Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköisten treffailu ylipainoisena naisena

Vierailija
25.03.2025 |

Olen hiljattain pitkästä parisuhteesta eronnut 40+ nainen. Ero oli raskas ja sairastelun vuoksi jouduin käyttämään kortisonikuureja pitkään sillä seurauksella, että paino nousi reippaasti.

No, nyt tutustuin eräiden netissä käytävien opiskelujen myötä mieheen, joka on minua reilut 10 vuotta vanhempi. Olemme vaihtaneet pari viikkoa viestejä ja mies vaikuttaa todella kiinnostavalta. Hän on ehdottanut minulle tapaamista ja tutustumista livenä.

Ongelma on se, että kuvien perusteella mies on todella hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa. Treenaa paljon. Hän on nähnyt minusta vain kasvokuvan WhatsAppissa.

Olen itse tervehdyttäni käynyt 3 kk kuntosalilla ja lenkkeilen, pyöräilen ja teen pilatesta. Paino on laskenut, mutta siltikin mitat on karut, BMI on 30. Olen pitkä, joten en ehkä näytä nyt aivan niin pahalta kuin painoindeksi antaa ymmärtää. Mutta onko mitään järkeä mennä ylipainoisena urheilullisen miehen kanssa treffeille? Kiinnostaisi mutta tuntuu, että mahdoton yhtälö.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus on muuten myös paha juttu, ja jos siihen lisätään ylipaino.se on huono yhtälö

Pituus paha juttu? Missähän universumissa.

Siinä universumissa, missä miehelle on tärkeää, että naisen saa murh*amisen jälkeen heitettyä matkalaukussa jokeen. Tai, jos mies on itse alle 170 cm pitkä.

Exäni harmitteli lyhyyttäni, kun ei olisi voinut saada komeita viikinkilapsia, kun olisin tehnyt niistä lyhyempiä. 

Vierailija
42/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisuus ja urheilullisuus eivät ole toisensa pois sulkevia asioita. Jos elämäntyylinne ja arvonne ovat samanlaisia, sovitte yhteen.

No kyllä ne on, noin pysyvän olotilan mielessä. Jompikumpi joutuu väistymään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on jo 40+ (eli 40v... 49v). Silloin naisella alkaa vaihdevuodet. Miesten kannattaa todellakin selvittää kuinka vaihdevuodet runtelee naista ja parisuhdetta. Aiheesta on paljon harhainformaatiota fèmakkojen ja wanhusnaisten taholta mutta faktatieto ei koskaan katoa kokonaan:

Seksi vaihdevuosien jälkeen: https://www.hopkinsmedicine.org/health/wellness-and-prevention/how-sex-…

"Yli kolmasosalla perimenopaussissa tai vaihdevuosissa olevista naisista on seksuaalisia vaikeuksia, kiinnostuksen puutetta seksiin, tai kliimaksin yltämisen vaikeuksiin. "

"Perimenopaussi on siirtymäaika vaihdevuosien ympärillä. Menopaussi on silloin kun naisen kuukautisvuoto päättyy, ja siihen liittyy muita fyysisiä ja emotionaalisia oireita. Tämä aika voi kestää 28 vuotta."

Vierailija
44/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei ole ap:n ongelma vaan tuo mateleva alemmuudentuntoisuus. Nyt omanarvontuntoa kehiin. 

Vierailija
45/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkä miehen koulutus? Mikä työ? Entä omasi.

Vierailija
46/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt niin, että olen lähettänyt miehille mittani (tyyliin xxx cm/ xx kg) ennen ekoja deittejä. Joku on pyytänyt erikseen kokovartalokuvaa, ja senkin olen pyytäneille lähettänyt. Jonkun muistan vielä erikseen tivanneen, että onhan kuva varmasti ihan tuore 😂.

Eipähän sitten ole ollut yhtään mitään salailtavaa ulkonäön suhteen tavatessa.

Joten miksi et kertoisi miehelle mittasi ap, jos siihen on jokin yhtään luonteva tilaisuus?

Eikö se oo aika paljon kivempi niin, kuin miettiä noita asioita mitä mietit nyt koko ajan ennen deittejänne? 

Turhaan rasitat itseäsi etukäteen, kun totta on lopulta on kuitenkin se, että yhtä lailla kuin mitä naisen ulkonäkö voi olla jollekin miehelle turn off, niin aivan täys turn off on se, ettei naisen kanssa löydy yhteistä juttua millään. Siinä ei auta yhtään mikään bmi-lukema.

Eteenpäin ei siis pääse ainakaan pelkällä ulkonäöllä koskaan. Tylsää luonnetta kun ei niin vain muuteta, ulkonäkönsä eteen sentään voi jotain tehdä, jos sen kokee tarpeelliseksi. 

Vierailija
47/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt, millaisista naisista mies (ulkonäöllisesti) pitää? Olen ollut aika hämmästynyt netin ihmeellisessä maailmassa, kuinka moni mies on kertonut pitävänsä muodoista ja "lihasta luiden päällä" jo ennen kuin on tiennyt minun muodoistani mitään (ja en ole erityisen lihava). Jotenkin olen kuvitellut, että hoikkien miesten ihanne on myös hoikka nainen. Ei ole aina.

