Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen menestys on miehelle suuri turn off. Miksei kukaan myönnä tätä?

Vierailija
26.03.2025 |

Olen itse korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava. Aina kun tämä tulee ilmi miehille, kiinnostus lässähtää. Saan enemmän huomiota, jos annan ymmärtää että olen hoivaava ja vähän eksyksissä elämässä. Miksi miehiä ei kiinnosta menestyvä nainen? 

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän nainen puhuu sen vähemmän enää haluttaa.

Vierailija
62/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän nainen puhuu sen vähemmän enää haluttaa.

Kuulostaa ns. win-win tilanteelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen nainen viestii olemuksellaan miehille: "Minä en tarvitse sinua mihinkään, olen itsenäinen nainen".

Tällöin miehenä helposti ajattelee: No, ei sitten. Pärjäilehän...

No eihän kukaan nainen tarvitse miestä mihinkään.

Vain mies tarvitsee naisen joka aaiaan.

Vierailija
64/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ei päde miehiin vaan ainoastaan luusereihin.

M44

Vierailija
65/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisia alfa miehiä jotka itse menestyneitä ja hyvä itsetunto sekä tasapainoisia on ääääärimmäisen vähän Soimessa noin 1% väestöstä esim Alex Stubb. Tällaiset miehet haluavat menestyneen laatu naisen. Loput heikko itsetuntoiset, jonkun ketä katso alaspäin (pönkittää omaa egoa) ja hyväksikäyttää.

Vierailija
66/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen nainen viestii olemuksellaan miehille: "Minä en tarvitse sinua mihinkään, olen itsenäinen nainen".

Hyvin moni nainen tarvitsee miehen jotta saa kaipaamansa parisuhteen.

Jos sinä et omaa tällaista tarvetta se on ihan ok, mutta on ihan turha provosoida tuollaisilla yleistyksillä.

Vierailija
67/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisia alfa miehiä jotka itse menestyneitä ja hyvä itsetunto sekä tasapainoisia on ääääärimmäisen vähän Soimessa noin 1% väestöstä esim Alex Stubb. Tällaiset miehet haluavat menestyneen laatu naisen. Loput heikko itsetuntoiset, jonkun ketä katso alaspäin (pönkittää omaa egoa) ja hyväksikäyttää.

Ihan perus jampaa pärjää elämässä ja menestyvän naisen rinnalla kun on arvot ja pää kunnossa. 

Vierailija
68/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

😘

Vierailija
69/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta vaikka minulla ei mitään naisten menestymistä vastaan olekaan. Menestyvä, johtajanainen on minulle sama kuin kaverimies. Ei herätä seksuaalisia tai romanttisia tunteita, päinvastoin. Ei vaikka nainen olisi ulkoisesti minusta erittäin vetävä.

Akateeminen mies 38

Vierailija
70/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaa miestä ainakaan haittaa että tienaan yli 90000€ vuodessa ja olen työssäni menestynyt muutenkin. Ehkä deittimarkkinoilla sitten olisin turn-off, ken tietää.

Vierailija
71/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

😘

Eläkää te molemmat vain harhoissa. Nimenomaan miehekäs mies haluaa naisen, jota voi tukea. Se että nainen tienaa enemmän ja mies hyötyy siitä on sellaista epämiehekästä betamies luuserointia.

Vierailija
72/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omaa miestä ainakaan haittaa että tienaan yli 90000€ vuodessa ja olen työssäni menestynyt muutenkin. Ehkä deittimarkkinoilla sitten olisin turn-off, ken tietää.

Jos menet joskus deittimarkkinoille, älä koskaan sano että tienaat 90000e. Tai jos sanot, niin hae seuraa vain . miljonääreistä. Muuten olet yksi kirkuva turn-off koko nainen.

Vierailija
73/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni nainen tarvitsee miehen jotta saa kaipaamansa parisuhteen.

Jos sinä et omaa tällaista tarvetta se on ihan ok, mutta on ihan turha provosoida tuollaisilla yleistyksillä.

