Naisen menestys on miehelle suuri turn off. Miksei kukaan myönnä tätä?
Olen itse korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava. Aina kun tämä tulee ilmi miehille, kiinnostus lässähtää. Saan enemmän huomiota, jos annan ymmärtää että olen hoivaava ja vähän eksyksissä elämässä. Miksi miehiä ei kiinnosta menestyvä nainen?
Kommentit (107)
Raha ja älykkyys ei paina miehille kumppanin valinnassa yhtä paljon vaakakupissa kuin naiselle. Näin yleisesti ottaen. Se ei tarkoita sitä että olisi millään muotoa turn off.
Itse olisin enemmän kuin iloinen jos vaimo tienaisi paremmin ja monesti olen kannustanut ja antanut tukea koulutukseen ja urakehitykseen
Olispa itellä nainen joka olisnuratykki ja kotona haluis vaan hatrastaa seksiä mun kanssa. Ei mitää kotileikkejä
Miten Ap selität, että Suomen ja Euroopan ensimmäisellä naispuolustusministerillä, Elisabeth Rehnillä oli puoliso (kunnes kuoli)?
Entäs Tarja Halonen?
Tai näyttelijälegenda Seela Sella?
Tai nuoremmista laulajattaret Jenni Vartiainen ja Suvi Teräsniska, jonka mies on "vain" soittaja? Tuskin tienaa puoletkaan siitä mitä Suvi.
Nainen, jolle menestys menee päähän, on turn-off.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on, toisille ei. Minä olen oikein iloinen, että vaimo on akateeminen miljonääri. Eipähän tarvitse elättää häntä.
Suomessa on kovin vähän elättivaimoja, joten mistä pelko?
Vain 99% vaimoista. Sehä on virallinen totuus että naisen euro on 80 senttiä ja mies saa laittaa jäljelle jäävän 20 senttiä yhteisiin rahoihin.
Suomessa vaimoilla 1 %:n työllisyysaste?
Ei se mitään haittaisi mutta, minulla pienipalkkaisella duunarilla ei ole sellaiseen mahdollisuuksia.
Naisella nirsous ja menestys kulkee usein käsikädessä. En juuri huomioi kun en kuitenkaan kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on, toisille ei. Minä olen oikein iloinen, että vaimo on akateeminen miljonääri. Eipähän tarvitse elättää häntä.
Vain 99% vaimoista. Sehä on virallinen totuus että naisen euro on 80 senttiä ja mies saa laittaa jäljelle jäävän 20 senttiä yhteisiin rahoihin.
Mistä sä ton keksit? Naisetha pitää omat rahat itellään
Vierailija kirjoitti:
Huonoitsetuntoisille miehille se on.
Pienimunaisille, jotka ei saa mitään aikaan. Ei pörssiyhtiöitä eikä Nobeleita.
Eiköhän se syy selviä kun katsot peiliin ja se ei ole 'menestys'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munallako ne saadaan? Eli naiset ei voi saada pörssiyhtiöitä eikä Nobeleita?
Melekosen naisvihamielinen oot
Ihan sama, millä äijät naisille kelpaamattomuuttaan selittää. Jonkin tekosyyn ne yleensä keksivät eikä syy ikinä ole jämäukoissa itsessään 😂
Kaunis, rietas, onnellinen ja vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivoilla ne noobelit saadaan, 6-0 miesten hyväksi Suomessa tms. Mikä mättää naiset kun ette menesty?
Niin ja sitten voi olla sellaista, että käytännössä miehen hämmennys näkyy arjessa niin, että naisen pitäisi puhua työstään paljon vähemmän kotona kuin miehen, jotta miehen käsitys siitä, kenen työ on tärkeintä pysyy kasassa. Nainen joutuu tavallaan koko ajan huomiossa maksamaan siitä, että työ on sisällöltään tai rahallisesti merkittävämpää. Tai todistelemaan enemmän kotiaskareita tekemällä, että myös kotielämä on tärkeää. Mutta tällainen ei varmaan todellakaan mitään valtavirtaa miesten ja naisten suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, millä äijät naisille kelpaamattomuuttaan selittää. Jonkin tekosyyn ne yleensä keksivät eikä syy ikinä ole jämäukoissa itsessään 😂
Kaunis, rietas, onnellinen ja vapaa.
Siis nainenhan tässä selittelee kun ei kelpaa :)
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin menestynyt nainen kuin persaukinen lokki. Jostain syystä niitä menestyneitä ei vain ole kuni Vauva AV:lla?
Niitähän on. Mutta sinä et hengaa menestyneiden naisten kanssa. Kahvilakin menee yli kykyjesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä ton keksit? Naisetha pitää omat rahat itellään
Itsellään eli yhteisiin ja lasten menoihin. Mies on "suuri elättäjä", kun ostaa itselleen miesten leluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivoilla ne noobelit saadaan, 6-0 miesten hyväksi Suomessa tms. Mikä mättää naiset kun ette menesty?
Kumpi sulla puuttuu muna vai aivot kun ei oo noobelia?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitten voi olla sellaista, että käytännössä miehen hämmennys näkyy arjessa niin, että naisen pitäisi puhua työstään paljon vähemmän kotona kuin miehen, jotta miehen käsitys siitä, kenen työ on tärkeintä pysyy kasassa. Nainen joutuu tavallaan koko ajan huomiossa maksamaan siitä, että työ on sisällöltään tai rahallisesti merkittävämpää. Tai todistelemaan enemmän kotiaskareita tekemällä, että myös kotielämä on tärkeää. Mutta tällainen ei varmaan todellakaan mitään valtavirtaa miesten ja naisten suhteissa.
Ihanteellista olisi että töistä ei puhuta kotona ollenkaan.
Mieluummin menestynyt nainen kuin persaukinen lokki. Jostain syystä niitä menestyneitä ei vain ole kuni Vauva AV:lla?