Pas viikolla 12.
Moikka !
Onko joku samalla aikataululla, elikä passiin menossa viikolla 12 ?
Mulla kontrolli ultra ke 14.03. ja sitten oviksen pongaaminen...
Mulle on tehty kaksi passia tätä ennen ja ne on tehty lääkkeeliseen kiertoon.
Seuraa kaipailee, mami
Kommentit (87)
Moikka !
En mennyt sinne veritestiin keskiviikkona, kun vatsaa särki jo niin kovasti ja punainen ferrari pamahti paikalle. Se keskiviikkko oli siis kierron pvä 1.
Voi Kille pidän sulle peukkuja ! Ja Huiskis olisiko vielä saumaa plussalle kuitenkin ???
Ajattelin kysellä klinikalta, mitä oireita on että syödään sitä Metformiinia ?
Voisiko mulla olla sokeri arvot päin pyllyä ? Ja sitten yksi gyne sanoi, että mulla kohdun limakalvo jotenkin tuhoutunut kun olen syönyt niin kauan e-pillereitä ???? En tiedä pitääkö paikkansa, mutta jäi vain vaivaamaan mieltä.
Hyvää pääsiäistä kaikille ! Nauttikaa vapaapäivistä ja syökää suklaamunia !!!!
T:mami
Huomenna aamulla veritestiin, mutta menin tekemään testin tänään aamulla, kun mies lähtee iltapäivällä reissuun.........en tiedä mitä ajatella. Apteekin raskaustestiin ilmestyi haalea viiva, sen näkee kyllä ihan hyvin joka suunnasta.... ja ennen testin tekoa ruutu oli ihan vitivalkoinen. En uskalla kyllä vielä uskoa, huomenna saan varmuuden. Mutta kai siellä jotakin hormoonia on.
Palaan huomenna iltapäivällä!!
Kille
Voi kun hienoa ! Tule sitten kertomaan mitä veritestissä tuli, olen tosi onnellinen sun puolesta !
Tarrasukkia nyt, että matkalainen pysyisi kyydissä seuraavat 9 kk !!!
Hienoa, hoidit plussan kotiin! Tarrasukkia matkallesi, onnellista odotusaikaa!
Mitä sun oireet oli? Listaahan vähän.
Mulla päästy jo kp2, joten uuteen taistoon on taas jaksettava lähteä. Usko tähän hommaan on aina välillä koetuksella, mutta tarjolla ei taida olla paljon vaihtoehtoja. Kauankohan tässä suossa joutuu tarpomaan?
Mami, meinaatteko lähteä uuteen PAS:iin heti?
Killelle vielä kerran lämmin onnitteluhalaus, toivottavasti tulemme Mamin kanssa joskus perässä!
Huiskis
Moikka !
Kyllä me ollaan ajateltu, että siirrettäisiin vielä ne kolme alkiota ja mietitään sitten tulevaa.
Todennäköisesti lähdetään sittenkin vielä yhteen ivf hoitoon, se on sitten 3. ja en tiedä tehdäänkö niitä julkisella enempää ??
Mitenkäs Huiskuttaja, lähdettekö te heti uuteen hoitoon ?
Ehkä piinaillaan taas samassa pinossa ?
t. mami
Meinataan kyllä lähteä heti uuteen taistoon, mikäli se taas ovispäivän ja siirtopäivän ja siirrettävien puolesta on mahdollista. Jotenkin vaan ei jaksais soittaa sinne klinikalle, että taas nega.. Mutta näin on vaan tehtävä, ei tässä aikailukaan auta! Joten eiköhän pysytä yhdessä jossakin pinossa? Tässä tai ehkä uudessa?
Huiskis
Moikka !
Soitin tänään VL:ään ultra aika varattu ensi maanantaille, joten uuteen taistoon lähdetään !
Toivottavasti ollaan samoissa aikatauluissa Huiskuttajan kanssa ?