Olen hoikka mies ja minua viehättävät sellaiset muhkeaperseiset naiset, siis että vyötärö on lantiota kapeampi. Olenkin tutustunut itseäni vanhempaan muodokkaaseenn naiseen ja herrajjumala miten upea hän on, vaikka hän on minua kymmeniä kiloja painavampi.

Vierailija
48/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mkä miehen koulutus? Mikä työ? Entä omasi.

Miehellä on maisteritutkinto tekniikan alalta ja hän tekee väitöskirjaa. Itse olen palannut eron jälkeen opiskelemaan yliopistolle. 

Miten tämä liittyy asiaan? Mies oli kuitenkin se, joka teki aloitteen avaamalla keskustelun suuntaani ja myöhemmin pyytämällä treffeille. 

ap

Vierailija
49/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ei ole ap:n ongelma vaan tuo mateleva alemmuudentuntoisuus. Nyt omanarvontuntoa kehiin. 

Olet tavallaan oikeassa. Ero ja sairastelu romuttivat itsetuntoa, mutta työstän kyllä näitä asioita jatkuvasti. Voi myös olla, että on liian aikaista miettiä treffeille menoa oli paino mikä tahansa.

Ap

Vierailija
50/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu Ylellä ylipainosta ja liikunnallisuudesta:

https://yle.fi/a/74-20146145

Vierailija
51/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on 10 v vanhempi ja SÄ olet huolissasi ulkonäöstäsi? Tuo mies on livenä jo ihan rupsahtanut eikä sun tarvi edes ylipainoisena tyytyä 10 vuotta vanhempaan mieheen. Mutta jos tyydyt niin voit ihan hyvin pitää liikakilot, hoikat naiset ei tuon ikäistä miestä ota kun nuorempiakin saa.

Vierailija
52/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun parhaita ohjeita on taas alapeukutettu sen verran ankarasti, että voi vain todeta naisen olevan naiselle susi...

Vierailija
53/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ap vain menisit omana itsenäsi avoimin mielin treffeille. Ilmeisesti mies oli muutenkin lähtökohtaisesti kiinnostunut ajatuksistasi ja niiden takia pyysi ulos. Kyllä tuossa iässä ihmisten luulisi katsovan jotakin muutakin, kuin pintaa. 

Vierailija
54/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun parhaita ohjeita on taas alapeukutettu sen verran ankarasti, että voi vain todeta naisen olevan naiselle susi...

Onko niillä alapeukuilla rusetti päässä, vai mistä päättelit niiden olevan naisten jättämiä? 

Vierailija
55/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne on se, että olet naisellisesti kurvikas etkä vain tasainen pallo jolla jalat,niin ei mitään hätää. Panosta naisellisuuteen, ja korosta omia avujasi. Näin pääsee jo pitkälle. Jos vielä olet viehättävä kasvoista niin voit jo valita miehistä.

Vierailija
56/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus on muuten myös paha juttu, ja jos siihen lisätään ylipaino.se on huono yhtälö

Vanhuus on myös paha juttu, miksi haluaisit ap miehen, joka kuolee 20 vuotta ennen sinua ja on lähes koko suhteen ajan ryppyinen ja kiukkuinen paapa? Jäitä hattuun ja nuorempaa ja raikkaampaa miestä kehiin. Olisit paapalla jättipotti.

Kuka tahansa voi kuolla vaikka seuraavan 15 minuutin sisällä. Ei välttämättä tarvitse odottaa 20 vuotta.

Vierailija
57/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuus on myös paha juttu, miksi haluaisit ap miehen, joka kuolee 20 vuotta ennen sinua ja on lähes koko suhteen ajan ryppyinen ja kiukkuinen paapa? Jäitä hattuun ja nuorempaa ja raikkaampaa miestä kehiin. Olisit paapalla jättipotti.

Kuka tahansa voi kuolla vaikka seuraavan 15 minuutin sisällä. Ei välttämättä tarvitse odottaa 20 vuotta.

Sittenhän sinäkin voit valita puolisoksesi yli 80-vuotiaan naisen, kun siinä ikäluokassa on miehistä pulaa.

Vierailija
58/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää ja tekee surulliseksi koko juttu. Eikö kyse ollut keski-ikäisten ihmisten kiinnostumisesta toisistaan henkilöinä, ns. ihmisinä? Miten paino voisi olla tutustumisen esteenä - en nyt ihan ymmärrä aloittajaa tässä mielessä.

Vierailija
59/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän kaikki yleensä tykätään ihmisestä joka kantaa itsensä hyvin.  Jos on liikunnallinen mies, ei se välttis tarkoita, että haluaa salikissan. Yhteinen kiinnostus liikuntaan teillä on ,joten voisitte sitten harrastaa jotain yhdessä. Jos se nyt jää kiloista kiinni, niin sit ei ollut tarkoitettu. 

Vierailija
60/61 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat pitää muhkeista naisita, mutta mites toisinpäin?