Pas viikolla 12.
Moikka !
Onko joku samalla aikataululla, elikä passiin menossa viikolla 12 ?
Mulla kontrolli ultra ke 14.03. ja sitten oviksen pongaaminen...
Mulle on tehty kaksi passia tätä ennen ja ne on tehty lääkkeeliseen kiertoon.
Seuraa kaipailee, mami
Kommentit (87)
Hiljaista näyttää olevan, eikö meitä tosiaan ole muita?
MUlla ei tosiaan ole ultraa ollenkaan, tikuttelen oviksen kotona ja sitten soitto klinikalle. Nyt menossa kp 11, oviksesta ei tietoakaan vielä. Mulla on yleensä ollut ovis+ melko säännöllisesti kp 13-14. Toivottavasti nytkin. Muuten pukkaa taas klinikan viikonloppukiinniolot eteen. Onko teidän klinikalla mahdollisuus siirtoihin myös viikonloppuna? Viikonloppujen takia saa aina kantaa vinon pinon lisästressiä..
Pikaisia ovisplussia ja hyvää viikonloppua toivotellen, Huiskis
Moikka !
Mä kävin silloin ultrassa ja gyne epäili mun oviksen olevan perjantaina, mutta ei tänäänkään tullut kahta viivaa tikkuun. Toivottavasti huomenna tulisi !!!!!!!!!!!
Meillä klinikalla onnistuu lauantiana siirto, sunnuntaina ei varmaankaan.
Jatketaan odottelua !!!!!!! Ja kerrohan kuulumisia !
T:mami
Heippa!
Ajattelin ensin etten pinoudu ollenkaan, mutta sitten ajattelin, että kun täällä vaan kahdestaan olette niin tulen seuraksi..... Huiskuttajan kanssa oltiinkin samassa ivf vko3 pinossa, muistatko?
Historiikki lyhyesti. Ollaan pääkaupunkiseudulta ja kumpikin vuosimallia 75. Tammikkuussa oli ihan ensimmäinen ivf ja tuoresiirto, josta siis negaa. Verikokeissa kävin pp14 ja hcg oli 7, joten jotain oli tapahtunut. Lääkärimme mukaan alkio on ainakin hipaissut/kiinnittynyt vähän ja sitten jostain syystä irronnut. Eli ilmeisesti jotain toivoa..... PAS tehdään meillä luonnolliseen kiertoon ja yksi alkio siirretään.
Kävin keskiviikkona ultrassa ja tänään aloitin oviksen metsästyksen digitestillä, josko ei tartteisi arvuutella viivojen paksuutta ym. Toivotaan, että ovis olisi piakkoin.
Mukavaa lauantai-iltaa ja otetaanhan kaikki plussat!!!!
Kille
Heippa !
Tänään tuli tikkuun ne kaksi viivaa eli ovis ! Huomenna soitto Vl:ään ja varmaan tiistaina siirto !
Mitäs teille muille kuuluu ?
Hienoa, Mami, sait plussan tikkuun ja pääset siirtoon! Toivotaan, että alkio/alkiot kestävät sulatuksen. Onko teillä aikeissa siirtää 1 vai 2? Mille päivälle sun siirto sovittiin? Toi on kyllä kiva juttu, että myös la on mahdollisuus siirtoihin. Onko se niin kaikissa VL toimipisteissä vai vaan Helsingissä?
Kille, muistan kyllä sut sieltä IVF/ICSI pinosta. Itse en sinne mitenkään kovin aktiivisesti kirjoitellut, mutta taustailin senkin edestä kaikkien kuulumiset. Kiva, kun tulit kuitenkin meidän seuraksi pinoon piinailemaan. Toivottavasti nyt saataisiin ihan pysyviä plussia aikaiseksi.
Minä stressailin viikonlopun ovisplussan puolesta. Nyt kuitenkin aamulla napsahti kaksi viivaa lh tikkuun. Varmuudeksi tikutin vielä toisella tikulla, molemmissa toinen viiva kontrolliviivaa vahvempi, joten uskottava oli. Jotenkin tässä on oppinut niin varovaiseksi, ettei mitään pidä itsestäänselvänä, niinpä en ollut lainkaan varma että ovis osuu hyvin säännöllisestä kierrosta huolimatta.. Siirto mulla on sitten torstaina, mikäli alkiot selviävät sulatuksesta. Kädet on jo kyynärpäitä myöten ristissä, että kaikki menis putkeen..
Mukavaa alkanutta viikkoa ja isot onnen potkut huurunenien selviämiseen, mieluiten 9 kk ajaksi..