Oma napa: Mulla on ollut tosi omituiset menkat, ensin vuotaa ihan normaalisti ja sitten kun alkavat olemaan lopuillaa, niin alkaa uudelleen vuotaa.
Onko kokemusta ?Liittyykö hoitoihin ?
Missäs Kille ?
Sori etten ole ehtinyt aiemmin koneelle...... kiire päivä!
Mutta itse asiaan......HCG oli 104 eli raskaana ollaan!!!!! Jee!!! Lopputyöpäivästä ei tullut yhtikäs mitään.... Oon tainnut lukea korkeammistakin arvoista, mutta hoitaja sanoi, että hyvältä näyttää ja ultra on sitten heti vapun jälkeen, jolloin varmistuu, että on varmasti oikeassa paikassa. Nyt aion kyllä nauttia tästä täysillä!!!!!
Huiskis kyseli oireista. Mulla ei oo oikeasti mitään oireita, ei yhtikäs mitään. Ehkä saattoi olla vähän menkkaoireita, mulla tosin ne on tosi vähäiset. Puolessa välissä piinaa muistelin pari kovempaa vihlasua alavatsassa. Ei oo rinnat kipeet ei mitään.....
Kiitokset teille kannustuksesta ja PALJON TSEMPPIÄ uusiin koitoksiin! Kyllä se plussa sieltä teillekin varmasti tulee!!!
Kille
vielä kerran Kille! Nauti ajastasi, toivotaan, että kestää sen maagisen 9 kk! Eikö olekin hienoa, kun työvoitto on lopulta saatu? Minkälainen hoitohistoria teillä olikaan taustalla?
Mami, mä sain kanssa soiteltua klinikalle ja äsken soittelivat takaisin päin. Tikuttelen nyt kotona taas ovista ja soitto, kun lh-tikku on positiivinen. Siitä sitten lasketaan siirtopäivä. Joten uusi taisto on taas tuloillaan. Nyt taas saan laittaa kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että ovis osuu hyvälle päivälle, alkiot kestävät sulatuksen ja vielä jos se lopputuloskin vois olla positiivinen. Monta on mutkaa matkassa..
Terkkuja,
Huiskis
Moikka !
Tsemppiä Kille ! Tosi hienoa, että meidän pinosta edes yksi onnistui !
Niin toivottavasti Huiskuttaja ja minä ollaan seuraavat !!!!!!
Oma napa: Mulla vuoto vaan jatkuu, menen huomenna työterveyshuoltoon ja saavat laittaa lähetteen yksityiselle gynelle. Mulla on jo maanantaina aika sinne VL:ään en haluaisi peruttaa sitä tai lykätä hoitoa.
Voi hitto mitähän tämä on ?
Huiskis, milloin alat tikuttaa ?
Heippa!
Kiitokset onnitteluista!! Vieläkin ihan pöllämystynyt olo, voiks tää olla totta!!!
Huiskis, meidän hoitohistoriasta. Yritystä takana 1 v 8 kk, 4 inssiä ja tammikuinen 1 tuoresiirto. Tää oli siis eka pas. Ja tuoresiirrosta hcg oli 7, että jotain oli kyllä silloinkin tapahtunut. Tuoresiirron jälkeen mulla oli kanssa omituiset kuukautiset; vuotoa oli normaalia pitempään ja runsaampaa.
Kai sitä täytyy uskoa, että raskaana sitä ollaan.
Kille
..aloitan kp 10, sitten vaan taas toivotaan, että ovis osuu hyvälle päivälle. Ai että tää on kyllä turhauttavaa hommaa. Nyt taas se fiilis, että mahtaakohan meidän kohdalla tärpätä ikinä. Tää on niin tätä.. Loppuukohan ikinä? No, eipä ainakaan ole ongelmaa, mihin rahansa käyttää.
Terveisin näköjään pahantuulinen Huiskis
Hei taas !
Mulla on ihan sama fiilis, helv..ti miten tämä lisääntyminen on näin vaikeaa !!! Kokoajan tulee ikää lisää ja mahdollisuudet vähenee !
