Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen menestys on miehelle suuri turn off. Miksei kukaan myönnä tätä?

Vierailija
26.03.2025 |

Olen itse korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava. Aina kun tämä tulee ilmi miehille, kiinnostus lässähtää. Saan enemmän huomiota, jos annan ymmärtää että olen hoivaava ja vähän eksyksissä elämässä. Miksi miehiä ei kiinnosta menestyvä nainen? 

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten voi olla sellaista, että käytännössä miehen hämmennys näkyy arjessa niin, että naisen pitäisi puhua työstään paljon vähemmän kotona kuin miehen, jotta miehen käsitys siitä, kenen työ on tärkeintä pysyy kasassa. Nainen joutuu tavallaan koko ajan huomiossa maksamaan siitä, että työ on sisällöltään tai rahallisesti merkittävämpää. Tai todistelemaan enemmän kotiaskareita tekemällä, että myös kotielämä on tärkeää. Mutta tällainen ei varmaan todellakaan mitään valtavirtaa miesten ja naisten suhteissa.

En puhu ikinä töistäni kotona enkä muuallakaan kuin töissä. Vaimo puhuu töistä mutta lähinnä millainen päivä oli ja mitä muut työntekijät jutteli.

Vierailija
42/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä kävisi ihan hyvin provider-nainen, vaikka itselläkin on pari tutkintoa ja mammonaakin kohtuullisesti.  Kunhan vielä tuon providingin ohella nainen olisi hyvä keskustelija ja vapaamielinen sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin katsokaas te tämänkin langan "menestyjät" että v-mäinen luonne ei houkuta miehiä.

Vierailija
44/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on, toisille ei. Minä olen oikein iloinen, että vaimo on akateeminen miljonääri. Eipähän tarvitse elättää häntä.

Suomessa on kovin vähän elättivaimoja, joten mistä pelko?

Vain 99% vaimoista. Sehä on virallinen totuus että naisen euro on 80 senttiä ja mies saa laittaa jäljelle jäävän 20 senttiä yhteisiin rahoihin.

Suomessa vaimoilla 1 %:n työllisyysaste?

Käsittääkseni naisten työllisyysaste on miehiä korkeampi. Vai mihin vanhempainvapaalla olevat miesten lapsia synnyttäneet lasketaan?

Eli onko nyt tässä taas lasten synnyttäminen huono juttu?

Vierailija
45/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on, toisille ei. Minä olen oikein iloinen, että vaimo on akateeminen miljonääri. Eipähän tarvitse elättää häntä.

Vain 99% vaimoista. Sehä on virallinen totuus että naisen euro on 80 senttiä ja mies saa laittaa jäljelle jäävän 20 senttiä yhteisiin rahoihin.

Mistä sä ton keksit? Naisetha pitää omat rahat itellään

Itsellään eli yhteisiin ja lasten menoihin. Mies on "suuri elättäjä", kun ostaa itselleen miesten leluja.

Ja nainen se suuri äitihahmo kun ostaa meikit ja laukut muun instascam influösserin mainoksen takia

Vierailija
46/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menestynyt nainen" on lähinnä vitsi joka saadaan aikaan "positiivisella syrjinnällä", kovapalkkaisilla suojatyöpaikoilla ja muulla vääryydellä. Nainenhan ei pärjää millään alueella miehelle kun molemmat pannaan samalle lähtöviivalle.

Mutta, kun ajatellaan vaurasta naista joka esim. perinyt suuren omaisuuden, niin tämä lähes aina täysin sietämätön ihmisenä, saati parisuhdekumppanina. Itsekäs, vaativat, arvosteleva, ylimielinen, yms., stadionin kokoinen red flagi.

Vierailija
47/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin katsokaas te tämänkin langan "menestyjät" että v-mäinen luonne ei houkuta miehiä.

Eikä naisia. Lällätilää. Lisäksi olette persaukisia.

Vierailija
48/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni naisten työllisyysaste on miehiä korkeampi. Vai mihin vanhempainvapaalla olevat miesten lapsia synnyttäneet lasketaan?

Eli onko nyt tässä taas lasten synnyttäminen huono juttu?

On. Kuka hullu haluaa lapsia elämäänsä pilaamaan

Vierailija
49/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä naisia. Lällätilää. Lisäksi olette persaukisia.

MOT.

Vierailija
50/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisessa suurin turn off ovat vagina ja rinnat.

Vierailija
51/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menestys haittaa, mutta uranaiset on monesti tosikkoja ja ottavat työnsä liian vakavasti. Yleensä myös hamuavat kalliita asuntoja ja autoja. Itse haluaisin käyttää rahat johonkin järkevään.

Vierailija
52/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojilla paha mieli ja kiukutus kun PS jäi taas rysän päältä eli lastenkoskennasta kiinni. Kansanedustaja Sheikin poikakin. 

Vierailija
53/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pojilla paha mieli ja kiukutus kun PS jäi taas rysän päältä eli lastenkoskennasta kiinni. Kansanedustaja Sheikin poikakin. 

Ei pleikkari jääny mistää kiinni koska oon xbox pelaaja, vaimo taas tykkää switchista

Vierailija
54/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miehenä myönnä kun en voi myöntää kun se ei ole totta. Heikoille miehille se voi olla turn of.

Minä olisin ylpeä sellasesta naisystävästä, joka ei ole sohvaperuna joka kattoo vaan telkkuu ja lakkaa vain kynsiään.

eli lyhyesti.. MITÄ NYT TAAS??

Vierailija
55/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten voi olla sellaista, että käytännössä miehen hämmennys näkyy arjessa niin, että naisen pitäisi puhua työstään paljon vähemmän kotona kuin miehen, jotta miehen käsitys siitä, kenen työ on tärkeintä pysyy kasassa. Nainen joutuu tavallaan koko ajan huomiossa maksamaan siitä, että työ on sisällöltään tai rahallisesti merkittävämpää. Tai todistelemaan enemmän kotiaskareita tekemällä, että myös kotielämä on tärkeää. Mutta tällainen ei varmaan todellakaan mitään valtavirtaa miesten ja naisten suhteissa.

Tämä.

Vierailija
56/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi mene niin että jos asia on joillekin turn-off niin hyvä niin? Mitä ilmeisimmin heistä ei olisi olemaan kanssasi.

Vierailija
57/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan, että naisen palkka on 80% miehen palkasta. Ja oma palkka siihen päälle.

Vierailija
58/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan, että naisen palkka on 80% miehen palkasta. Ja oma palkka siihen päälle.

Ei vaan miehen euro on naisen 80 senttiä ja naisen euro on naisen euro. Miehen 20 senttiä on yhteisiä rahoja.

Vierailija
59/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uranaiset pettävät usein, joten siksi heitä vältetään parisuhteissa.

Vierailija
60/107 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uranaiset pettävät usein, joten siksi heitä vältetään parisuhteissa.

Sä puhut paskaa usein, sen takia sinua vältellään aina ja kaikkialla.