Huiskis
Killelle tsempit oviksen metsästykseen!
Meillä siirto on torstaina, katsotaan montako selviää siirtoon asti. Ovat kuulemnma pakattu 2+2+3 ja nyt sulatetaan yksi 2.
Meiltä kysytttiin ultrareissulla saako siirtää 2. ja minä vastasin Kyllä !
Mun puolesta vaikka 3.
Kun jotenkin on tullut sellainen, epäusko koko raskaus asiaan. Ystäväni odottaa muuten kolmosia, ja ne ovat saaneet alkunsa ihan luonnollisesti.
Pidetään peukkuja !!!!
Niin siitä VL:n aukiolosta en tiedä, onko se vain täällä Helsingissä.
Heissan!
Vieläkään ei ovistesti näyttänyt plussaa aamulla..... alkaa hermostuttamaan. Ajattelin sen olevan viimestään tänään. Lääkäri antoi ohjeeksi, että jos ei keskiviikkona vielä jostain syystä näytä plussaa, niin sitten täytyy mennä klinikalle. Siitä ei ollut kyllä puhetta, että mitä sitten????? Kun ajattelin, että se ovis tulee, on aina ennenkin tapahtunut. Antoi myös ohjeeksi, että jos olis tänään näyttänyt plussaa niin sitten olisin vielä huomen aamulla varmuudeksi tehnyt testin ja sit soittanut ajan. Niin kuulemma on sitten varmempaa siirron kannalta. siirto kuulemma voidaan tehdä vielä neljäntenäkin päivänä oviksesta, ilmeisesti viikonlopusta ei siis aiheudu ylimääräistä päänvaivaa.....
Kylläpä taas koetellaan hermoja, en tykkää yhtään näistä ovistesteistä!!
Mut kiva kun teille on varmistunut jo siirtopäivä!!! Meillä sulatellaan alkiot yksitellen ja siirretään siis yksi.
Vilkutuksia!
Kille
Mitäs kuuluu?
Joko Kille on saanut kaksi viivaa ovistestiin? Toivottavasti on tärpännyt, niin pääsette pian siirtoon.
Mamilla on huomenna siirto, eikös? Oikein paljon tsemppiä siihen, toivotaan että kaikki menee hyvin. Tulehan sitten kertoilemaan kuulumisia!
Minä jännäilen myös huomista siirtoa. Toivottavasti pakkaspoloiset kestävät sulatuksen ja pääsevät sitten kiinnittymään omaan yksiöönsä. Aikahan sen taas sitten näyttää.
Huiskis
Moikka!
Lääkärissä käyty tänään, kun ovista ei vieläkään..... oikealla puolella ollut munarakkula ei ollut sitten kasvanut yhtään, mutta vasemmalla puolella oli yksi 13 mm, jota ei ollut viikko sitten. Meen perjantaina uudestaan ja jos vasemmalla puolella oleva munarakkula on jatkanut kasvuaan ja ovis tapahtuu, tehdään siirto mahdollisesti ensi viikolla. Mutta taas jos ei ole kasvanut, niin siirtoa ei tehdä tässä kierrossa, vaan pitää odottaa ensi kiertoon..... Masentavaa, mutta toisaalta ei kannata tuhlata arvokkaita alkoita, jos tilanne ei ole " suotuisa" . Aina tulee jotain vastoinkäymisiä, mutta ensi kuussa sitten uusin voimin, jos ei nyt päästä siirtoon! Plaah!
Pieni toivo tietenkin vielä on..... pitäkää mulle peukkuja pliis!
Tsemppiä teille huomisiin siirtoihin (toivottavati me päästään ensi viikolla jälkijunassa)!!!
Kille
No niin kaksi alkiota laitettu, eivät olleet enää pakastuksen jälkeen huippu kuosissa. Ja neljä sulatettiin, siis kaksi menehtyi.
Onko teillä muilla luget tukihoitona ?
Mulla on yksi aaamulla ja yksi illalla.
Meillä jäi pakkaseen vielä kolme, jos tämä ei onnistu. Ja jos huonosti käy, niin syksyllä uusi Ivf.
Tsemppiä nyt kaikille, plussataan nyt kaikki tästä meidän pienestä pinosta !!!!!
T:Mami
Heissan Mami ja Kille!
Hienoa Mami, että pääsitte siirtoon, onnittelut! Nyt tarrasukkia huurunenälle! Toivotaan, että nappaa tiukasti kiinni yksiönsä seinään molemmat!
Kille miten menee? Peukut krampissa odoteltu sun toivottavasti hyviä kuulumisia. Joko on tärpännyt oviksen kanssa?
