Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pas viikolla 12.

12.03.2007 |

Moikka !

Onko joku samalla aikataululla, elikä passiin menossa viikolla 12 ?

Mulla kontrolli ultra ke 14.03. ja sitten oviksen pongaaminen...

Mulle on tehty kaksi passia tätä ennen ja ne on tehty lääkkeeliseen kiertoon.

Seuraa kaipailee, mami

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväistä maanantaita!

Kille, miten sun laita? Onhan ovis bongattuna vai vieläkö odotellaan? Mikä päivä olet siirtoon pääsemässä? Oikein paljon tsemppiä! bd bd bd

Mami, mä olen ollut ihan oireeton sitten kyytiläisten mukaan ottamisen. En tiedä onko hyvä vai huono asia sekään. Rinnat ehkä aavistuksen turpeat, Lugeista varmaankin johtuu. Olen kyllä yrittänyt olla tarkkailematta itseäni ja mahdollisia oireitani. Lugejen kanssa kun pelataan, niin suurin osa oudoita oireista johtuu niistä.. Sulla kuitenkin toi pahoinvointi aamuisin kuulostaa luupaavalta! Toivotaan, että on sitä oikeaa pahoinvointia!

Tähän asti ainakin olen pystynyt ottamaan varsin rauhassa, viikonloppuna en edes muistanut piinailevani. ;) Toivottavasti pystyis olemaan rennosti vielä reilun viikon, menis kerrankin aika nopeammin.. Todennäköisesti kuitenkin malttamattomuus painaa päälle sitä kovemmin, mitä lähempänä testipäivää ollaan. Mutta yrittänyttähän ei laiteta! :)

Lämpimiä kevätpäiviä, voimakkaita plussatuulia,

Huiskis

Vierailija
22/87 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis!

Bongasin kuin bongasinkin oviksen lauantaina ja varmuudeksi tein vielä sunnuntainakin, jolloin oli sitten nega. Siirto on huomenna aamupäivällä....kääk! Jännittää!!! Toivottavasti edes yksi selviää.... Meillähän siirretään vaan yksi ja niin me oltais haluttu ittekin ja 5 alkiota on pakkasessa. Kuinhan sitä jaksaa piinailla taas 2 viikkoa?!?

Aurinkoista piinailuviikkoa!

Kille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Kille! Uskoinkin, että alkuviikko on sua ja siirtoa varten! Onnen potku huomiseen siirtoon! Sulattivatko ne huurunenän tänään vai vasta huomenna? Tervetuloa piinapenkkiin!!

Huiskis

Vierailija
24/87 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan !!!!

Joo ne mun oireet loppui kun kanan lento, mielikuvitus taisi tehdä pahan tepposen...

Itse alan jo pikku hiljaa valmistua negan testaamiseen, eipä putoa sitten niin korkealta.

No katsotaan alkaako menkat viikonloppuna, jos eivät ala niin teen maanantaina testin, keskiviikkona veritestiin.

Peuku pystyyn meille kaikille !!!!!!!!!!!!!!!

T:mami

Vierailija
25/87 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täälläkin siirto takana. Kaikki meni hyvin eli yksi sulatetttiin ja se siirrettiin. Meillä siis sulatus tehtiin tänään ja biologin mukaan hyvin selvisi sulatuksesta. Luget aloitan tänään 2 kpl 2 kertaa päivässä.

Nyt vaan kaikki peukut pystyyn kaikille!!!

Kille :-)

Vierailija
26/87 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet oli jälleen kerran liian nopeat ja viesti lähti ennen kuin oli edes kirjoitettukaan! ;) Ja vielä tuplana.. ;)

Killelle aluksi onnittelut kyytiläisestä! Hienoa! Mulla oli kutina, että pääsette onnistuneesti siirtoon. Nyt sitten vaan kulutellaan tätä aikaa..

Mitä Mamille kuuluu? Oletko saanut oireita? Mikä fiilis muuten?

Mä oon jotenkin ollut tosi rauhallisella mielellä. Oireita ei edelleenkään ole, lukuun ottamatta rinnanpäiden pientä aristusta. Sekin taitaa Ludeille olla tyypillinen sivuvaikutus. Yöllä näin unta, että menkat alkoi. Asian tarkastettuani huoahdin kuitenkin helpotuksesta, ainakin toistaiseksi..

Tsemppiä kaikille piinailuun, toivotaan että nyt olisi meidän vuoromme!!!!