Mä oon kanssa pessimisti !
Huikis mikä on teidän historia? Meillä lapsettomuutta takana jo kolme vuotta ja kaksi vuotta ollaan oltu hoidoissa. Ensin yksityisellä ja nyt kunnallisella puolella. Tehty insseja 2 kpl / Clomeilla ja ilman.
Yksi ivf/icsi yksityisellä ja kaksi passia, hormooneilla.
Ei yhtään plussaa ?????????!!!!!!!!!!!!!
T: turhautunut mami
Meillä 2.5 vuotta takana tätä shittiä. Enpä ole ikinä ollut näin rikki, kun tämän viimeisen vuoden aikana. Meillä ongelmana on vaan 4 % normaalimuotoisia simoja, liikkuvuus ja määrä normaalit. Lääkärin mukaan ei pitäis estää raskaaksi tuloa, mutta näköjään on ainakin vaikeuttanut. Tai sitten mussa on jotain vikaa, mitä ei ole tiedossa. Sekin on toki mahdollista.
Me ollaan käyty kolme inssiä, tuloksetta. Tammikuussa tehtiin IVF/ICSI, tuore siirrosta nega ( kuten varmaan jo arvasitkin..). Nyt siis oli eka PAS, tuloksena sama kun aina ennenkin. Hieman on usko nyt lujilla. Jotenkin tulee mieleen se, että mulla ei ole koskaan arpajaisissa tuuria, saati sitten lotossa. Taitaa olla tässä sama juttu?
Hoidoissa olemme yksityisellä. Pidän kovasti paikasta ja lääkäristä, joten toistaiseksi revimme rahat jostain tähän lystiin. Kallista kyllä on. Miten, Mami, teillä julkisella? Oletteko saaneet hyvää palvelua? Järjästyykö ajat, kun niitä tarvitaan? Meillä julkisen paikka olisi NKL, jotenkin huhut jonoista ja ajoin huonosta aikojen saannista hoitojen aikana ei houkuttele.. Varmaan kuitenkin jossain vaiheessa tulee ajankohtaiseksi siirtyä julkisen puolelle, mikäli ihmettä ei tapahdu..
Jaksuja sulle,
Huiskis
Meilläkin on vain 6% normaalimuotoisia ja etenevät hitaasti eteenpäin, ei pitäisi olla siitä kiinni. Tehtiin icsi ekassa hoidossa, ja ivf katsottiin kummalla hedelmöittyy paremmin.
Me ollaan oltu tosi tyytyväisiä VL:ään, ollaan oikeasti naikkarin asiakkaita mutta naikkari ostaa palveluita VL:stä siksi olemme siellä.
Eka hoito tehtiin Fertinovassa, tykkään siitä paikasta myös.
Ihanaa että sai " vuodattaa" jollekin, joka tietää mistä puhutaan ! Kiitos !
Saanko vielä udella, kuinka pääsitte VL:n asiakkaiksi naikkarilta? Jos olisi tuommoinen vaihtoehto tarjolla, voisin siihen ilomielin tarttua. Saako sitä jotenkin itse toivoa, vai käykö joillain vain hyvä tsägä?
Mekin olemme Fertinovan asiakkaita! Samoja piirteitä löytyy näköjään myös hoidosta; meillä myös IVF ja ICSi rinnakkain, jotta nähtiin, kuinka pääsevät solut hedelmöittymään ko keinoin. Ei ollut eroa hedelmöittymisessä, mutta kiinnittyminen näyttää olevan vaikeaa. Toivottavasti ei mahdotonta.
Jotenkin lyö taas päälle väsymystä. Eilen illalla saatiin aikaiseksi riita tämän jatkuvan, kokonaisvaltaisen stressin tuloksena. Päädyin sitten olohuoneeseen itkua tihrustamaan. Mitenköhän osais ottaa tän kevyemmin, stressaamatta? Ainaiset negat lyö vaan niin maahan..
Torstaiterkkuja,
Huiskis
Heips vaan !