Meillä oli myös eilen siirto. Hyvin meni, kohtuun pääseminen katetrilla oli paljon helpompaa kuin tuoresiirrossa. Lääkäri oli tehnyt itselleen hyvät " ajo-ohjeet" . Viimeksi oli aika hankalaa, alkiot jouduttiin välillä viemään takaisin lämpökaappiin, kun tietä ei löytynyt. Oliskohan siinäkin ollut syytä edelliseen negaan. En tiedä. Meille siis siirrettiin kaksi pakkaspoloista, molemmat kestivät sulatuksen kuulemma moitteetta. Nyt sitten taas toivotaan ja uskotaan. Toivottavasti ei tarvitsisi taas pettyä.. Se karvas maku kun aina kummittelee taustalla, tuttu kun on..
Tsempit Mamille piiniksiin ja Killelle bongailuihin! Palaillaan taas,
Lugejen kanssa piiniksiään viettävä Huiskis
Kiitos peukutuksista!!! Ne varmasti auttoivat, sillä munis vasemmalla puolella oli kasvanut näissä kahdessa päivässä noin 3 mm ja lääkärin mielestä erittäin todennäköistä, että irtoaakin sieltä ja kohdunlimakalvo hyvä. Aloitan siis huomenna taas oviksen metsästyksen..... Siirto olisi sitten ensi viikolla. Tai ainakin toivottavasti, ei jaksaisi uutta pettymystä heti perään. Ja taidan lähteä onkimaan sitä kirvestä sieltä kaivosta pois, jonka jo sinne viskasin. ;-)
Saan varmaan edelleen palstailla täällä, vaikka pas osuukin vasta viikolle 13......
Teille kummallekin piinailuonnea ja kaikki peukut pystyssä täällä!!! bdbdbdbd
Nyt vaikenen viikonlopuksi ja oikein ihanaa keväistä viikonloppua! *huiskuttaa*
Vaihteeksi hyvillä mielin oleva Kille :-D
Mamille onnea 2 viivan bongauksesta ;D
t. Ippu (maanantaina alkaa Suprecur...)
Kiitos kaikille peukutuksesta ! Toivottavasti se toimii...
Onnea matkaan Killelle ja Ipppulle !!!!
Huiskuttajan kanssa elellään aika samoissa aikatauluissa, minulle raskaustesti olisi 04.04 jos täti vaivat eivät ole alkaneet aikaisemmin.
Menetkö Huiskuttaja veritestiin ?
Mukavaa viikonloppua kaikille !
Kille, nyt kipin kapin onkimaan se kirves ylös kaivosta! Hienoa, että pääset PAS:siin, ilmeisesti ma tai ti? Onnittelut! bd bd bd
Mami, mä testailen kotona sitten parin viikon päästä. Jos tulos on positiivinen, sitten veritesti. Negasta ei meillä ole testejä tarvinnut. Miten sulla, menetkö suoraan veri testiin?
Onpa ihanaa, kun päivä pitenee ja tulee kevät. Vielä ei ihan uskalla kesärenkaisiin vaihtaa, mutta eiköhän kohta sekin aika ole. Nyt toivon sydämestäni ison plussakasan tähän pinoon... Jospa haaveet joskus toteutuisi?!
Huiskis
Moikka !
Onko sulla Huiskuttaja mitään oireita ilmennyt? Mulla taitaa tuo pääkoppa tehdä tepposet, eilen oli aamulla vähän huono olo, mutta meni iltapäivällä ohi. Ei ole rinnat arat ei mitään muutakaan ! Enpä tiedä pitäisikö olla ??
Joo VL:sä on tapana käydä veritestissä kahden viikon kuluttua siirrosta.
Nyt nauttimaan auringon paisteesta !
Mikäs on tilanne????
tv. sumut tänään alottanut Ippu
Seniili täällä touhuaa huuruissa... ;D
Oisin lukenu kaikki viestit loppuun enkä vaan ekaa sivua niin oisin saanu lukee ihanat uutiset 2 alkion siirrosta, Mami. Laitan kaikki sormet ja varpaat pystyyn ja toivon sydämestäni, että tarttuvat tiukasti äitinsä kohtuun kiinni, siellä on hyvä asustaa seuraavat 9 kuukautta!
t. Ippu
Hei !
Meitin pino käy aikas pieneksi !
Oma napa: Ultrassa kävin ke 14.03. ja vain pongaillaa ovista ja sitten soitto Vl:ään. Tänään ei vielä näyttänyt kahta viivaa, mun mielestä mulla on ennenkin ollut ovis vasta 16-19 kierronpäivä.
Huiskuttaja ?