Naisen menestys on miehelle suuri turn off. Miksei kukaan myönnä tätä?
Olen itse korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava. Aina kun tämä tulee ilmi miehille, kiinnostus lässähtää. Saan enemmän huomiota, jos annan ymmärtää että olen hoivaava ja vähän eksyksissä elämässä. Miksi miehiä ei kiinnosta menestyvä nainen?
Kommentit (107)
Olen kuullut että näin on, mutten ole itse törmännyt samaan ongelmaan. Luulen että kyseessä on verkostoitumisongelmakin. Menestyvä ihminen löytänee sopivimman kumppanin muiden menestyjien joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on, toisille ei. Minä olen oikein iloinen, että vaimo on akateeminen miljonääri. Eipähän tarvitse elättää häntä.
Suomessa on kovin vähän elättivaimoja, joten mistä pelko?
Vain 99% vaimoista. Sehä on virallinen totuus että naisen euro on 80 senttiä ja mies saa laittaa jäljelle jäävän 20 senttiä yhteisiin rahoihin.
Suomessa vaimoilla 1 %:n työllisyysaste?
Mistä sä ton keksit? Naisetha pitää omat rahat itellään
Juu niin pidänkin, nykyään. Yhtäkään peliriippuvaista ukkoa en enää aio pelastaa veloistaan ja vuokrarästeistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikko ei päde miehiin vaan ainoastaan luusereihin.
M44
😘
Eläkää te molemmat vain harhoissa. Nimenomaan miehekäs mies haluaa naisen, jota voi tukea. Se että nainen tienaa enemmän ja mies hyötyy siitä on sellaista epämiehekästä betamies luuserointia.
Mikä beta-mies se siellä kirjoittelee? Nimenomaan miehekäs mies, jolla on itsetunto kunnossa, haluaa naisen joka kulkee hänen rinnallaan eikä ripustaudu tai elä miehen almujen varassa. Siinä on kummankin hyvä olla, kun toinen ei ole taloudellisesti riippuvainen ja pystyy kantamaan kortensa kekoon yhteisen hyvän eteen. Iso riskihän se on, jos mieheltä rahantulo loppuu ja ollaankin naisen pikkupalkan tai tukien varassa.
Valtaosa miehistää haluaa naisen vain siksi, että on joku, jota alistaa ja johon purkaa paha olonsa päivittäin
Vierailija kirjoitti:
"Menestynyt nainen" on lähinnä vitsi joka saadaan aikaan "positiivisella syrjinnällä", kovapalkkaisilla suojatyöpaikoilla ja muulla vääryydellä. Nainenhan ei pärjää millään alueella miehelle kun molemmat pannaan samalle lähtöviivalle.
Mutta, kun ajatellaan vaurasta naista joka esim. perinyt suuren omaisuuden, niin tämä lähes aina täysin sietämätön ihmisenä, saati parisuhdekumppanina. Itsekäs, vaativat, arvosteleva, ylimielinen, yms., stadionin kokoinen red flagi.
Ei ollu kiintiöitä siinä firmassa, missä oon töissä, sillon kun hain.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistää haluaa naisen vain siksi, että on joku, jota alistaa ja johon purkaa paha olonsa päivittäin
Ja siksi menestyjät eivät käy. Haluavat jonkun mahdollisimman reppanan, josta voi tehdä riippuvaisen itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Menestynyt nainen" on lähinnä vitsi joka saadaan aikaan "positiivisella syrjinnällä", kovapalkkaisilla suojatyöpaikoilla ja muulla vääryydellä. Nainenhan ei pärjää millään alueella miehelle kun molemmat pannaan samalle lähtöviivalle.
Mutta, kun ajatellaan vaurasta naista joka esim. perinyt suuren omaisuuden, niin tämä lähes aina täysin sietämätön ihmisenä, saati parisuhdekumppanina. Itsekäs, vaativat, arvosteleva, ylimielinen, yms., stadionin kokoinen red flagi.
Ei ollu kiintiöitä siinä firmassa, missä oon töissä, sillon kun hain.
Ilmeisesti miehet eivät sitten pärjää joillakin aloilla, koska myös mieskiintiöitä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Johan tytöt ja pojat ovat koulussa samalla lähtöviivalla, mitä nyt poikiin käytetään 70 % opettajien ajasta sekä tukitoimenpiteistä. Silti pojat ei pääse tyttöjen tuloksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on, toisille ei. Minä olen oikein iloinen, että vaimo on akateeminen miljonääri. Eipähän tarvitse elättää häntä.
