinnittyä pesäänsä, olisi onnea jo mahdottomasti..

Nyt sitten alkaa uudet piinailut, parin viikon jälkeen tietää taas tuloksen. Yritän elää pari viikkoa miettimättä tätä. Se kyllä taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty. Jos sitten se pettymys ei olisi niin suuri..

Vilkutuksia,

Peukuista ( niitä tarvitaan ) kiittelevä Huiskis

Vierailija
73/87 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus luomutärpistä sai hymyilemään. Olisi se metkaa, jos niin olisikin käynyt. Epätodennäköistähän se on, kun ei koskaan aiemminkaan, mutta mistä sitä ikinä tietää..

Huiskis

Vierailija
74/87 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiskuttaja, Onnea matkaan ! Kaikki varpaat ja sormet pystyssä, että onnistuisi !

Niin eihän sitä koskaan tiedä siitä luomutärpistäkään, jos vaikka tulee 3 vauvaa yhtä aikaa?????

Tulehan kertomaan kuulumisia !!!

t:mami

Vierailija
75/87 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottava ajatus, kolmoset! Mitenhän sellaisen parven kanssa suoriutuisimme? Saattaisi olla aikamoinen shokki. Mulle riittäisi ihan kyllä se yksi tai kaksikin. Jos vaan sen plussan joskus saisi tikkuun. Jotenkin skeptinen olotila. Löydän aika usein itseni pohtimasta, onnistuuko tämä meidän kohdalla ikinä. Jotenkin tuntuu, että plussat menevät aina muualle ja minä olen se tilastotahra..

Miten sinä Mami voit? Oletko saanut jo kurjan jutun käsiteltyä? Oikein paljon voimia ja kiitos vielä ulokkeiden pystyssä pitämisestä!

;) Huiskis

Vierailija
76/87 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sulle on ehtiny tapahtuun tässä välillä???? Onneksi oot selvinny ja kuulostat pirteeltä viestien perusteella!

Minä kävin saamassa 2 kyytiläistä perjantaina, pakkaseen ei jääny taaskaan mitään!! Saatiin luovuttajalta 9 munasolua, joista 7 kypsää ja 4 hedelmöitty, 2 jaksoi jakautua. Tosin siirtovaiheessa toinen niistä oli kuulemma 2-solunen, joten en oikein ymmärrä onko se muka jakautunu! Toinen oli 4-solu nelonen ja tää toinen 2-solu ykkönen. Nyt sit jännättään viimestä kertaa meidän perheessä...

Toivotaan sulle nyt toipumista ja tätien saapumista ajallaan, että pääset vielä yrittään! Hengessä mukana,

Ippu

Vierailija
77/87 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Olen kai muuten ihan kunnossa tän kohdun ulkoisen jäljiltä, mutta jotenkin on alkanut pelkäämän entäs jos se uusii ?! Jos multa viedään enemmänkin kuin pätkä munajohdinta. Musta tuntuu ihan samalta kuin Huiskuttajasta, ei meille varmaan koskaa suoda lasta.

No olen kyllä ajatellut, ettei se voi tulla kahta kertaa samalle, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Kyllä me hoitoihin lähdetään joko seuraavista menkoista tai sitä seuraavista, mutta jostain kuitenkin. Per...le periksi ei anneta!

Onnea Ippu, sinullakin on jännät paikat, pidän peukkuja !!!!!!!!!!!!!!!!!

Tulkaahan kertomaan kuulumisia, jännään teidän puolesta !!!

T:mami

Vierailija
78/87 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Huiskuttaja ja Ippu, mitä teille kuuluu ?

Onko kaikki ok ?

Vierailija
79/87 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä Mami, tänne ei kuulu taaskaan mitään. Tänään oli tämän PAS:n testipäivä, tulos jälleen kerran nega. En tiedä, usko alkaa olla pahasti lopussa. Jotenkin ei enää edes tunnu miltään. Mahdammekohan ihan oikeasti koskaan saada omaa lasta? Ei näytä hyvältä ei. Nyt alkaa jo itkettämäänkin.

Siskokin soitti muutama päivä sitten, kuuluu olevan raskaana. Onnittelut sitten sille. En jaksa nyt kovin innostua heidän onnestaan. Äitini soitteli juuri, kertoili minulle ihan tuntemattoman ihmisen juuri syntyneestä vauvasta, jolla sydän ongelmia. Ei kiinnosta sitten yhtään tällä hetkellä. Olen juuri testannut negan, antakaa minun surra omat murheeni ennen kuin kaadatte kylmää vettä niskaani. Mutta eihän kukaan voi tietää, enhän ole antanut heille tilaisuutta ymmärtää itseäni...

Taidan taas olla kurjin ja turhin ihminen, mitä maa päällään kantaa. Loppuukohan nämä pettymykset ikinä?

Miten sinä voit? Olethan jo toipunut koettelemuksestasi? Vielä kerran, olen pahoillani tapahtuneesta. Toivotaan, että seuraavalla kerralla on sitten kyseessä ihan oikea plussa, josta käärö tulee kotiin saakka.

Toivotaan, että Ipulla on käynyt parempi tuuri tällä erää!

Huiskis

Vierailija
80/87 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, halaus Huiskuttajalle !

Me ollaan jo oltu kahdessa ivf/icsi hoidossa, niin passit päälle eikä ole yhtään kahta viivaa tikkuun tullut.

Ainut mistä saa kaksi viivaa tikkuun on ovistestit ! Kai siitäkin pitäisi olla tyytyväinen.

Oma napa: Nyt oottelen menkkoja alkavaksi ja sitten kohti passia, jos siitäkään ei onnistu niin sitten on taas edessä ivf.

Ja se on sitten viimeinen ivf joka tehdään naikkarin/väestöliiton kautta, sitten pitää siirtyä itse maksavaksi asiakkaaksi.

Tv 2:selta tuli äsken ohjelma kun haikaraa ei kuulu, taskalaisita pariskunnista jotka olivat adoptio prosessissa. Minä täällä kotona parkusin kun kaikki ajatukset olivat ihan samoja. Ja toinen niistä pariskunnista sai lapsen Koreasta. Ja toinen pariskunta lähtee hakemaan tyttöä Intiasta.