Me oltiin kunnalliselle jonossa, ja sitten tuli ensi käynti naistenklinikalle. Siellä tehtiin tutkimuksia ja kyseltiin kaikenlaista. Lopuksi meiltä kysyttiin mitä meiltä ollaan siitä, jos menisimme hoitoon VL:ään, ostavat palveluita väestöliitolta. Meille sopii kaikki kunhan päästään hoitoon !!!!
Kiinnittymisessä meilläkin näyttää se ongelma kohta olevan ???
Saadaan hienoja 8 soluisia alkioita, mutta ne eivät kiinnity.
Voi olla muuten, että tän kuukauden hoito jää välistä tämän tiputtelun vuoksi. Soitin tänään VL:ään ja kerroin tilanteen, menen maanantaina joka tapauksessa ultraan, mutta loput selviää sitten vasta.
Onnea Kille! Muistatko minut, pinoiltiin tammikuun ivf-pinossa, oltiin silloinkin aikalailla samoissa päivissä. Hoitohistoriakin lähes samanlainen, meillä yksi inssi vähemmän. Edelleenkin jatketaan ilmeisesti samaa rataa, tulen vain viikon perässä. Meille siis tehtiin pas 3.4. ja sain tänä aamuna haalean plussan erittäin herkkään testiin. :-)
Joko olet tohtinut pinoutua plussanneiden puolelle? Olisi kiva jakaa kuulumisia jatkossakin.
t. varovaisen onnellinen tipituu
Heippa tipituu!
Muistan sinut kyllä hyvin. ONNEEEAAAA tosi paljon!!!! Mäkin tein testin pp13 aamulla ja sain haalean plussan ja veritesti hcg 104 pp14. Wau tosi makeeta! En oo vielä minnekään pinoon uskaltautunut, jotenkin toi odotus-puoli ei houkuttele, mutta ehkä toi plussanneet lapsettomat. Vielä siellä ei oo ollut pinoa joulukuisille.... Kerro jos pinoudut jonnekin, ni tulen sitten samaan pinoon. Olis kiva tosiaan jakaa kuulumisia kanssasi.
Vielä lyhkäsesti omasta navasta: ei mitään oireita. Lugeja laitan vielä huomenna yhden aamulla ja yhden illalla. Sit ei mitään lääkkeitä. Tänään peruin NKL ajan, joka olis ollu ens maanantaina eli eka käynti. Ja ultra mulla on 2.5. heti aamulla, huih!
Mites Mami ja Huiskis? Pääsettekö uuteen pas:iin heti uudessa kierrossa? Täällä peukutetaan ihan satasella ja toivon koko sydämestäni, että nyt onnistuu!!!!
Kille
Pitäisi jakaa jokaiselle lapsettomuusrumbaan joutuvalle ensitöikseen! Sitä nimittäin tarvittaisiin kerran kuussa..
Kille, sulla on tosi jännät ajat! Jännään täällä sun puolesta. Toivotaan oikein kovasti, että plussa viimein napsahtaisi.
Mulla edelleen kp1 odotuttaa itseään. Maha on kyllä outo, mutta Lugethan ne siellä kiusailee. Toivon kovasti, että mun kp1 venyisi su tai maanantaille, silloin olis saumat päästä uuteen PAS:iin heti ensi kierrolla. Toista kertaa en ole testaillut, eiköhän olisi näkynyt jo pp12 jos olisi ollut näkyäkseen. Negan olen taas niellyt. Yritin kyllä soittaa klinikalle klo 14 maissa, eivät enää vastanneet. Olisin halunnut reseptit varalle lääkkeellistä PAS:ia varten.. Kun ei niin ei.. Pelottaa, että ovis ( mulla yleensä kp13 lh posit) osuu niin, ettei sitä PAS:ia pystytä klinikan kiinniolojen takia tekemään.
Mitkäs Mamin fiilikset on? Joko olet saanut veritestin tuloksen?
Hyvää pääsiäistä kaikille
Huiskis