Suomessa on kovin vähän elättivaimoja, joten mistä pelko?
Vain 99% vaimoista. Sehä on virallinen totuus että naisen euro on 80 senttiä ja mies saa laittaa jäljelle jäävän 20 senttiä yhteisiin rahoihin.
No miehen ruokiin taitaa kyllä mennä vähintään se 20c enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
😘
Myös huonot miehet ovat miehiä. Miess ei ole kunnianimi.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
😘
Jos ymmärsit mitä tarkoitettiin niin tarvitseeko saivarrella?
Ei minulle ainakaan. Tulen perheestä, jossa äiti on lapsien jälkeen tienannut aina 3x sen mitä isä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän turn off. Itse tykkään siitä jaosta, että keskityn enemmän työhön ja nainen kotiin
Eli suomeksi sanottuna haluat, että te molemmat käytte töissä, mutta vaimo tekee kaikki kotityöt. P*ska diili naiselle. Samoin kuin miehen tulojen armoille vailla omaa työtä heittäytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
😘
Jos ymmärsit mitä tarkoitettiin niin tarvitseeko saivarrella?
Mitä saivartelua se on, että puuttuu siihen, kuinka miehet jättävät huonot miehet miehuuden ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle ainakaan. Tulen perheestä, jossa äiti on lapsien jälkeen tienannut aina 3x sen mitä isä.
Lisään vielä, että isä on tehnyt ruoat ja kuskannut muksut. Äiti pessyt pyykit ja auttanut läksyissä silloin harvoin kun tarvitsi. Lapset olivat vastuussa siivoamisesta viikkorahaa pientä vastaan.
Onhan avauksessa aika reipasta yleistyksen makua, mutta itsellä vastaava kokemusta. Liian monen miehen pää ei kestä sitä, että nainen tienaa paremmin tai on paremmassa asemassa.
Mulla deittailen tällä hetkellä miestä, joka vaikuttaisi lupaavalta. Olen itsenäinen nainen omalla urallani. Sen lisäksi mun "taakkana" on iso todella rakas ja läheinen suku. He kuuluvat mun arkeen todella syvästi. kello 18.00 syödään arkisin yhdessä.
Sanoin heti alussa, että mä en ole perhettä vailla, vaan miehistä seuraa, toisinaan tukea ja syliä. Monikaan mies ei ole jäänyt tuon jälkeen, kun mä olen omat parisuhde ehtoni iskenyt pöytään. Kukaan ei edes yritä tarjota omia vaihtoehtojaan, jos tekisi kompromissejä, jossain vaiheessa. Nyt mä teen duunia ja hoidan suvun asioita yms. katotaan sitten viiden vuoden päästä.
Menestynyt nainen on turn off. Ne on maskuliinisia uranaisia, jotka mikromanageroi kotonakin.
Naisen pitää olla feminiininen ja pullantuoksuinen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan avauksessa aika reipasta yleistyksen makua, mutta itsellä vastaava kokemusta. Liian monen miehen pää ei kestä sitä, että nainen tienaa paremmin tai on paremmassa asemassa.
Mulla deittailen tällä hetkellä miestä, joka vaikuttaisi lupaavalta. Olen itsenäinen nainen omalla urallani. Sen lisäksi mun "taakkana" on iso todella rakas ja läheinen suku. He kuuluvat mun arkeen todella syvästi. kello 18.00 syödään arkisin yhdessä.
Sanoin heti alussa, että mä en ole perhettä vailla, vaan miehistä seuraa, toisinaan tukea ja syliä. Monikaan mies ei ole jäänyt tuon jälkeen, kun mä olen omat parisuhde ehtoni iskenyt pöytään. Kukaan ei edes yritä tarjota omia vaihtoehtojaan, jos tekisi kompromissejä, jossain vaiheessa. Nyt mä teen duunia ja hoidan suvun asioita yms. katotaan sitten viiden vuoden päästä.
Ainut ongelma mikä minulla tulisi mieleen seurustelusuhteen isoissa tuloeroissa on se, että jos nainen haluaa tehdä paljon rahaa vaativia juttuja, niin en siivelläkään haluaisi elää. Jos normielo riittää niin eihän siinä silloin mitään ongelmaa.
En ole instassa ja mulla on vain yksi laukku.
Menestyjä