Kevätterkuin Huiskis

Vierailija
27/87 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Ei mulla edelleenkään ole mitään oireita, vatsan nippailutkin loppuivat muutama päivä sitten. Wc:ssä juoksen usein, mutta se vaiva mulle tulee aina ennen punaista ferraria....

En usko, että mitään tapahtuu !!! Saa alkaa kohta soittelee taas vL:ään josko saisi viimeiset kyytiläiset mukaan. Ja sitten alkaa taas uusi hoito rumba, huh huh !!!!

Vierailija
28/87 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä ei ihmeempiä, myös jotenkin rauhallisin mielin. Vaikkakin tänään kaupassa oli miljoona raskaana olevaa, ei siltikään tuntunut olo katkeralta.

Koskas Mami ja Huiskis meinaatte testata?

Mietin muuten, että mulla oli ovis lauantaina ja tiistaina siirto ja testipäivä on 2 viikkoa tuosta tiistaista, niin nyt tuli mieleen, että oviksestahan on sitten jo 17 päivää. Voiko menkat alkaa sen normaalit n.14 päivää oviksesta eli jo ennen testausta? Tuoresiirrossa oli kyllä samainen juttu, mutta sillon olikin kaiken maailman mömmöt mukana, nyt vain luget.... Ymmärsittekö mun sepustuksen?

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua!

Kille

Vierailija
29/87 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Ajattelin testata maanantai-aamuna jos punainen ferrari ei ole tullut paikalle ennen sitä ! (Olisi suotavaa pysyä poissa).

Millloinkas huikuttaja aikoo testailla ?

Menen varmaan omaan terveyskeskukseen veritestiin, jos kotitesti näyttää positiivista ! (Jota kuitenkin suuresti epäilen).

Ippu mitä sulle kuuluu ?

Vierailija
30/87 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin piinailut lopuillaan. Kp 26/27-28 meneillään, joten eiköhän Ferrari kurvaa tännekin ma tai viimeistään ti jos on kurvatakseen. Testaan varmaan ti tai ke, jos aihetta. Jotenkin olen kyllä taas asennoitunut jo siihen negaan, oireettomuus ei anna aihetta uskoa muuhunkaan. No, aikahan sen taas näyttää!

Mamille tsempit huomiseen testailuun! Toivotaan, että tulos olisi positiivinen yllätys!

Kille, miten sulla menee? Oireita? Tunnelmat?

Parasta toivova, pahinta pelkäävä Huiskis

Vierailija
31/87 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

En ole uskaltanut testata vielä, jos ferrari ei ole tullut keskiviikkoon mennessä paikalle niin sittten testaan.

Mulla on yleenä kierto 28-31 vrk ja tänään on se 31 vrk. Oireita ei ole, epäilen itse että nuo luget pitävät vuodon poissa !

Mitäs Killelle kuuluu ? Huiskuttaja joko olet testannut ?

Ja pidän teille peukkuja edelleen !!!!

Vierailija
32/87 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, Mami, lupaavalta!! Jospa olis tärppi?!!?

Mä odottelen myös, en vielä ole testiä kaivanut. Se nega kun kummittelee niin... Hui, kylläpä menee jännäks!!

Miten Kille jakselee?

Jännityksen täyteistä alkanutta viikkoa,

HUiskis

Vierailija
33/87 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kylläpä täällä on jännittävää..... Kuulostaa kyllä teillä kummallakin erittäin lupaavalta!!!! Täällä peukut pystyssä. Olikos teillä kummallakin siirrot 2 viikkoa sitten torstaina?

Omaan napaan ei kummempaa..... testipäivä on siis pääsiäisen jälkeen tiistaina, jolloin on pp14, mut oviksesta 17 päivää..... Tuntuu ettei aika kulu millään. Vähän jotain nippailua alavatsasssa ja yksi ilta vihlasi oikein kunnolla, mutta muutoin ei mitään oireita. Ehkä valkovuotoa vähän enemmän vai onks ne vaan lugeja?!? Mutta siis oireetonta, jotenkin välillä tuntuu ettei tääkään onnannut......Oma mieli menee välillä melkoista vuoristorataa. Onneksi pääsiäisenä lyhyelle matkalle, ni saa taas muuta ajateltavaa.

Tsemppiä!!!!

Kille

Vierailija
34/87 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Aamulla tein sitten testin, ja niin kuin epäilinkin negaahan se näytti !

Käyn huomenna vielä siinä veritestissä kun VL:ään haluavat tiedon siitä, onko kiinnittymistä edes yrittänyt tapahtua.

Voikohan passia tehdä heti perään, luonnolliseen kiertoon ?