Kirjoitusvirheestä päätellen viesti johon vastasit on jonkun incel miehen kirjoittama ja sillä on tarkoitus vain ärsyttää muita miehiä.

Vierailija
74/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän turn off. Itse tykkään siitä jaosta, että keskityn enemmän työhön ja nainen kotiin

Vierailija
75/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyltään tasaveroinen tai terävämpi n vetoaa vain tiettyyn, spesifiin miestyyppiin.

Toista miestyyppiä taas ärsyttää suunnattomasti terävä nainen.

Tunnistan nämä miestyypit nanosekunnissa.

Näitä helmiä on harvassa -

jotka todella sielustaan ja sydämestään haluavat naistaan tukea ja kannustaa, ei lytätä ja lannistaa; ei kilpailla hänen kanssaan.

Mitähä vattua sä selität? Kilpailla naisen kanssa? Niinko mistä?

Kuha nainen tykkää seksistä niin kelepaa pikein hyvi.

Tottakai kivesten tyhjennys on kaltaisellesi

(amis?)dudelle ykkösjutska, I hear, I hear.

Me tuskin puhumme edes samaa suomea

sun kanssas, pällinaama tollo. Mulla on ihan 

eri tason miehet, guules. Nyt voit laittaa

mulle 5 VPN alapeuccua, feel free,

hoppi hopi.. Peeäs:

En vastannut civasti, koska sä tulit tolleen

mulcerona. Sori mut en oo sori, bye, bitch.

🥳

Vierailija
76/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

😘

Eläkää te molemmat vain harhoissa. Nimenomaan miehekäs mies haluaa naisen, jota voi tukea. Se että nainen tienaa enemmän ja mies hyötyy siitä on sellaista epämiehekästä betamies luuserointia.

Tiedätkö, jos asia on näin, olen enemmän kuin mielelläni beta-luuseri. Ei kirvele yhtään, että naisystävä on se joka tienaa enemmän. Lisäksi pidän täysin epäterveenä suhteena sellaista missä dynamiikka perustuu siihen, että toinen on tukija ja toinen tuettava. Sitä ollaan vuoron perää, jos tilanne niin vaatii ja ne ovat aina poikkeustilanteita.

Vierailija
77/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö! Vaimoni tienaa yli puolet enemmän kuin minä, hänellä on huomattavasti enemmän varallisuutta kuin minulla. Koulutustasomme (ylempi korkeakoulututkinto) on kutakuinkin sama, mutta vaimoni on huomattavasti minua älykkäämpi ja saanut enemmän kunniamitaleja ja yhteiskunnallista arvostusta kuin minä. Olen hänen menestyksestään ylpeä, eikä se ole minulle mikään turnoff, oikeastaan päinvastoin.

Vierailija
78/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta vaikka minulla ei mitään naisten menestymistä vastaan olekaan. Menestyvä, johtajanainen on minulle sama kuin kaverimies. Ei herätä seksuaalisia tai romanttisia tunteita, päinvastoin. Ei vaikka nainen olisi ulkoisesti minusta erittäin vetävä.

Akateeminen mies 38

Akateeminen, mutta kunnon pässi.

Vierailija
79/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

😘

Typerä apina haluaa "naisen jota voi tukea".

Oikeat miehet on kuule ihan eri rotu kuin sinun käsityksesi miehekkäästä miehestä. 

Vierailija
80/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen mies 38

Onko se menestys vai johtajuus vai näiden yhdistelmä, että mitään tunteita ei synny? Vai tarkoitatko enemmän stereotyyppiä ihmisestä, joka on hyvin työorientoitunut ja arvottaa työn parisuhteen edelle? Vai onko kenties syynä se, että et koe pääseväsi tällaisten ihmisten kanssa riittävän hyvin tutustumaan ja et näinollen voi edes kuvitella tuntevasi mitään romanttisia tunteita toista kohtaan, kun et tunne häntä ihmisenä?