Meillä vielä kolme alkiota, niin jos tietysti selviävät sulatuksesta. Täytyy kysyä kun soitan huomenna tuloksen sinne.

Pidän teille peukkuja, sillä kyllähän jonkun täytyy onnistua tästä pinosta !!!

Vierailija
35/87 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin itsekin testaamaan nyt aamulla, tosin vasta pp 12, mutta kp 28/27-28. Tulos tyly nega tääläkin. Miksi aina?! Onnistuukohan tämä koskaan vai repiikö tässä ihan turhaan itseään? No, Lugeja kai pakko jatkaa viralliseen testipäivään eli perjantaihin. Tulos ei kyllä muutu, mutta jos pitäisi vuodon siihen saakka pois. Olis sitten saumat ovikseen oikeana päivänä ja uuteen PAS:siin..

Kyllä Mami meille ainakin on sanottu, että PAS:seja voi tehdä peräkkeisiin kiertoihin!

Killen huoleksi jää nyt toi plussaaminen..

alakuloinen Huiskis

Vierailija
36/87 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!! Eihän tää voi olla totta!!! Lohtuhalit teille kummallekin!!!! Ihan kyyneleet tulee silmiin teidän puolesta ja samalla mietin mun kohtaloa ensi viikolla..... ;-( ***halaa kovasti teitä kumpaakin***

Mami: meidän lääkäri ainakin sano, että uusi pas voidaan tehdä heti seuraavaan kiertoon. Mulla tosin ei ollut mitään hormooneja käytössä. Ja me meinataankin mennä heti perään uudestaan. Tosin meillä on myös aika NKL:lle tämän kuun lopussa. Aiotaan kyllä käyttää kaikki pakastetut alkiot nykyiseltä klinikaltamme loppuun ja vasta sitten siirtyä julkiselle puolelle ja se tulee sitten varmaan olemaan vasta syksyllä. Millään en haluaisi vaihtaa paikkaa, mutta pakko varmaan ajatella tuota taloudellistakin puolta....

Kovasti voimia teille kummallekin!!!!! Kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaankin.....

Kille, joka on aivan suruissaan

p.s. Pitäkää mulle vielä peukkuja, pliis!

Vierailija
37/87 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään peukkuja sulle Kille! Olet pinon viimeinen toivo tällä kierroksella. Todennäköisyyksien puitteissa sinun on onnistuttava!!! bd bd bd

Mami, onko sulla jo kp1?

Vierailija
38/87 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi elämä olla epäoikeudenmukanen! En oo vähään aikaan käyny täällä sivulla ja nyt ku itellä on tänään ollu helv...nen päivä ja olotila, kiitos Suprecurin, ajattelin tulla kattomaan hyviä uutisia, mutta...

No, onneksi teillä on vielä pakkasessa ne 3. Niille nyt sit peukutuksia, että selviävät tulevasta sulatuksesta!!!

Haleja!

t. Ippu

Vierailija
39/87 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Menen tänään vielä niihin verikokeisiin, vaikka tuntuu tosi tyhmaltä mennä maksamaan siitäkin vielä 20-30 ¿ ja saa negan vastauksesksi.

No tää on myös mun omaa laiskuuttaa, olisin voinut mennä tänään VL:ään verikokeisiin mutta en jaksa lähteä Hesaan, niin maksan sitten itse.

Niin ja vuoto taitaa alkaa, eilen jo vähän tihkutteli !

Ei mulla ole vielä kp.1 sehän lasketaan vasta kunnon vuodosta, eikö?

Nyt pidän peukkuja Killelle ja Ipulle !!!! Huiskuttaja ?

Kyllä vi...taa, miksi ei voi olla jotain oikeaa syytä miksi ei onnistu ? Itselle olisi helpompi ymmärtää.

Vierailija
40/87 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho lipsahti viesti käsistä.....

Täällä siis tarvitaan kohta Tikkurilan värikarttaa vessakäyntejä varten. Sitä yrittää tutkia paperia ja pikkuhousunsuojaa, että onko punaista lugemömmöjen seassa (sori ällöä, mutta ymmärrätte varmaan....). Ei oikeastaan mitään oireitä, vatsaa nipistelee, mutta yritän olla vetämättä mitään johtopäätöksiä. Jotenkin kyllä pelottaa..... Tuhru alkaa varmaan viimestään sunnuntaina, jos on alkaakseen.

Mami: mitäs sun veritesti?

Entäs Huiskis? Onko jo kp1

Tsemppiä teille uuteen yritykseen (?)! ja mukavaa pääsiäistä!

Kille, jolla vasta pp9.... huoh!